Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

poradí mi někdo jak předělat normální ruční brzdu na hydraulickou?? co k tomu bude potřeba???

octavia 1,8T 4x4

No pri dvojpiestikovej brzde sa to robilo jednoducho. Ale na Octe neviem neviem..

  • Autor

no tak míso lanovodu by se daly trubičky a třmeny by se na ně napojily a hotovo ne???ručka má vlastní nápln kapaliny

Ved o tom ti pisem. Namontovat pri paku ruc.brzdy valcek a z neho natiahnut trubku nie je problem. Ale kde konkretne ju dopojis na brzdici?

lze to udělat dvěma způsoby ale v tom jednodužším přijdeš o ABS

popíšu postup který se používá u soutěžních aut typu felicie a podobně

V podstatě se použije soustava trubek a zapojení který se používalo na starejch škodovkách typu 100-120 kdy od brzdovýho válce šla jedna trubka na přední a druhá na zadní brzdy, ty se následně u jednotlivých náprav pomocí kostek rozbočovaly k jednotlivým kolům.

Aby mohla být funkční hyrdaulická ručka tak se vedení tý trubky pro zadní brzdy přeruší a vloží se do ní nejčastěji spojkový válec opět ze starých škodovek.

Válec se do vedení zapojí sériově a to proto aby při bržděním pedálem kapalina válcem normálně protékala a když se vezme za ručku tak jde tlak pouze na zadní kola

V případě zachování ABS se musí toto udělat na obou trubkách který vedou dozadu, tudíž použít dva válce na ručku. Zkoušel jsem kdysi použít brzdovou pumpu pro ABS která má 2 vstupy a dva výstupy a pak taky pumpu opět ze starý škodovky ale nikdy mi nebrzdily obě strany stejně vždy jedna míň

  • Autor

takže v podstatě to nebude nic složiteho, ale hyd. ruční brzda ta bude asi učinější než normánlí?

účinější bude to je jasný ale nedoporučuje se parkování s pouze zataženou ručkou

  • Autor

no vzčy když parkuju mám bud 1 nebo i spátečku zařazenou a ta hyd, ručka má taky ty zoubky na zacvaknuti??

zoubky sice má ale ty třeba večer zaparkuješ s prohřátejma brzdama a hlavně horkou kapalinou a ta ti za chvilku vychladne tudíž ztratá na objemu a tlaku a ráno auto najdeš jinde ... vlastní zkušenost naštěstí jen na zahradě

Upraveno od Raceman

lze to udělat dvěma způsoby ale v tom jednodužším přijdeš o ABS

popíšu postup který se používá u soutěžních aut typu felicie a podobně

V podstatě se použije soustava trubek a zapojení který se používalo na starejch škodovkách typu 100-120 kdy od brzdovýho válce šla jedna trubka na přední a druhá na zadní brzdy, ty se následně u jednotlivých náprav pomocí kostek rozbočovaly k jednotlivým kolům.

Aby mohla být funkční hyrdaulická ručka tak se vedení tý trubky pro zadní brzdy přeruší a vloží se do ní nejčastěji spojkový válec opět ze starých škodovek.

Válec se do vedení zapojí sériově a to proto aby při bržděním pedálem kapalina válcem normálně protékala a když se vezme za ručku tak jde tlak pouze na zadní kola

V případě zachování ABS se musí toto udělat na obou trubkách který vedou dozadu, tudíž použít dva válce na ručku. Zkoušel jsem kdysi použít brzdovou pumpu pro ABS která má 2 vstupy a dva výstupy a pak taky pumpu opět ze starý škodovky ale nikdy mi nebrzdily obě strany stejně vždy jedna míň

Dobre napisane- logicky!

Udělat jde všechno mám to na závodničce ze 130kových 4pístků dva pístky na nožní brzdu a 2pístky na ručku(jedna strana) uprostřed brzdového třemene dělení a desky řezané na půl. Ale u serie nevím co řekne STK. :)

  • 3 roky později...

můžu Vás někoho poprosit o nějaký fotky ? :-) docela mě zaujalo to řešení se starejma čtyřpístkama ale to první mi příde jednodušší a levnější :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.