FcapaB Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Ahoj. Tuhle jsem si prorazil pneumatiku o kus železa. Tak jsem koupil 2 nové Michelinky Energy Saver, pěkně na nápravu. Sice jsou rozměrově stejné, ale staré jsou dost sjeté, tak max na letošek. V servisu mi bylo řečeno, že by bylo lepší mít všechny stejné (nové), aby nemohlo dojít k různé obvodové rychlosti náprav (staré vs nové). Údajně by Haldexka mohla řvát a nedělat jí to dobře. Co vy nato? P.S. nejde o kšeft mechanikovi, pneu si stejně kupuju sám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Mechanici maji pravdu, ale zalezi jak velky rozdil v obvodove rychlosti kol predni a zadni napravy to bude, pokud bude dostatecne velky pak bude spojka sepnuta stale, pac stale dochazi k mirnemu skluzu mezi predni a zadni napravou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Ano je to tak u permanentního pohonu, v mém případě u Sorenta, je přímo v návodu upozornění a identickou výšku dezénu a stejného výrobce pneu. Pokud se jedna pneu zničí tak se mění všechny. To je daň za permanentní pohon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 (editace) od kdy je Sorento permanentní 4x4? ta má přeci přiřaditelný předek, stálý je jen zadek, tohle auto nemá mezinápravový diferenciál, takže nemůže být permanentní 4X4 i v návodu je psáno, že s pohonem 4x4 se nesmí jezdit na pevném povrchu (asfalt, beton)... Editováno: 28. Květen 2009, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 (editace) Od té doby co jsu dvě provedení ve výrobě . Ty maš buď starou verzi před FL, nebo provedení LX a taky je možnost že tvoje auto pochází ze země kam se permanentní pohon nedodával ani do verze EX. Moje veze má snímače v převodovce na výstupu kardanek a ty porovnávají rozdíl otáček. Elektricky ovládaná lamelová spojka pak dle řídící jednotky posílá potřebný výkon tam kde je to potřeba a nikdy se neví jaký moment zrovna jde na tu kterou nápravu. Až po zařazení redukce se výkon převádí přesně v poměru 50%-50% a auto pak má jiné parametry při otáčení a proto se nemá jezdit v tomto případě na zpevněném povrchu. Ta verze s permanentním pohonem je bezvadná protože se chová skvěle při rozjezdu a hlavně na mokru, neodskakuje jí zadní náprava při přidání plynu kdy motor má ihned 392 Nm. Editováno: 29. Květen 2009, autor: wolfspitz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.