Hanys73 Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Nazdárek, mám jeden moooc velký problém. Nejede mi oktáva! Ten problém je takovýto..... -nastartuju, ale motor okamžitě chcípne! -když šlápnu na plyn tak jsem schopen ho držet v otáčkách, ale jakmile pustím pedál tak zase chcípne! (benzín tam je, sice né moc, už svítí rezerva ale teprve na začátku; druhý klíč jsem už zkoušel a taky nic) Nevíte někdo čím to může být??? Díky moc za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Klíčkem to není to bys to neudržel ani nastartovaný.Jinak to může být moc věcí (benz. čerpadlo,rozdělovač,kabely ke svíčkám )atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys73 Vloženo 13. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Aha, takže do servisu s tím! To zas bude pálka jako prase.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Chtělo by to zjistit jestli dává benzín a jestli hází jiskru.Nevím jak si zběhlý v opravách.Zkus si poslechnout jestli běží čerpadlo.Po zapnutí klíčku by mělo na chvíli zavrčet(pod zad. sedačkou napravo.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys73 Vloženo 13. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Tak čerpadlo běží, teď jsem to zkoušel. Nedávno jsem měnil vzduchový filtr, nemohl se tam dostat nějáký bordel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Houdis Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Ahoj, podobné problémy mi dělala škrtící klapka. Byl rozbitý servomotorek a nenatočil správně klapku při volnoběhu. Musel jsem ji vyměnit celou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 (editace) Bordelem z toho filtru to nebude.Ono to čerpadlo i když běží tak nemusí dávat ten správný tlak.Tím ale nechci říct že je to tím.Podívej se ještě jestli není vyoxidovaný ten středový kabel z víčka rozdělovače(na obou stranách).Mohlo by to v tomto vlhkém počasí zkratovat. Když ho držíš v těch otáčkách tak vynechává a nebo běží plynule? Editováno: 13. Červen 2009, autor: Jirka21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroosek Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Ahoj,podobné problémy mi dělala škrtící klapka. Byl rozbitý servomotorek a nenatočil správně klapku při volnoběhu. Musel jsem ji vyměnit celou. Také bych to tipoval na škrtící klapku, ta po puštění pedálu plynu pomocí servomotoru zajišťuje volnoběžné otáčky, může být prodřená snímač uvnitř klapky, zpravidla se to už pozná dopředu, že je něco s klapkou - nedrží stabilní volnoběh a nepomáhá číštění klapky. Já klapku na 1,6 55kW měnil, stála 2,5t Kč ale nastavil jsem si základní nastavení wagem sám, tak to asi bude muset do servisu, tak ale asi dají originál podstatně dražší, když to bude tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Houdis Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Klapku bych ve škodovce určitě nekupoval. Jestli si dobře vzpomínám tak před pár leta, kdy sem ji měnil za ni chtěli cca 8 tis. Já ji tehdy sehnal za polovic. Byla to prvovýroba, akorát jsem na krabici neměl nápis škoda. Do servisu jsem jel akorát kvůli nastavení klapky přes VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.