Na otacky to vliv nema, nic to s otackama motoru nedela, kamos koupi lambda sondu a elektromagneticky ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu a bude to treba delat porad.
Mozna opravdu to bude chtit koupit tu druhou lambda sondu, ale proc se ta kontrolka rozsviti pri jizde do kopca?
asi ked ide do kopca tak ma motr vysiu zataz ako po rovine. nech skusi na rovine plny plyn co spravi.
ja ked som mal problem s ventilom spatneho vedenia tak sa to prejavovalo asi takto: nastartujem motor mal urcite vybracie, svietila kontrolka, auto tahalo bez zmeny akoby sa nic nedialo. po prejdeni 1,5km zacal byt nepravidelny chod motora, evidentne prestal tahat a stracal silu, v briezku sa nedalo pohnut zhasinal, musel som to rozbehnut na rovinke a vyjst briezok lebo inak by nevysiel. ked si pridal tak motor mal tendenciu ist do otacok ale nemal silu.
p.s.: jasne ventil nech nekupuje nie je zrovna lacny, bolo by skoda vyhodit cca 8tis. za nieco v com to nemusi byt.
Vykon motoru se nesnizuje, vubec to nema vliv na otacky, zadny hluk, nic, motor bezi pravidelne, chytne i v tom nejvetsim mrazu, zadne problemy s motorem, asi to bude ta druha lambda sonda. Mu to hlasi chybu, ale vliv na jizdu to nema, vykon, otacky jsou porad stejne, zadny hluk, jedine jezdit s rozsvicenou kontrolkou a vykaslat se na ni. Zkusim kamosovi tedy rici at kupi tu lambda sondu a co kdyz ju kupi a kontrolka bude porad svitit??????
stejny problem,sondy na testu vzdy ok,do tydne opet sviti.bez rozdilu ve vykonu ci otackach nebo nejaky nepravidelny chod.tak nevim.novou sondu koupim az to budu chtit poslat do sveta,pac s oranzovym svetylkem by to nikdo nekoupil....