Přejít na obsah

vokyp

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 012 zobrazení profilu

Oznámení vokyp

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, neznáte někdo login do servořízení kvůli změně charakteristiky? Díky
  2. zdravím, neznáte někdo login do servořízení? jde mi o FIII, ale myslím, že to bude shodné s OIII
  3. vokyp

    Stěrače

    to ti tam cvaká relé, pač FII ho ještě mají. U první polohy,alias cyklovač, ti relé cvakne před každám setřením. Na druhou polohu, alias první stupeň relé mezi cykly necvaká, pač si všimni, že stěrače namají žádnou prodlevu mezi stíracími cykly. Tzn., že stěračový motor se to čí pořád, není spínaný. Takže to je normální
  4. lidi vorezlý bubny ničemu nevaděj, hlavně aby jste měli v pořádku pakny, prasátka, lanovody apod. Povrchová úprava se dle mého moc neřeší, pač tam žádná za rozumný peníze, který by do toho mohla škodovka investovat, dlouho nevydrží a tak se volí kompromis mezi cenou a funkčností. Přeci jenom je tam teplota až 300°C a to nechce úplně obyč barvu a ta lepší už něco stojí a na bubny se to prostě nevyplatí dávat. Pokud se Vám to tedy nelíbí, tak si je natřete, pokud si je nenatřete, tak to ničemu nevadí. Pokud se rozčilujete, že to rezne a není to natřený, tak si prostě kupte auto ve vyšší cenový relaci, kde ty bubny natřený budou. Já osobně doporučuju styčnou plochu bubnu s diskem máznout nějakým dobrým voskem,aby jste po delší době bez problémů sundali kolo z bubnu a toť vše.
  5. zdar, inu problém mám podobný, začli mně cukat brzdy, až to z vyšších rychlostí začlo cukat volantem a při pomalém dobržďování na křížovatce jsem cejtil, jajko když jsou křivý kotouče - brzí, nebrzdí, brzdí.... Tak jsem dal nový kotouče i desky. Když jsem vyndával ty starý, tak nebyly nějak extra sjetý. Cca 10tis km fungovaly dobře a teď se to začíná opakovat. Trochu pochybuju, že by to bylo špatnejma kotoučema i když vim, že třeba VW s nima na starej polech měla problémy taky. Auto meju dvakrát do roka, takže z toho to taky asi nebude. Spíše si myslím, jestli nezatuhnul nějakej pístek a nebrzdí to jen z jedný strany. O víkendu to rozdělám a uvidíme. Když budou pístky OK, tak vyměním zase kotouče s deskama:-( Nebo nemáte někdo tucha, po čem jít?
  6. vokyp

    převodovka

    Zdar, myslím, že problémy tam budou dva, první s řazením jedničky a dvojky, to můžou být zatuhlá táhla, nebo synchron, začni s promazáním a seřízením táhel, to je to nejjednodušší, co můžeš udělat a uvidíš. Pokud to bude k ničemu, tak pak to vidím na synchron mezi jedničkou a dvojkou. Pak to klepající ložisko odhaduju na vypínací ložisko spojky, bude asi vyrezlý, Měl jsem stejnej problém a nedávno jsem měnil motor. Když jsem sundal převodovku, tak vypínací ložisko bylo vyrezlý. Vyměnil jsem ho i s vypínací pákou a nyní je klid. Ona převodovka zase tak snadno nevodejde a kdyby bylo špatný ložisko v převodovce, tak spíš hučí, pač je v oleji. Ono totiž vypínací ložisko se točí i když nemáš sešlápnutou spojku a v tom nezatíženym stavu to asi hold dělá bordel, pač to běží absolutně na sucho
  7. vokyp

    MPI 16V FSI TSI TSFI

    přesně jak psal Tom, tak třeba VW svůj motor s kompresorem, turbodmychadlem a přímym vstřikem nazývá TSI, zatímco škodovka pod stejným označením prodává třeba 1,4 TSI a 1,8TSI, který kompresor nemají a mají jenom turbodmychadlo. Takže možná to je i trochu podfuk na zákazníky. Je v tom prostě bordel, ale možná i záměrnej. Jinak vrstvený spalování a vstřik v kompresi je pro VW a tím pádem i škodovku zatím tabu, u tohoto přímého vstřiku se tedy zatím využívá jen homogení spalování, kdy se palivo vstřikuje do válce v sacím taktu motoru. Možná někdy, až bude lepší palivo, tak to půjde. Ty motory jsou na to uchystaný, třeba mají v sání tzv. thumble klapku, která slouží k usměrnění vzduchu právě při vrstvenym spalování, aby došlo k cirkulaci vzduchu kolem svíčky. Ty klapky na těch motorech jsou, akorát nejsou v činnosti.
  8. jde o čidla, který hlídají filtr pevných částic a ten je namontován na výfuku, kus za motorem. Koukni na kabeláž k čidlům, který jsou umístěný kolem filtru, jestli nejsou někde prokousaný nebo prodřený kabely
  9. jednoduchá pomůcka, jak zjistit netěsnost sacího potrubí, aniž by jsi ho zbytečně demontoval: vzít si třeba petku s vodou a polít příruby v místě těsnění, spojů apod. Pokud to má vliv na chod motoru na volnoběh, tak je někde netěsnost. Jakmile totiž na netěsnost naleješ vodu, tak se díra přicpe a směs se rychle obohatí a způsobí to zakolísání motoru. Jednoduchý a účinný, jen bacha ať to zbytečně neleješ na nějaký konektory a tak.
  10. zdrc, že by se dvakrát po sobě střihnul šroub v tom samym místě je divný a podle mýho to nebude chyba materiálu šroubu, ale spíš někde jinde. Mohl být třeba nějaký poškozený závit v bloku, šroub se povolil a pak už se ustřihne snadno, pač šrouby nejsou stavěný na zatížení na střih, ale na tah. Nebo řemenice na klice mohla házet, vzniklo nějaký pnutí,ale to by spíš asi odešel řemen... Jinak gratuluju k novému motoru:-) pro šodovku to je jednodušší a levnější než dělat dalekosáhlé analýzy
  11. tak jsem změřil komprese a bylo jasný, na zmiňovaném třetím válci nula, takže jsem shodil víko hlavy a mám prasklou pružinu na výfukovym ventilu. Inu koukal jsem ještě endoskopem, jestli není sedlo ventilu někde propálené a vypadá že ne. Takže vynechání zapalování na 3. válci bylo vodítkem. Pokles kompresního tlaku má za následek, že zrychlení klikového hřídele v expanzním cyklu tohohle válce je vesměs nulový, ŘJ to vyhodnotí jako chybu a proto odpojí zapalování. To samý se děje na 1,2HTP, když podfukuje ventil. Ještě se mi povedlo zjistit, že závada "Zjištění zatížení" vychází z toho, že ŘJ porovnává tlak v sacím potrubí s natočením škrtící klapky a pokud to neštimuje s defaultníma hodnotama v ŘJ, což při nepravidelnym chodu , falešnym vzduchu apod. neštimuje, tak to vyhodnotí jako chybu a zapíše se tato závada, nicméně příčina se musí hledat. Tak a teď to ještě opravit, správně by byla hlava dolu, repase, zabroušení sedel, ventilu apod. ale vzhledem k tomu, že ventil není podpálenej a nechce se mi sundávat hlava a repasovat a taky že auto má kotel najeto, tak bych asi hlavu nesundával, jen přehodim pružinu, seřídim vůle, přeměřim komprese a pokud to bude OK, tak hurá jezdit. Horší to bude, pokud komprese bude KO, tak je ventil nebo sedlo KO a to znamená hlava dolu. A Nebo jinej motor:-) to bude možná jednodušší a rychlejší ho přehodit:-) Co vy na to? Neřešil jste to někdo nebo nemáte někdo nějaké zkušenosti?
  12. normálka po 60.tis. Nesetkal jsem se s autem, že by odešla svíčka před tímhle intervalem, samozřejmě pokud používáte správný svíčky:-)
  13. vokyp

    preflashovanie RJ

    Zdar, flashování se řiká přehrání datového stavu ŘJ za novější, pokud nějaký existuje. Už při vývoji auta se zkouší různé datové stavy a čím novější, tím by měl být dokonalejší. Zkrátka se postupně odstraňují chyby, na který se přijde a postupně se takhle uvolňují nové datové stavy. To samý se děje v sérii, kdy s masovou výrobou a provozem vylezou na povrch různý neduhy (třeba cukání na volnoběh) a ty se výrobce snaží odstranit. Samozřejmě když se upravují a uvolní nová data, tak rázem jsou data v tvé ŘJ stará a je možné je přehrát. Samozřejmě nový stav nemusí odstanit všechny chyby ŘJ, ale měl by být lepší než ten starší ... měl :-) SW stav se dá zjistit přes VAS a i snad VAG
  14. tak to bohužel nemám, kdybych měl,t ak si pískám:-) Musim do tho uvrtat někoho známýho:-)
  15. když vyndám vstřiky i s lištou, tak samozřejmě netečou. Při točení motoru startérem stříkají, sekvenčně pěkně na střidačku. Odpojovat vstřiky za běhu motoru je dost problematický, pač motor udržíš na živu jen těžko. Ještě je zkusim odporově proměřit, měly by mít 15-20 Ohmu tušim,ale řekl bych, že v nich to nebude. Odpo ještě změřim tlaky na válcích, jestli to někde nehapruje a zkusim překlenovat kabely od ŘJ k zapalovací liště, jestli nejsou náhodou někde prošvihlý. Bezín je cejtit vesměs už od startu, jakoby to prostě nepálilo, jinak jinde to neteče, žádnej flek pod autem a tak jsem nespozoroval. Nesetkal jste se někdo třeba se zlomenym vahadlem, zdvihátkem a tak?
×
×
  • Vytvořit nový...