Únor 7, 20178 r Do servo čerpadla je vedle napětí přiveden i datový okruh CAN - dva tenké dráty, které zajišťují komunikaci mezi dalšími řídícími jednotkami. Tyto dráty mohou být přerušené (proto žádná komunikace). Načti ještě jednou ostaní jednotky, tereticky si na absenci komunikace se servem může stěžovat ŘJ motoru, airbagů a budíky - není v nich nějaká další závada? Stáhni si někde Dílenskou příručku - tam je uveden postup pro kontrolu CAN vedení. Musíš z něj odpojit všechny zainteresované jednotky a po té se to dá běžnou zkoušečkou proměřit. Teoreticky by jsi se z diagnostické zásuvky měl dostat až na svorkovnici čerpadla.
Duben 10, 20187 r Ahoj, mám takový problém mám Fábii II r.v. 2009 sedl jsem do ní po 14cti dnech a zdá se mi že mám dost tuhé řízení, předtím to šlo fakt prstíkem teďka točím volantem docela na sílu. Na pojistku v interiéru na servo jsem se díval, měla by být vpořádku a v motorovém prostoru ji nemám. Diagnostika nic nehlásí, nevíte co s tím? ta jízda v tom autě je dost otravná s takovým řízením.
Duben 10, 20187 r bych se divil, kdyby servo nemělo pojistku u akumulátoru. Nicméně, kdyby byla přepálená, tak by to diagnostika odhalila (nebylo by napětí). A nemáš jen prázdné gumy?
Duben 10, 20187 r A není to jen ten subjektivní pocit,když jsi vyměnil úzká zimní kola za širší letní?Kdyby s tím servem něco bylo,tak by to diagnostika musela poznat...
Duben 10, 20187 r Kdyby bylo něco elektrikou, diagnostika by určitě napsala chybu. Napadá mě něco mechanického. Že čerpadlo dává menší tlak, nebo nějaký redukční - pojistný ventil tlaku třeba propouští. Je to hydraulika. Určitě tam něco takového bude. Nevím jestli to má nějaký snímač tlaku, který by vyhodnotil chybu. Jen tak uvažuji.
Duben 10, 20187 r To by asi spíš muselo dělat nějakou takovou věc,jako kdyby vynechávalo.Chvilku šlo,chvilku ne...To ale také spíš bývá snímačem.
Duben 11, 20187 r no je fakt, kdyz mi blblo servo a vzlinal olej pres manzetu u spolujezdce, tak to opravdu jen vynechavalo. (male rejdy ok, rychly skoro plny rejd najednou v pulce totalne ztuha) zacinalo to par deci (cca 0.5L) za cca pul roku az rok a pozdeji to bylo uz za ctvrt roku. zpocatku dolivani oleje za cca 100kc pozdeji repas. Repas v AS = demontaz, poslani pryc, kde udelali repas, zpatky montaz suma sumarum cca 9KKc.
Duben 11, 20187 r Předpokládám, že ti to žádnou chybu nepsalo. Na hydraulice můžou být zpočátku poruchy občasné a nebo se to podělá hned. U Pafka jsem přesvědčený, že tam nějaký pojistný tlakový ventil bude, a že špatně zapadl do sedla, je pootevřený a propouští. A čerpadlo už nevyvine potřebný tlak.
Duben 14, 20187 r Pěkný obrázek. Já myslím, že podchází ten pojistný ventil -9. Jestli to je klasika, kulička v sedle přitlačovaná pružinkou, nevím. Ani jestli je to přístupné z venku. Kdyby jo, tak stačí rozebrat, rozhýbat, vyčistit a složit. Chtělo by to někoho, kdo už to viděl. Předpokládám, že v servisu by se s tím nikdo nezabýval. Vymění celý posilovač.
Duben 14, 20187 r Nezkoušel jsem to,ale rozebrat by to jistě šlo. Ta plastová nádobka je na čerpadle stažená páskou.Když si prohlédnete některá ta vymontovaná čerpadla po opravě,tak na těch je dokonce přímo stahovací páska se šroubem,jako na hadice.Jedno takové TRW čerpadlo tu zrovna mám vymontované.Jinak ten obrázek je z knížky od Cedrycha,viz foto.Jen je otázka,jestli by to člověk po rozebrání opravil,když neví,co a jakou silou má ten ventil přesně dělat...
Prosinec 14, 20186 r Zdravím, chtěl poprosit o radu. Na parkovišti mi někdo naboural auto (zadní levé kolo + nárazník). Ohnutý disk jsem vyměnil. Při startování ale chvilku trvá než začne fungovat posilovač řízení (cca 1 minutu). Co se mohlo s autem stát? Hodím to do servisu, ale rád bych věděl co s tím je dřív než tam zajedu. Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.