Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Do servo čerpadla je vedle napětí přiveden i datový okruh CAN - dva tenké dráty, které zajišťují komunikaci mezi dalšími řídícími jednotkami. Tyto dráty mohou být přerušené (proto žádná komunikace). Načti ještě jednou ostaní jednotky, tereticky si na absenci komunikace se servem může stěžovat ŘJ motoru, airbagů a budíky - není v nich nějaká další závada?

Stáhni si někde Dílenskou příručku - tam je uveden postup pro kontrolu CAN vedení. Musíš z něj odpojit všechny zainteresované jednotky a po té se to dá běžnou zkoušečkou proměřit. Teoreticky by jsi se z diagnostické zásuvky měl dostat až na svorkovnici čerpadla.

ok, díky za radu, o víkendu na to mrknu

 

  • 1 rok později...

Ahoj, mám takový problém mám Fábii II r.v. 2009 sedl jsem do ní po 14cti dnech a zdá se mi že mám dost tuhé řízení, předtím to šlo fakt prstíkem teďka točím volantem docela na sílu. Na pojistku v interiéru na servo jsem se díval, měla by být vpořádku a v motorovém prostoru ji nemám. Diagnostika nic nehlásí, nevíte co s tím? ta jízda v tom autě je dost otravná s takovým řízením.

bych se divil, kdyby servo nemělo pojistku u akumulátoru. Nicméně, kdyby byla přepálená, tak by to diagnostika odhalila (nebylo by napětí).

A nemáš jen prázdné gumy?

gumy jsou na 2.2 jako obvykle

A není to jen ten subjektivní pocit,když jsi vyměnil úzká zimní kola za širší letní?Kdyby s tím servem něco bylo,tak by to diagnostika musela poznat...

nene mam porad zimaky pocitove to nebude

Kdyby bylo něco elektrikou, diagnostika by určitě napsala chybu.

Napadá mě něco mechanického. Že čerpadlo dává menší tlak, nebo nějaký redukční - pojistný ventil tlaku třeba propouští. Je to hydraulika. Určitě tam něco takového bude. Nevím jestli to má nějaký snímač tlaku, který by vyhodnotil chybu.

Jen tak uvažuji.

To by asi spíš muselo dělat nějakou takovou věc,jako kdyby vynechávalo.Chvilku šlo,chvilku ne...To ale také spíš bývá snímačem.

no je fakt, kdyz mi blblo servo a vzlinal olej pres manzetu u spolujezdce, tak to opravdu jen vynechavalo. (male rejdy ok, rychly skoro plny rejd najednou v pulce totalne ztuha)

zacinalo to par deci (cca 0.5L) za cca pul roku az rok a pozdeji to bylo uz za ctvrt roku.

zpocatku dolivani oleje za cca 100kc pozdeji repas.

Repas v AS = demontaz, poslani pryc, kde udelali repas, zpatky montaz suma sumarum cca 9KKc.

Předpokládám, že ti to žádnou chybu nepsalo.

Na hydraulice můžou být zpočátku poruchy občasné a nebo se to podělá hned. U Pafka jsem přesvědčený, že tam nějaký pojistný tlakový ventil bude, a že špatně zapadl do sedla, je pootevřený a propouští. A čerpadlo už nevyvine potřebný tlak.

panove tak kde na co se mam podivat

Ventily by tam měly být dva... Jeden na sloupku řízení a druhý v nádobce čerpadla.

Fotografie0559.jpg

Pěkný obrázek. Já myslím, že podchází ten pojistný ventil -9. Jestli to je klasika, kulička v sedle přitlačovaná pružinkou, nevím. Ani jestli je to přístupné z venku.

Kdyby jo, tak stačí rozebrat, rozhýbat, vyčistit a složit.

Chtělo by to někoho, kdo už to viděl. Předpokládám, že v servisu by se s tím nikdo nezabýval. Vymění celý posilovač.

Nezkoušel jsem to,ale rozebrat by to jistě šlo. Ta plastová nádobka je na čerpadle stažená páskou.Když si prohlédnete některá ta vymontovaná čerpadla po opravě,tak na těch je dokonce přímo stahovací páska se šroubem,jako na hadice.Jedno takové TRW čerpadlo tu zrovna mám vymontované.Jinak ten obrázek je z knížky od Cedrycha,viz foto.Jen je otázka,jestli by to člověk po rozebrání opravil,když neví,co a jakou silou má ten ventil přesně dělat...

Fotografie0536.jpg

Fotografie0535.jpg

Fotografie0567.jpg

  • 8 měsíců později...

Zdravím,
chtěl poprosit o radu. Na parkovišti mi někdo naboural auto (zadní levé kolo + nárazník). Ohnutý disk jsem vyměnil. Při startování ale chvilku trvá než začne fungovat posilovač řízení (cca 1 minutu). Co se mohlo s autem stát? Hodím to do servisu, ale rád bych věděl co s tím je dřív než tam zajedu. Díky

Zadní? Zřejmě to nesouvisí, náhoda.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.