Přejít na obsah

Nefunkční dálkové ovládání originál Octavia I


JirkaOc

Doporučené příspěvky

a co tim básník chtěl říct, s tím, co se tu řeší to nemá nic společného...

:palec2::smich: Je tam pisane o frekvencii klucou. 433Mhz, 434 Mhz, Tie frekvencie nemozes zamenit musia suhlasit. Ked mas povodny kluc 433Mhz tak aj novy musi mat 433Mhz. To som chcel povedat a preto som poslal ODKAZ. :) :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ovladače 433 a 434 zaměnit nelze, to je jako snažit se 4m autem zaparkovat do 3m díry, prostě to nejde!

schéma samotného DO k sehnání není a výrobce pochybuji, že ho pošle nebo tak něco...

Vždyť taky netvrdím, že chci zaměnit 434 a 433... Nejsem mimoň. Já se ptal na přizpůsobení 433 MHz vystřelováku na 2,5g komfortku, která je taky 433 MHz. To už nezní tak nereálně... Po bližším ohledání se ovšem dozvíme, že ani to nejde ( zřejmě jiný algorytmus komunikace ). Jde použít vystřelovák z Golfa 2000. Immo by jít přizpůsobit mělo. Toť info co k tomu mám. Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo. Přesně jak píše Honza. Koupím klíč za 700 a nerozchodí to ani panbuh. Proto se ptám na funkční originál jestli o něm někdo neví. Protože když si spočítám klíč a a vybroušení planžety, VAG a kdoví jak by se potentovalo předělání immo, tak jsem skoro na třičtvrtě ceny co po mě chtějí zloději ve škodě. A jelo by to bez starostí a se zárukou. Na stahování oken taky netrvám, hlavně aby to odemykalo a zamykalo. Zarazilo mě právě to, že existuje klíč na frekvenci 433,6. To je co? 433 nebo 434? Právě o to jde. Kdo s tím má zkušenosti a jasně řekne. Kup to - jde to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo. Přesně jak píše Honza. Koupím klíč za 700 a nerozchodí to ani panbuh. Proto se ptám na funkční originál jestli o něm někdo neví. Protože když si spočítám klíč a a vybroušení planžety, VAG a kdoví jak by se potentovalo předělání immo, tak jsem skoro na třičtvrtě ceny co po mě chtějí zloději ve škodě. A jelo by to bez starostí a se zárukou. Na stahování oken taky netrvám, hlavně aby to odemykalo a zamykalo. Zarazilo mě právě to, že existuje klíč na frekvenci 433,6. To je co? 433 nebo 434? Právě o to jde. Kdo s tím má zkušenosti a jasně řekne. Kup to - jde to.

V této oblasti má docela bohaté zkušenosti Cosby. Od něho to info mám. 433,6 není 434 :-) Ale i kdybys měl 433 vystřelovák, nebude mluvit s 433 komfortkou 2,5. generace. Jedině ten 433 z golfa rok 2000 s tím mluví, ale stojí asi 1600. Řešení pro nás je sehnat si stejný klíč (5FA...), nebo ten golfovej. Pak by šlo překopat auto na 3.generaci komfortu, což je ale sranda pro větší kluky. Tahle komfortka nebude mluvit s jednotkami dveří, bagů, budíkama a bůh ví čím ještě (napamatuju si to, tak za nesrovnalosti se omlouvám). O překopání na komfart 3 je tu na fóru psáno mnoho a mnoho... :-) Chystám to, ale až za čas... Teď jsou tu i prioritnější výdaje, než na vychytávky do funkčního autí. Problém s dálkou zatím řeším odemykáním přes alarm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
zdar kolegove,mam octavii I 2003 a centralni zamykani mi prestalo zamykat dvere ridice na dalku.rucne je vse ok.soucesne mi prestalo fungovat leve zrcatko nenaklapi ani nehreje.ve dverich jsem vymenil zamek i modul dveri.porad stejne.predem dik za kazdou dobrou radu

ZDAR KOLEGOVE,ODPOVIDAM SI SAM NA SVUJ PRISPEVEK.CHYBA BYLA V NAPAJENI DVERNI JEDNOTKY.PREHNILY KONEKTOR VE SVORKOVNICI POD MODULEM ALE TAK DOBRE ZE KDYZ JSEM ZATLACIL NA KONEKTOR ZKOUSECKO=OK.AZ KDYZ JSEM ZATAHL ZA KABEL TAK JSEM HO VYTAHL.,,TAKOVA P.....".

DIK ZA RADY.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj kolegové, taky mám jeden problém. Nejdou otevřít dveře přes DO, kliky mám zaslepené. Jediné místo kde jde otevřít auto je klíčem přes kufr. To funguje, otevřou se všechny dveře. Někdy se spustí alarm a někdy ne. Přes DO zamykání auta funguje. Kontroloval jsem jestli neni přetržený drát ve dveřích a dobyl jsem baterii, která byla skoro prázdná. Díky Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj mám úplně stejný problém, 2x klíče 433MHz v Octavia rok 2001 a po rozebráni nebo výměn2 baterky vydrźi asi týden a pak nejde.

Nevíte jaká originální baterie / článek má v DO být ? Já tam dávám Panasonic CR 2032 a možná to není ten správný. Fláknutí o hagusy taky

nefunguje :-) a ve škodě říkali že mám koupit nový klíč za 1500,- což se mi nechce. kolega co spravuje televize na elektorniku koukal a říkal

že tam je nějaký měnič z 1,5V na větší napětí a že si myslí že občas vysadí a baterku samovolně vybije. Nějaký nápady ??

Dík

Tomáš

Mám úplně stejnej klíč ( označení ) i rok výroby. Mě jdou po výměně baterie oba klíče vždy jen tak týden... Ve Škodě tvrdili, že je to na výměnu klíčů... Zajímalo by mě, jestli půjde na naší komfortce jinej klíč, třeba vystřelovák se stejnou frekvencí. Jde zřejmě o 2,5 generaci komfortu, takže vím o tom, že by nešel odskok kfru, či dojezdy, ale to mě netankuje... Dokáže někdo říct, jestli by šly 433 MHz vystřelováky spárovat na tuto komfortku?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
to ti odešly oba dva najednou? ty klíče jen tak neodcházejí, pro jistotu v nich vyměň baterky a znova spáruj, pak bych hledal chybu jinde. Nezapojoval si třeba nově rádio nebo tak něco???

co mas na mysli,kdyz napises....sparovat??........me funguje jeden a druhy ne.....dik za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším problém s dálkou na Octavia I. Odešly oba klíče a je hrůza odemykat klíčem. Kdo si zvyknul na dálku, ten už nechce jinak. V servisu škoda mi naznačili, ze by spárování nových klíčů stálo přes 5 tisic. Tak jsem raděj objel spoustu vrakovišť, ale tam měli pouze vystřelováky s frekvencí 434 MHz. Podotýkám, že moje Octavia je rok 2000 a mám tam origo dálku s frekvencí 433 MHz 5FA 007 680.

Dá se vůbec ještě takový klíč sehnat? Funkční? Stačí jen pajšl. Možnost VAG mám. Možná by mi stačilo schéma. Zkusil bych bastlit. Ale to už je jen zoufalý pokus.

Pokud umíte poradit nebo dokonce máte tyhle klíče byl bych moc rád. Používám auto denně a už mám dodřený okolí kliky jak se snažim trefit do zámku potmě. Je to prostě strašný. post-6150-1241460121_thumb.jpg

Díky za jakoukoli pomoc.

hele nemusi to bejt klicem ale pojiskou v aute jedna pojistaka ma za sebouz rele a to na to ma vliv me neslel dalkac okna a strop. svetlo a bylo to pojiskou myslim f4 je to jedna s tech malejch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele nemusi to bejt klicem ale pojiskou v aute jedna pojistaka ma za sebouz rele a to na to ma vliv me neslel dalkac okna a strop. svetlo a bylo to pojiskou myslim f4 je to jedna s tech malejch

Ne, pojistkou to neni. Kontroloval jsem to jako prvni vec. Vzdal jsem to s tema original klicema. Kluci mi udelaji predelavku na vystrelovak. Az to bude dam vedet jak to dopadlo, kolik to stalo a jak jsem s tim spokojen. Zatim mam teprve hotovy planzety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším problém s dálkou na Octavia I. Odešly oba klíče a je hrůza odemykat klíčem. Kdo si zvyknul na dálku, ten už nechce jinak. V servisu škoda mi naznačili, ze by spárování nových klíčů stálo přes 5 tisic. Tak jsem raděj objel spoustu vrakovišť, ale tam měli pouze vystřelováky s frekvencí 434 MHz. Podotýkám, že moje Octavia je rok 2000 a mám tam origo dálku s frekvencí 433 MHz 5FA 007 680.

Dá se vůbec ještě takový klíč sehnat? Funkční? Stačí jen pajšl. Možnost VAG mám. Možná by mi stačilo schéma. Zkusil bych bastlit. Ale to už je jen zoufalý pokus.

Pokud umíte poradit nebo dokonce máte tyhle klíče byl bych moc rád. Používám auto denně a už mám dodřený okolí kliky jak se snažim trefit do zámku potmě. Je to prostě strašný. post-6150-1241460121_thumb.jpg

Díky za jakoukoli pomoc.

Mám přesně takový klíč jak máš tady na fotce, mám ho na octavii 1 facelift akorád s frekvencí 434 MHz!!!! 5fa 008 548

Teď otázka, fungoval by u mě klíč vystřelovák pouze s odemykáním a zamykáním ( bez kufru)?

Odešli mi taky oba dva a vždy když je chci rozchodit musím dálkáč rozkuchat a trošku zahýbat kontaktama. Funguje vždy jen tak 2 hodiny a pak útrum. proto řeším variantu nového klíčku a líbí se mi ten vystřelovák..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj tak mě se zase jednou zamklo auto za jízdy projel sem okolo pumpy , nikdy to nedělalo , a dnes vystupovala kamarádka z auta a v motorkách byl rachot jako by se snažily zamknout auto nestalo se to někomu ???

Zdravi i já se přidávám s jednou "maličkostí".Centrál je origo jako vše ostatní u O I, elegance funguje, dveře nejdou otevřít po zamčení ani zvenku jak to má být, ani ze vnitř, ale ledka ve dveřích řidiče nebliká. pouze mi po uzamčení problikla a dál nic. Po připíchnutí na VAG to známému chybu neukázalo???Co s tím, aby zase blikala. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
to ti odešly oba dva najednou? ty klíče jen tak neodcházejí, pro jistotu v nich vyměň baterky a znova spáruj, pak bych hledal chybu jinde. Nezapojoval si třeba nově rádio nebo tak něco???

Zdravím, mám podobný problém jako crypton.Octavia 1,9 Tdi 5/2000 SLX ,ty samé klíče,ale v pořadí už třetí klíč.Nevím zda to

souvisí,zkusím popsat sled událostí.Někdy vlétě demontáž zámku u řidiče a výměna mikrospinače V4NCT7 Burgess (nešla zvuková signalizace zaplého blinkru a světel+proletování tišťáku-závada odstraněna)DO ještě fungovalo.V září výměna zadní levé stahovačky nové.(prasklý plast -namotané lanko)A tento týden v pondělí mi spadlo při manipulaci opět zadní levé okno.

DO ještě fungovalo.V úterý ráno během jízdy se najednou rožlo světlo nad palubkou tak jsem ho vypnul do nulové polohy.

Po vystoupeni jsem DO zamknul,ale po asi 10-ti sek. čudle vyskočily a spustil se alarm.Zámky přestaly reagovat na DO.

Okno nebylo ještě opravené jen zaklíněné klackem.Zámek na klíč mám jen vzadu v kufru a ten taky nefunkční ,čudle byly

stále v otevřené poloze.Doma jsem se pustil do montáže stahovačky(sklo bylo vypadlé z úchytů)Pátý zámek začal fungovat,

jde zamykat i odmyká.Nejde ještě dioda safe.Ještě předtím jsem zkoušel zamykání zevnitř a bylo to funkční jen PZ dveře

šly zamknout na dvakrát,ale to dělalo i když DO bylo funkční.Dále při zkoušce světla vevnitř mi najednou zůstal knoflík v

ruce.Byl vypadlý kontakt přepínače(opraveno),ten jezdec tam lítal jen tak a já se domníval,že tam je zakopaný pes.Zkoušeny

byly i pojistky,ale prozvoňoval jsem je bez vytažení.Baterka v klíčku zdá se dobrá ,dioda po aktivaci polohy svítí jako vždy,

napětí je 3 V.Diagnostika ukázala chybu 01133-napájení příliš nízké a 00934 motor V26-žádné- nespr. nastavení.Po opravě

stahovačky a výmazu chyb okno funguje,ale ta dálka stále nic.Dnes mi nešlo nastartovat ,až po nabití cca 1/2 hod.AKB je už

na nabíječce a bude až do rána.Nejvíce mě .ere,že odemknu přes kufr a jak nastoupím spustí se alarm,než klíč zasunu do spínačky.To je tak k popisu asi vše a včil babo raď.Najde se lék?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
to ti odešly oba dva najednou? ty klíče jen tak neodcházejí, pro jistotu v nich vyměň baterky a znova spáruj, pak bych hledal chybu jinde. Nezapojoval si třeba nově rádio nebo tak něco???

Blbne mi též toto DO r.v.01, někdy nezamknu a někdy naopak neodemknu, spárovával jsem již 2x (1x ve škodovce grátis:), ale po čase přestane fungovat jeden, pak druhý. Rozebírání nepomáhá, hagusy nemám. Ale nedávno jsem zapojoval nové radio, takže???:) Díky moc

Editováno: , autor: partyman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...