Publikováno Květen 29, 200916 r zdravím prosim vás o pomoc Mám fabku 1.4.MPI rv 2000 44KW a začíná se mi dusit začalo to když jsem jel do táhlího kopce nebo z něj tak se zadusila a nechtěla se chytnout dokud jsem nanašlapal.a ted to začína dělat i po městě.a vap com mi píše naměřena nesmyslná hodnota a příliš bohatá směs.vyiměnil jsem už labdu palivovej filtr vyčistil klapku vzduchu a nic.ta klapka vzduchu je mírně pootevřená a nevím jestli to je správně.pomožte prosím díky
Červen 1, 200916 r Autor Tak děkuji za pomoc ale problém viřešen.celkové problémy s fabií 1.4 mpi škubání při studeném motoru,ohřátý:sešlápnutí zprudka plinu zadušení a až při cca 2800 otáček pocit že se teprv motor chitnul jak má.a jde do toček. do dlouhého kopce nebo zněj zadušeni a při neutrálu tradické kolísaní otaček.vědčí spotřeba a slabčí výkon. celá zahada stala 70 kč stačilo viměnit těsnění pod sacím potrubím. Měněno bilo:palivoví filtr OK Klapka vzduchu NEBYLO TŘEBA Zapalovací modul NEBYLO TŘEBA Svíčky OK Palivové čerpadlo NEBYLO TŘEBA Lambda sonda NEBYLO TŘEBA Vičištění klapky vzduchu OK jak poznate špatné těsnění: mokré Hlašené chiby na VAGU: Příliš bohatá směs Nesmislná hodnota
Červen 1, 200916 r Já děkuji. Máme s kamarádem (oba stejné motory) podobný problém. Teplý motor odstavený se po 20 minutách nastartuje a nechce se napoprvé během rozjetí vytočit. Vyřadím, vytočím zakucká a už jede celou cestu, jak má. Mrknu na to.
Červen 1, 200916 r utahoval si to saci potrubi uplne na krev,nebo jen tak akorad??? jo a uz ti to ty chyby nehazi????
Červen 2, 200916 r Autor Ne neutahovat na krev je to slitina hliníku bacha tak s citem.ne uz ani jednu chibyčku a bacha když jsem vičistil tu klapku vzduchu tak mi to vihodilo asi 10 chib ale toho se neleknete az viměníte to těsněni tak zmiznou všechny klapku muzěte vičistit sami to jsou kecižě se nesmi čistit!!!
Červen 4, 200916 r jednoduchá pomůcka, jak zjistit netěsnost sacího potrubí, aniž by jsi ho zbytečně demontoval: vzít si třeba petku s vodou a polít příruby v místě těsnění, spojů apod. Pokud to má vliv na chod motoru na volnoběh, tak je někde netěsnost. Jakmile totiž na netěsnost naleješ vodu, tak se díra přicpe a směs se rychle obohatí a způsobí to zakolísání motoru. Jednoduchý a účinný, jen bacha ať to zbytečně neleješ na nějaký konektory a tak.
Únor 27, 201015 r ja jsem byl v servise na diagnostice.jelo to jako by na 3 valce (1.4 - 44) za studena to skubalo tak moc,az jsem myslel ze se ten motor uthne ze silentbloku,dusil se,pri vyrazeni to melo snahu chcipat a ten zvuk,kazdej rikal hele jde ti to jen na tri...kontrolka neustale svitila,zhasinala,blikala a tak furt dokola.do 2 tisic otacek byl motor uplne bez vykonu,pri prudsim pridani se to dusilo.VAG psal naprosty kraviny,interpretovany jako vadna zapalovaci lista,vstrik,nesmyslne hodnoty o bohatosti smesi a tak.vyzkousela se jina lista - beze zmen,pak svice,jiny vstrik - beze zmen,tak se slo dal,demontovalo se kompletni sani a ejhle... foukly tesneni pod sanim.vymena tesneni+nakej pomocnej material,4 hodiny prace,dph = 1400,- a auto jezdi jak novy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.