Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravím všetkých!

vie mi niekto poradiť

(prečítal som všetky témy), načo sú pri turbe dve N75 a ako fungujú ,resp.aká je ich funkcia ?

pri zapnutí zapaľovania mám na obidvoch konektoroch rozdielne napätia 14,5V- normál , a 10,4 V čo si myslím , že nieje normálne. ventily sú obidva dobré - napojil som ich na konektor s 14,5V a cvakali .neviem čo znamená tých 10,4V na druhom konektore

motor pri 3000ot./min a viac , padá do nudz. režimu ,ale po vypnutí motora počujem dobiehať turbo, takže turbo to asi nebude , alebo áno?

hadičky som zkontroloval -dá sa to zniesť

Ďakujem

Kdyby jsi vše pročet, tak se neptáš, je to tu popsané mnohokrát.

Zajeď si za někým kdo tomu rozumí a on ti řekne kde je problém.

Prvně kvalitní diag. a pak dál.

Upraveno od Indi

  • Autor
Kdyby jsi vše pročet, tak se neptáš, je to tu popsané mnohokrát.

Zajeď si za někým kdo tomu rozumí a on ti řekne kde je problém.

Prvně kvalitní diag. a pak dál.

díky

ale myslím si , že na tomto fóre je dosť skúsených machrov . mne iba vadí to slabé napätie na jednej z N75 ... 10,4V

("skúsených" som oslovil asi troch a každý radil , že je to turbo, ale mne sa to nezdá, pretože ja turbo počujem - pri vypnutí zapaľovania počuť dobeh turba)

To, že se ti turbo točí ale neznamená, že se ti neseká regulace.... Mě třeba fungovala za studena a za tepla se sekala.....

  • Autor
To, že se ti turbo točí ale neznamená, že se ti neseká regulace.... Mě třeba fungovala za studena a za tepla se sekala.....

na jednej N75 som pri dotyku cítil že ventil nefunguje, trochu som ho prefukol ,poklepal poňom a je všetko OK- motor ťahá ,ako predtým

ale aj tak ma zaujímajú tie 10.4V na N 75

N75 je tam jen jeden, ten druhý je N18 - elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů. Nikde v DP není napsáno, že by se N75 proměřoval na volty. Proměřuje se na ohmy. A hodnota je podle ročníku. Nejsem si jist, ale podle mě ten ventil nefunguje jen jako 0 - 1, ale posouvá se plynule ??? Záleží ale, jaký z těch ventilů jsi měl na mysli.

  • Autor
N75 je tam jen jeden, ten druhý je N18 - elektromagnetický ventil zpětného vedení výfukových plynů. Nikde v DP není napsáno, že by se N75 proměřoval na volty. Proměřuje se na ohmy. A hodnota je podle ročníku. Nejsem si jist, ale podle mě ten ventil nefunguje jen jako 0 - 1, ale posouvá se plynule ??? Záleží ale, jaký z těch ventilů jsi měl na mysli.

mne tie ventily prichádzajú rovnaké, aspoň podľa typu- ja som meral napätie na konektore cez celý rozsah otáčok 1000-4000ot./min a stále tam bolo 10,4 V (pravý ventil) , na tom ľavom som nameral normal 14,5V. Obidva ventily mali rovnaký odpor 16,4 ohm

ale dík za radu

všetci sú tu profi , ale aspoň niekto poradil

Při pohledu do motorového prostoru je ventil N75 víc vpravo ;) . Když dáš test akčních členů, tak cvaká???

určitě si měřil digitálálem, vezmi žárovičku a uvidíš, že se nerozsvítí, pokud + - vezmeš z konektoru

a dál udělej, jak psal Indi, sám s tím stejnak nic neuděláš ;)

Chtěl bych se zeptat jak má fungovat Ventil N75 když nastartuju auto a odendám hadičku co vede do turba tak furt saje vzduch auto mi padá do nouzáku když ho trochu víc vytočim. A myslíte že jde na OI r.v98 turbo ze superba? Dík

zdravím všetkých!

vie mi niekto poradiť

(prečítal som všetky témy), načo sú pri turbe dve N75 a ako fungujú ,resp.aká je ich funkcia ?

pri zapnutí zapaľovania mám na obidvoch konektoroch rozdielne napätia 14,5V- normál , a 10,4 V čo si myslím , že nieje normálne. ventily sú obidva dobré - napojil som ich na konektor s 14,5V a cvakali .neviem čo znamená tých 10,4V na druhom konektore

motor pri 3000ot./min a viac , padá do nudz. režimu ,ale po vypnutí motora počujem dobiehať turbo, takže turbo to asi nebude , alebo áno?

hadičky som zkontroloval -dá sa to zniesť

Ďakujem

Ahoj, měl jsem stejný problém padalo to do nouzáku, tak jsem od kámoše přehodil oba ventily /kamarádovi jede ok/ a a vyměnil jsem pro jistotu váhu vzduchu kterou mám doma náhradní výsledek byl stejný, takže mi bylo hned jasné že je zasrané turbo, zajel jsem k maníkovy on dělal, já koukal a dnes táhne moje O1 1.9tdi 81kw 2002 ASV. jakoby byla po chipu, na který jsem chtěl stejně jít ale než vyčistím turbo. Dnes bych si ho dovolil vyčistit sám, ty lopatky se skoro nehýbaly přece jenom to pohánějí výfukové plyny, a zasírá se to chce to občas vyprášit saze jinak za vyčištění i s demontáží a montáží jsem dal 2000+/200na vrch moje dobrá vůle / že to bylo na počkání asi 4 hod.

Upraveno od Bárt 34

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.