Přejít na obsah

problem se startováním


lorpa

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny a prosím o pomoc. mám následující problem. Moje octa 1.6i z 97 roku přestala startovat viz popis.

pri studenem startu nastastuje okamžite a nemá sebemenší problem nasledně po ujeti cca 10 km (asi zahrati motoru) když třeba zastavim na benzince a natankuji nasledně nechce chytit. má silná baterka je schopna starter točit i nekolik minut smrdi benzin ale octa nechyta. počkamli cca 1hod octa chytne opet naprosto bez problému. Mrknul jsem tedy cim by to mohlo byt a zjistil jsem že startovaci civka je po letech celá schnila a zustala me v ruce. namontoval jsem tedy novou pořadně uzemnil a vyměnil výčko od rozdělovače i s palcem. Octa jezdila cca tyden bez problemu ale včera opět po zahřati nechtěla chytit. když jsem to dal do servisu bylo mě řečeno že závada se neprojevila. Dal jsem to tedy i do autoelektriky a take se jim to neprojevilo. problem je v tom že když nedej bože mě to chcipne v koloně na barandaku tak jsem v haji. jednou mě to zdechlo i na kopci tak jsem se to snažil nahodit z kopce a octa chytla po dlouhém trapeni. smrděl benzin a melo to tak jako slabou snahu chytit. vyměnil jsem tedy i svíčky a kabely k nim ale už jsem bez radnej. prosim tedy o jakoukoliv radu čim by to mohlo být?

děkuji děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele tak to bych zkusil vag...... mě taky takhle zlobila felda a bylo to zapalovací lištou a zasranou škrtící klapkou, obě tyto závady vag nalezl

Diky ale nemohl by jsi to nějak rozebrat ten popis čim by to mohlo být? nejsem zas takový odbornik abych vedel co je vag

a zapalovací lišta???

zvladnu to opravit sám?

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, VAG-diagnostika je nutný mít kabel a program nejlépe v přenosném PC

Připojit k autu pod volantem v odkládací přihrádce je konektor

Program zjistí závady na autě podle kterých budeš vědět na co se zaměřit

Rada poohlédni se na fóru po někom z okolí tvého bydliště aby ti pomohl nemyslím že to zvládneš sám v dobrém časovém horyzontu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by to dělat snímač teploty,který může zkreslovat udaje do ŘJ motoru.Při teplém motoru hlásí že je motor studený a ŘJ dodá moc benzínu.Ale to je 1 z možností.Chtělo by to na diagnostiku,kde to napoví více.Nebo na zkoušku snimač vyměnit.

diky už to na diagnostice bylo a hlasito právě špatné teplotní čidlo na vačce. kde dané čidlo najdu abych ho mohl vyměnit?

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je teplotní čidlo na vačce.Myslíš teplotní čidlo ale to není na vačce.Máš 1.6,74KW?

Sn_ma_.bmp

Nene nemam 74kw mam tu první slabší!!! 55Kw

no když to bylo na diagnostice tak jedine co se hlasilo divně je prý teplotní čidlo udavalo vyšší hodnoty ale pry by to nemelo vadit. každopadne fakt netuším nebot dneska opet ujel jsem 10km a nasledně zaparkoval zkusil nastartovat a nic! benzín smrdí jako prase a starter delá co muže a nechytne. za hodku to chytne jako nic. porad!!!!!

diky u te 55Kw je to čidlo na stejné 77kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Cena podle etky =685Kč.

Umístěný pod rozdělovačem na rosvodu hadic.Myslím že by to mohlo být tím snímačem ale možností je více.Sn_m..bmp

čauky

tak to vypada opravdu na špatne čidlo teploty nebot když jsem čidlo odpojil tak motor chytne okamžitě i zahřátý? jaký má vliv čidlo na auto když je odpojené? , jen vim že se mě přestala ukazovat teplota motoru. Dále se chci optat jak je pracné čidlo vyměnit a jestli bys mě nenapsal malý postup jak na něj? vyteče něco při jeho demontaži? Dále pujdu do obchodu si ho koupit co mám chtít? teplotní čidlo?

jsem fakt lajk tak se na mě nezlobte a diky za jakoukoliv radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnit na né horkym motoru.

Povol uzávěr nádobky a znovu utáhni(odpustí se přetlak).

Připrav si nový snímač s O kroužkem(kroužek lehce mázni nebo namoč).

Odjisti snímač na motoru(vytažení té plast.pojistky)

Pak vytáhni starý snímač (i s gumovým O kroužkem)a rychle nasun nový).

Množství uniku chl. kapaliny závisí na tvé šikovnosti a rychlosti.

Zajisti plast. pojistkou.

Podle množství vyteklé chl. kapaliny dolej.

Ohřej motor aby se otevřel termostat.

Zkontroluj jestli snímač těsní.

Potom dolej chl .kapalinu na MAX(otvírej zátku opatrně je tam přetlak).

Snad jsem to napsal dost srozumitelně,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnit na né horkym motoru.

Povol uzávěr nádobky a znovu utáhni(odpustí se přetlak).

Připrav si nový snímač s O kroužkem(kroužek lehce mázni nebo namoč).

Odjisti snímač na motoru(vytažení té plast.pojistky)

Pak vytáhni starý snímač (i s gumovým O kroužkem)a rychle nasun nový).

Množství uniku chl. kapaliny závisí na tvé šikovnosti a rychlosti.

Zajisti plast. pojistkou.

Podle množství vyteklé chl. kapaliny dolej.

Ohřej motor aby se otevřel termostat.

Zkontroluj jestli snímač těsní.

Potom dolej chl .kapalinu na MAX(otvírej zátku opatrně je tam přetlak).

Snad jsem to napsal dost srozumitelně,

čauky

mooooc diky za rady. dnes jsem čidlo vymenil bylo to naprosto bez problemu stalo mě 290kč a už jezdim jako dřiv. opravdu jsem se s tim dost natrapil abych na to přišel čim to je a ejhle taková kravinka čidlo za 290 kč :-) ach jo zaplat pánbuh že už to startuje. ještě jednou diky diky diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...