raob design airbrush Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 poradí mi někdo jak předělat normální ruční brzdu na hydraulickou?? co k tomu bude potřeba??? octavia 1,8T 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 No pri dvojpiestikovej brzde sa to robilo jednoducho. Ale na Octe neviem neviem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 19. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 no tak míso lanovodu by se daly trubičky a třmeny by se na ně napojily a hotovo ne???ručka má vlastní nápln kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Ved o tom ti pisem. Namontovat pri paku ruc.brzdy valcek a z neho natiahnut trubku nie je problem. Ale kde konkretne ju dopojis na brzdici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 lze to udělat dvěma způsoby ale v tom jednodužším přijdeš o ABS popíšu postup který se používá u soutěžních aut typu felicie a podobně V podstatě se použije soustava trubek a zapojení který se používalo na starejch škodovkách typu 100-120 kdy od brzdovýho válce šla jedna trubka na přední a druhá na zadní brzdy, ty se následně u jednotlivých náprav pomocí kostek rozbočovaly k jednotlivým kolům. Aby mohla být funkční hyrdaulická ručka tak se vedení tý trubky pro zadní brzdy přeruší a vloží se do ní nejčastěji spojkový válec opět ze starých škodovek. Válec se do vedení zapojí sériově a to proto aby při bržděním pedálem kapalina válcem normálně protékala a když se vezme za ručku tak jde tlak pouze na zadní kola V případě zachování ABS se musí toto udělat na obou trubkách který vedou dozadu, tudíž použít dva válce na ručku. Zkoušel jsem kdysi použít brzdovou pumpu pro ABS která má 2 vstupy a dva výstupy a pak taky pumpu opět ze starý škodovky ale nikdy mi nebrzdily obě strany stejně vždy jedna míň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 21. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 takže v podstatě to nebude nic složiteho, ale hyd. ruční brzda ta bude asi učinější než normánlí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 účinější bude to je jasný ale nedoporučuje se parkování s pouze zataženou ručkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 21. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 no vzčy když parkuju mám bud 1 nebo i spátečku zařazenou a ta hyd, ručka má taky ty zoubky na zacvaknuti?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 (editace) zoubky sice má ale ty třeba večer zaparkuješ s prohřátejma brzdama a hlavně horkou kapalinou a ta ti za chvilku vychladne tudíž ztratá na objemu a tlaku a ráno auto najdeš jinde ... vlastní zkušenost naštěstí jen na zahradě Editováno: 21. Duben 2009, autor: Raceman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 lze to udělat dvěma způsoby ale v tom jednodužším přijdeš o ABSpopíšu postup který se používá u soutěžních aut typu felicie a podobně V podstatě se použije soustava trubek a zapojení který se používalo na starejch škodovkách typu 100-120 kdy od brzdovýho válce šla jedna trubka na přední a druhá na zadní brzdy, ty se následně u jednotlivých náprav pomocí kostek rozbočovaly k jednotlivým kolům. Aby mohla být funkční hyrdaulická ručka tak se vedení tý trubky pro zadní brzdy přeruší a vloží se do ní nejčastěji spojkový válec opět ze starých škodovek. Válec se do vedení zapojí sériově a to proto aby při bržděním pedálem kapalina válcem normálně protékala a když se vezme za ručku tak jde tlak pouze na zadní kola V případě zachování ABS se musí toto udělat na obou trubkách který vedou dozadu, tudíž použít dva válce na ručku. Zkoušel jsem kdysi použít brzdovou pumpu pro ABS která má 2 vstupy a dva výstupy a pak taky pumpu opět ze starý škodovky ale nikdy mi nebrzdily obě strany stejně vždy jedna míň Dobre napisane- logicky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vanek86 Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 Udělat jde všechno mám to na závodničce ze 130kových 4pístků dva pístky na nožní brzdu a 2pístky na ručku(jedna strana) uprostřed brzdového třemene dělení a desky řezané na půl. Ale u serie nevím co řekne STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny93 Vloženo 14. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2012 můžu Vás někoho poprosit o nějaký fotky ? :-) docela mě zaujalo to řešení se starejma čtyřpístkama ale to první mi příde jednodušší a levnější :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.