Přejít na obsah

Plynové vzpěry kapoty


Evers

Doporučené příspěvky

aa zrovna sem si rikal, kdy to prijde. :p

Neporovnaval sem hmotnost kapoty u OI,OII, R, F atd. Velkej rozdil v tom nebude. Ale tady preci nejde o hmotnost, ale pohodlnost. Nemusim jednou rukou drzet kapotu a druhou se trefovat tyckou do zarazky. Co se toho zdvihani vejs tyka, tak co myslis tim kontraproduktivni? Neni to uplne na doraz co dovoli kapota, ale tam kam dovoli ta vzpera. Z boku se da lip dostat k motoru, aniz by ses prastil do hlavy. :)

Mas ale pravdu, ze to je pohodlnost za 1000Kč. Je otazka, jakou hodnotu to pro koho ma a zda mu ty penize za to stojej. Pro me je pridana hodnota vic, tak sem do toho sel, nicmene se da zit i bez toho to je jasny. lol

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se toho zdvyhani vejs tyka, tak co myslis tim kontraproduktivni?

Nevim, pises, ze se to zveda moc a planujes madlo. Ktery se ovsem stejne zaprasi, tak jak se prasi celej motor. Trochu mě mrzí, že drtivá většina doplňků dopadá takle - tzn. nejsou stoprocentní. Za normálních okolností je imho zdvih akorát, proč ani za 1000Kč nedokáže udělat Milotec díl za díl, to je mě záhadou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gramaticka chyba opravena.

Mno psal sem, ze se kapota zdviha vejs a tedy, ze se da lepe dostat k motoru, což je asi dulezitejsi, nez to, že se lide mensiho vzrustu musej vic natahnout. Ja tam dosahnu, jen sem uvazoval o nejakym ulehceni (sem holt linej clovek). Prave by to muselo byt na takovym miste, aby se to prasilo co nejmin. :) Asi to nepujde no.

Orlov: to je jen otazka priorit. Pro me v tuto chvili neni 1000Kč moc penez, takze sem to bez problemu investoval. kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj ja som si plynovú vzperu kúpil kvôli pohodliu. Ale cez peniaze to neriešim. Ak by som to mal riešiť cez cenu, tak si nekúpim Fabiu RS, ale len Classic-a a možno ani Fabiu nie, len nejaký Logan.

Bol som si vyskúšať kapotu na OII aj FII. Je nespochybniteľné, že kapota OII je väčšia a hlavne dlhšia. To znamená väčšiu váhu a aj väčšiu páku. Prekvapivo ale vzpera u OII dvíha kapotu silnejšie a pomoc vzpery začína pomerne skoro. Kapota sa však zastaví nižšie, než s pôvodnou mechanickou vzperou. Naopak u Fabie sa kapota začne sama dvíhať až zhruba od polovice dráhy a zodvihne sa vyššie. Povedal by som, že sa zastaví až na doraze pántov.

Povedal by som, že vzhľadom na počty vyrobených kusov si Milotec nemôže (na rozdiel od napr. VW) dovoliť vyrábať pre každý typ auta inú vzperu, ale sa používa jedna vzpera pre viac typov a značiek áut. A samozrejme sa musí úchyt prispôsobiť aj úchytom a skrutkám na kapote a na blatníku.

A ešte k tej výške otvárania kapoty u FII. Zameral som sa vyslovene na to zatváranie a úplne bez problémov na kapotu dosiahnem, nárazníka sa vôbec nedotýkam a som presvedčený, že by na otvorenú kapotu dosiahol aj podstatne nižší človek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...