matomoto Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 (editace) Zdar, nema nahodou nekdo skusenost s pod. problemom? Pred Vanocemi mi zhorela spojka , po vymene v serv. sa mi uz od zaciatku zdalo, že pri stlač. spojky je pocut tiche klepanie. Postupne to silnelo, ale vraj na tom mozem jazdit.... Min. tyz. som to uz nevydrzal a ziadal reviziu, nakolko to uz nenormalne hučalo, akoby tam bola povolena nejaka sroba, nebo tak. Robilo to pri stlacani aj pustani spojky, v klude to bolo pocut minimalne. Radit slo normalne ale spojk. pedal pri tom mierne vibroval. Vecer mi vola mechanik zo skodovky, ze to nie je spojka, ze zatial nevedia, vraj to ide z prevodovky, mozno dokonca z diferaku, co je podla mna blbost, pretoze ten zvuk jednoznacne vychadzal z oblasti spojky, max . z vrchnej casti prevodovky. Co ma zaraza je, ze uvedený problem sa objavil až po vymene spojky, aj ked najprv len minimalne (tiche klepanie pri ztlacenej spojke). Nevi nekdo, co by to mohlo byt? Dik Editováno: 9. Květen 2009, autor: matomoto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 7. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 (editace) Tak nakonec je to lozisko na zotrvaku (ci spojke?), vraj tym ako spojka zhorela, sa zadrelo a rozsypalo. Neviem, ale nemali si to vsimnut uz pri vymene spojky? A to je autor. ser. Skoda. Najskor som s tym ale musel zajst za mech. v takom malom servise, a ten len co to pocul, z fleku povedal, ze to bude najskor lozisko na zotrvaku. Tak som sa vratil do skodov. ser. a trval na tom aby to znovu rozobrali. Ponaucenie - viac ako na spickovom vybaveni, zalezi na ludoch... Tak teraz zhanam 1hmotny zotrvak , ten vraj vydrzi naveky. 2hmotne ze dost casto odchadzaju, aj ked vibracie tlmia o cosi lepsie. Akurat nevim, ci je na Okte 4x4 rovnaky, ako na beznych oktach. Keby vedel niekto poradit, prip. mal na predaj... Editováno: 9. Květen 2009, autor: matomoto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 upresni co myslis tim loziskem na setrvaku,dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 9. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 (editace) Asi to bol preklep, najskor myslel lozisko spojky... Tvrdili ale ze samotne lozisko vymenit nejde - ze im to nejde stiahnut ?, a vraj sa ani nedodava ako smostatny náhr. diel Inak na 4x4 je vraj lamela priem. 240mm, tak ak by vedel niekto poradit, príp. kde zohnat 1hmotny zotrvak, ak sa vobec na tento priemer vyrabal... Dik za info Editováno: 9. Květen 2009, autor: matomoto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 13. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 upresni co myslis tim loziskem na setrvaku,dik Ahoj, tak to predsa len nebolo hl. lozisko, ale lozisko zotrvacnika (pozri foto). Nemohol by si prosim Ta pozret do Etky, ci sa to lozisko da objednat samostatne, alebo fakt len s celym zotrvacnikom, ako tvrdili v skodovke? Je to okt. 1,9 tdi PD 4x4, lamela priemer 240mm. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 Zdar, nema nahodou nekdo skusenost s pod. problemom? Pred Vanocemi mi zhorela spojka , po vymene v serv. sa mi uz od zaciatku zdalo, že pri stlač. spojky je pocut tiche klepanie. Postupne to silnelo, ale vraj na tom mozem jazdit.... Min. tyz. som to uz nevydrzal a ziadal reviziu, nakolko to uz nenormalne hučalo, akoby tam bola povolena nejaka sroba, nebo tak. Robilo to pri stlacani aj pustani spojky, v klude to bolo pocut minimalne. Radit slo normalne ale spojk. pedal pri tom mierne vibroval. Vecer mi vola mechanik zo skodovky, ze to nie je spojka, ze zatial nevedia, vraj to ide z prevodovky, mozno dokonca z diferaku, co je podla mna blbost, pretoze ten zvuk jednoznacne vychadzal z oblasti spojky, max . z vrchnej casti prevodovky.Co ma zaraza je, ze uvedený problem sa objavil až po vymene spojky, aj ked najprv len minimalne (tiche klepanie pri ztlacenej spojke). Nevi nekdo, co by to mohlo byt? Dik zdravim hosi,nechci zaklada nove tema,tak to dam sem!Jel jsem dneska domu a kus zustal mi viset spojkovy pedal! Neslo radit nic,ttak jsem zavolal dojela odtahovka a ze to je pry nejake spojkove cerpadlo!Ztracela se brzdova kapalina!Pry ze to je 4x4,tak musi vytahnout cely motor!A chcou za to i s vymenou 500ecek!Je to v prdeli,protoze domu to nedotahnu,takze jim to musim nechat!Ala jak to je s tou opravou!Vymeni jenom cerpadlo a spojka jede dal?Cena je v hajzlu,ale co se da delat no! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 to samy sem resil strycovi,odesel spojkovy valec u pedalu oprava 1000kc,daval sem starsi valec,novej 3tis.,a ze by bylo spojkove cerpadlo fakt nevim ti kecaji kraviny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 A opravdu se ztratila brzd kapalina? Jestli ti zustal pedál uplně na podlaze(abrzdová kap.se neztratila)tak je to spojkový válec hlavní pod pedálem.Vyměnit za novější typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 (editace) A opravdu se ztratila brzd kapalina?Jestli ti zustal pedál uplně na podlaze(abrzdová kap.se neztratila)tak je to spojkový válec hlavní pod pedálem.Vyměnit za novější typ. Jo no taky bych rekl,ze to bude spojkovy valec!Trochu jsem si v tom hrabal na netu a cerpadlo jsem napsal volovinu!Rekli mi,ze to stoji proste 84ecek,coz tak odpovida na tech 2500 na nase!Kdyz mackal spojku tak ze spoda motoru zacala chcat brzdova kapalina!Rikali,ze ta prace na tom bude tolik,ten valec zase tak nestoji!Ale ze je to ctyrkola tak to bude o hodne slozitejsi!Musi pry vytahnout cely motor!Tak se od tech devek nechci nechat natahnout!Jak tam zacnou zvatlat o nejakych problemech,ze museli to a to,tak je tam vsechny dorvu!Italy zasrane!Prave me zajima,jestli je ta vymena opravdu tak slozita nebo ne?Diky za info! Editováno: 6. Červen 2009, autor: Chossse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 pokud chcije pod motorem tak je v haji lozisko a musi prevodovka ven,nekdo to resi celym motorem coz se me zda pekna blbost,mrkni z vrchu na prevodovku jestli to nechcije jenom ve spoji jak je odvzdusnovak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Měl sem ten samej problém (i auto) zůstával mi vyset pedál dole. A díky bohu to bylo jen nějaký těsnění před tím válcem - dalo se vyměnit. jinak Pokud by to byl válec tak mi hrozili taky. U normální je prý venku, ale u 4x4 je prej vevniř. Motor ven nehrozili, ale převodovka se prej musí rozebrat, no.. :/ Takže hlavně zjistit odkud to doopravdy teče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Stačí vyndat převodovku ale jestli to dělaj jen s vyndánim motoru ,tak s tím asi nic nenaděláš.Bude to asi ten váleček.Taky jsem ho již měnil a hodně protékal. p_ev.6_st.._spojk._v_le_ek.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.