Evers Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Nemate nekdo nejake informace zda by sly vzpery na FIIku?? třeba z FI http://www.milotec.net/plynova-vzpera-kapo...skoda-fabia.htm - nebo jsou tam jiný rozměry a vubec by to nešlo ?? Jestli ma nekdo nejaky info, ci zkusenosti tak za ne dik ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 7. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 Nikdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 no podla navodu na montaž to uchytenie kapoty vyzera rovnako, teoreticky by to mohlo pasovať, trebalo by to vyskušať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanoDEF Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 ... kedze som toto riesil ale na inom aute podstatna je vaha kapoty. Plynove vzpery su nastavene na urcitu silu t.j. vahu ak das silnejsie tak ti s kapotou pekne skubne v otvorenej polohe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Přibližně před rokem jsem emailem na fa. MILOTEC zadával dotaz na plynové vzpěry na F II. Bylo mi odpovězeno, že je mají ve vývoji, ale že zatím (před rokem) mají s tím určitý problém, který prý brzy vyřeší. Jak je vidět tak za "pouhý rok" nevyřešili nic. Zkuste zadat na ně znovu dotaz co Vám odpoví a uvidíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanoDEF Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 ... na tom nemaju co vyvijat max tak uchytenie aby to bolo riesene bez vrtania do karoserie cim by sa porusili zaruky vyrobcu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 Na mojej fabke už mam taku domo-robo vzperu, kuknite do mojej temy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz@ Vloženo 4. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2010 nevíte někdo jestli jdou použít na FI vzpěry kapoty z OI? Milotec má v nabídce jen na oktu, že fabia už není v nabídce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 22. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2010 Na milotec.net jsou nyní vzpěry na přední kapotu FII/ROO k dostání za 990 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. leden 2011 Sdílet Vloženo 20. leden 2011 Presne tak, mám ju už asi 2 týždne a je super. Na rozdiel od tej na OII dvíha kapotu o niečo vyššie, než ten originálny drôt a prevádzka je bezproblémová. Na montáž odporúčam zobrať si pomocníka, ale ide to ľahko. A ocenil som, že vzpera je klasická čierna a nie tuzingovo strieborná ako na OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 20. leden 2011 Sdílet Vloženo 20. leden 2011 jj mam objednano, tak sem zvedavej. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Tak vzpera prisla a uz sem ji namontoval. Prace na 10 minut. Navod je presnej. 1. podeprete si kapotu najakym klackem 2. vyndejte starou vzperu (nebo klidne az nakonec) bohuzel prekazi, takze se vyndat musi. Vyndava se tak, ze nejdriv vycvaknete to plastove pouzdro, pak vysunete tycku a nakonec jde vycvaknout ten plast. 3. 13 klíčem povolte dve matky u pantu kapoty. Dejte pozor, at se vam kapota nepohne. 4. na srouby nasadte kovovy plech viz obrazek a zase poraden utehnete matkami. 5. 10 klíčem vyndejte posledni sroub co drzi blatnik a do nej zasroubujte konec plynove vzpery. 6. druhy konec vzpery zevnitr zasadte do drzaku na kapote a poradne utahnete. Tot vse. Kapota se zveda vic, nez kdyz to bylo opreny o tu puvodni tyc, kdo je prcek, tak se musi natahnout. Premyslim o nejake madlu, nebo tahlu (treba jako je na zadnich dverich.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Načo ti je madlo? Veď môžeš chytiť kapotu na boku, kde sa zvažuje nadol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Rika ti neco páka? Ano z boku to jde, ale musis pouzit vetsi silu. Proste to neni idealni. Navic sem premyslel to nejak umistit, abych se nemusel natahovat (merim 180 cm, takze tam dosahnu, ale kdyz je auto spinavy, tak si prasim prsty). Takove to "tahlo" co je u zadnich dveri, pokud by se schovalo nejak pekne do motorovyho prostoru, by se neuselo prasit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Samozrejme veľmi dobre viem, čo je páka, ale zase tak výrazne nenarastie sila potrebná na zatvorenie kapoty, ak ju budeš zatvárať o 10 cm nižšie na boku. Špina je samozrejme iná vec. Ja meriam 183 cm a nejako som nezaznamenal problém s dosiahnutím na kapotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Blacky, koukam, ze si tam tu vzperu narval tak jak dorazila. Ja cekam na teplejsi pocasi a poprasim ji barvou, mysleno plechovy drzak vzpery. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Myslíš takto, že? (konečne som nezabudol to vyfotiť). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Tak vzpera prisla a uz sem ji namontoval. Prace na 10 minut. Navod je presnej. 1. podeprete si kapotu najakym klackem 2. vyndejte starou vzperu (nebo klidne az nakonec) bohuzel prekazi, takze se vyndat musi. Vyndava se tak, ze nejdriv vycvaknete to plastove pouzdro, pak vysunete tycku a nakonec jde vycvaknout ten plast. 3. 13 klíčem povolte dve matky u pantu kapoty. Dejte pozor, at se vam kapota nepohne. 4. na srouby nasadte kovovy plech viz obrazek a zase poraden utehnete matkami. 5. 10 klíčem vyndejte posledni sroub co drzi blatnik a do nej zasroubujte konec plynove vzpery. 6. druhy konec vzpery zevnitr zasadte do drzaku na kapote a poradne utahnete. Tot vse. Kapota se zveda vic, nez kdyz to bylo opreny o tu puvodni tyc, kdo je prcek, tak se musi natahnout. Premyslim o nejake madlu, nebo tahlu (treba jako je na zadnich dverich.) Zdravím Blacky, chci se zeptat, jak sis tu kapotu zajistil, aby ti neuhnula? Chci si tu vzpěru tam dát taky. Ten plech co je na kapotě ti nerezne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 (editace) Samozrejme veľmi dobre viem, čo je páka, ale zase tak výrazne nenarastie sila potrebná na zatvorenie kapoty, ak ju budeš zatvárať o 10 cm nižšie na boku. Špina je samozrejme iná vec. Ja meriam 183 cm a nejako som nezaznamenal problém s dosiahnutím na kapotu. Mnoo jasny 10 cm bude v poho, ale abych se nemusel natahovat, tak by bylo idealni nedko skoro v pulce kapoty a to uz by slo blbe. Proto premejslim, ze bych tam neco na popotazeni pridal. Koukam, ze ty tam mas jiny matky, resp srouby? Torx??? Blacky, koukam, ze si tam tu vzperu narval tak jak dorazila. Ja cekam na teplejsi pocasi a poprasim ji barvou, mysleno plechovy drzak vzpery. JJ taky ho chci dat do barvy. ale ted je zima. V lete to striknu. Ad Marek. Mnoo kapotu sem podeprel lati. Tuzkou sem si obreslil ten drzak, abych vedel, kde presne byl. Kdyz sem to povoloval, tak sem to pridrzoval, abych s klicem necuknul a pekne plynule se to povolilo. Pak sem to opatrne vytocil, nandal tam ten drzak a zase utahl. Nicim sem to nepridrzoval. Myslim, ze to drzelo prilepeny na barve. Proste stacilo bejt opatrnej. Kdyby se to nahodou hnulo, tak bych to podle tech car srovnal. Ten plech vypada na pozink, nebo neco podobnyho, takze to myslim vydrzi, ale jak sme psal vyse, tak to v lete chci nastrikat do barvy auta. Editováno: 29. leden 2011, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 (editace) Tak já jdu asi do toho. Ta vzpěra se mi moc líbí.Dík Blacky *************************** Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! ************************** Editováno: 30. leden 2011, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 (editace) to se mi líbí asi jdu do toho, i ta cena na Milotec už není tak vražedná i když..... :-) Jen mě zajímá jestli se ta kapota trochu nekroutí při otevírání zavírání, tím že je ten tah plynové vzpěry pouze na jedné straně, přeci jenom na O1 mám vzpěry dvě-působí to bytelněji Editováno: 29. leden 2011, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Presne tak Diamante, v lete to bude vypadat urcite lepe. Jedna se o celkem dost pevnej a kvalitni material, takze bych se koroze neobaval. Jinak Marku nekopiruj predchozi prispevek, je to poruseni pravidel, pouzij dole odpovedet a mas to:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 mnoo taky uz sem premyslel o druhy na druhou stranu, ale myslim, ze bych musel pouzit jinou (slabsi). Jinak bych musel pouzivat moc velkou silu. Trosku se to krouti, resp kdyz sem to poprve zaviral, tak v tom trosku louplo spis slo ale o to, nez se ta vzpera trosku rozhejbala. Navic je mraz, tak je to ztuhly. Neotviram kapotu tak casto, abych se bal, ze to neco udela a pri zavirani to beru "krizem". Zatim tu kapotu musim prizvednout asi o 50 cm, nez to ta vzpera udrzi, az bude vetsi teplo, tak to mozna bude lepsi. Navic mam v kapote tu vystelku, takze je to tezsi, nez jen holej plech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Ja mám jednu vzperu aj na OII a tam je predná kapota omnoho väčšia a ťažšia a kapote to nijako nevadí. Ale celkovo pasuje tá jedna vzpera na FII lepšie než na OII. Rozhodne mi príde kontraproduktívne riešiť 2 slabšie vzpery miesto jednej. Obávam sa, že keby som tam namontoval nelakovaný kovový držiak, tak už by tam ostal nenalakovaný navždy. Ja som si nechal ten držiak nalakovať v servise. Tam im zima nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Není to nakonec kontraproduktivní, když se to vyklápí moc vysoko? Vzpěru chápu u aut, kde je kapota těžká. Tady mně ale moc smyslu nedává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.