quadrat Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Koupil jsem Felinu a po čase jsem zjistil, že jsou strašně rozpálené přední ráfky. Tak jsem koupil nové destičky TRW, ale ráfky zůstaly teplé pořád a ještě ke všemu začly strašně vrzat(vržou jenom, když nebrzdím)....děje se to jenom při určité rychlosti a reaguje to na otočení volantu.....Tak jsem vyměnil manžetu a O-kroužek v tom hydraulickým pístku. Samozřejmě jsem vyměnil i brzdovou kapalinu. Ale stejně se to pořád hřeje a vrže....už fakt nevím co s tím...Může někdo poradit? Co třeba ložisko v kole???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Pístek se vrací když pustíš brzdu? Třmeny chodí volně ve vodících čepech? Když jsi měnil desky tak si pořádně očistil dosedací plochy? Chodily volně? Zkus to ještě odvzdušnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 7. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Pístek se vrací když pustíš brzdu? Třmeny chodí volně ve vodících čepech? Když jsi měnil desky tak si pořádně očistil dosedací plochy? Chodily volně? Zkus to ještě odvzdušnit. Pístek se krásně vrací, třmeny chodí úplně v pohodě, desky už jsou lehce obržděné a jsou volné. Samozřejmě odvzdušněno..... Já už fakt nevím....docela mě mate, že to reaguje na pohyb volantu - když to začne vrzat a pohnu lehce volantem doleva, tak to přestane, dám volant zpátky a zase to začne....nemohly by to přecen jen být ty ložiska v kolech??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Tak zkus destičkám srazit hrany. Kotouče máš nové? Jestli ne tak je zkus očistit od rzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Pokud brzdy chodí volně a nezůstávají viset, tak to zahřívání mají opravdu spíš na svědomí ložiska. Dělají to obě strany stejně? Mohlo by to být nevhodně zvolenou vazelinou v ložiskách. Pokud to hučí, tak jsou ložiska už v háji. Není mi moc jasné, co si má představit pod termínem "vrzání brzd", nemyslíš spíš klasické pískání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 8. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Tak zkus destičkám srazit hrany. Kotouče máš nové? Jestli ne tak je zkus očistit od rzi. srazit hrany můžu zkusit, ale tím to na 99% nebude, protože ty co tam byly původně tak je sražené měli - a koutouče jsou absolutně bez rzi (nejsou sice nové, ale nejsou vůbec projeté) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 8. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Pokud brzdy chodí volně a nezůstávají viset, tak to zahřívání mají opravdu spíš na svědomí ložiska. Dělají to obě strany stejně? Mohlo by to být nevhodně zvolenou vazelinou v ložiskách. Pokud to hučí, tak jsou ložiska už v háji. Není mi moc jasné, co si má představit pod termínem "vrzání brzd", nemyslíš spíš klasické pískání? Brzdy chodí naprosto bezchybně, tím to opravdu být nemůže. Ten zvuk jde jen od pravého kola, ale rozpálený jsou obě dvě. Těžko popsat ten zvuk, je to spíš jako kdyby o sebě něco třelo, není to klasický pískání.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Neviděl jsem od ložiska rozpálený kola.To by musel být hluk od ložisek jako prase.Nemůžeš mít špatně nastavenej kolíček z posilovače do hlav. válce?Když zvedneš to pravý kolo a pak párkrát šlápneš na brzdu,máš potom to kolo volné(nepribržduje)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Nedrhne ti to v místě dotyku pérka destičky a třmenu? Když lehounce přibrzdíš tak to snad přestane nebo ne? Vezmi měděnku a lehce mázni dosedací plochy destiček. Když to nepomůže tak vyměň ložiska. Ale tomu moc něvěřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 8. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Neviděl jsem od ložiska rozpálený kola.To by musel být hluk od ložisek jako prase.Nemůžeš mít špatně nastavenej kolíček z posilovače do hlav. válce?Když zvedneš to pravý kolo a pak párkrát šlápneš na brzdu,máš potom to kolo volné(nepribržduje)? Asi myslíš hříbek (buď by to brzdilo pořád a nebo by byl dlouhý pedál) - to určitě ne, protože kola jdou krásně... Když ne ložiskama, tak čím tedy? Vždyť už tam nic jinýho není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 8. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Nedrhne ti to v místě dotyku pérka destičky a třmenu? Když lehounce přibrzdíš tak to snad přestane nebo ne? Vezmi měděnku a lehce mázni dosedací plochy destiček. Když to nepomůže tak vyměň ložiska. Ale tomu moc něvěřím Teď přesně nevím, kde myslíš. Když přibrzdím, tak to přestane, ale hlavně to reaguje na pohyb volantu, což mi je divný...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Myslím ten napružený drátek na destičce. Můj brácha má ten samý problém. Píská to když jede, mění to zvuk (přestává pískat) když zatočí volantem, stačí lehce přibrzdit a zmizí to. Nevěřím tomu že by to bylo ložisko. Nejsou ty desky moc tvrdé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 no já si hlavně myslím, že ty pazvuky vůbec nesouvisí s tím zahříváním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strikenn Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 a měnil jsi i obě brzdový hadičky u kol? Může se stát, že jsou vevnitř narušený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 To by kola přibrždovali a nebo nebrzdili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 14. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 no já si hlavně myslím, že ty pazvuky vůbec nesouvisí s tím zahříváním. JJ kamarád mechanik mi poradil, abych je vyměnil...takže jsou vyměněné je to tak o 50% lepší, ale stejně to lehce škrtalo, tak jsem ještě ohnul ty pérka na destičkách a vše se zdá být OK. Ještě by mě zajímalo, jak moc se vám zahřívají ráfky, respektive po jak dlouhé době (po kolika kilometrech) se ohřejí???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 14. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 To by kola přibrždovali a nebo nebrzdili. přibržďovali.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Kola ani po ujetí třeba 10km i více se bez brždění nezahřejí!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 14. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Kola ani po ujetí třeba 10km i více se bez brždění nezahřejí!!! Jasný, teď řeknu přítelkyni, aby občas sáhla na kola a pak dám vědět...btw ještě jsem se chtěl zeptat, jak vám chodí ty dvě vodítka na třmenech, protože se mi zdá, že u jednoho kola jdou dost těžce (jakoby se křížily) mají chodit úplně volně(zkoušel jsem to samozřejmě bez destiček)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Mají chodit naprosto volně.Může být jeden ohnutý a pak se to kříží.Potom to kolo přibržduje.Na tuto možnost jsme uplně zapoměli.Jestli ti jdou ztuha,tak tím ten problém hřátí zřejmě vyřešíš.Kdybys kupoval jiný tak musíš stejný průměr.Existuje více typů.Prodávají se také abnormály,to když čepy klepou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Nezapoměli. viz. 2.příspěvek. Zkus je vyndat, vyčistit a máznout. Když nebudou bez vůle je lepší to vyměnit komplet a máš klid. Než laborovat s abnormálními čepy. Záleží na tobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 V dalšim příspěvku ale píše že chodí volně.Tak že zatuhlý(přirezlý)je nemá.Až po dotažení se nakříží a brzdič jde ztuha(ohnutý čep). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.