Leden 16, 200817 r HEH...tak technicky udaje jsou trochu složený z více vozů :-) takže žádný záhadný typ,který se nikdy nevyrávěl v tom nehledejte..kastle je původní :-D..motor ze sanity 1500 je pro 8,ale momentálně a papírově pro 5,ale to teďka řeším,tak se snad povede přřevést na 8...co tak dál...hafo rezne kastle,ale jelikož je to stará dobrá 1203-nevěsta,tak se není čemu divit ;-) jinak to osvetlení sou 2x90cm neon a pak ještě stroboskopy a modré LED v předních světlech,jo sou to pitchovinky,ale na nevěstě na to lidi vcelku hafo čumí :-) jinak motor teďka do konce měsíce pude na přetěsnění bo jezdím víc na vodu a olej než na benzin :-) a asi pude taky vyměnit termostat a vodní pumpa...už nevím co bych písnul,ale jak to tak čumim,tak sem se decentně rozepsal no co už :-D Upraveno Leden 16, 200817 r od QBone
Leden 16, 200817 r HEH...tak technicky udaje jsou trochu složený z více vozů :-) takže žádný záhadný typ,který se nikdy nevyrávěl v tom nehledejte..kastle je původní :-D..motor ze sanity 1500 je pro 8,ale momentálně a papírově pro 5,ale to teďka řeším,tak se snad povede přřevést na 8...co tak dál...hafo rezne kastle,ale jelikož je to stará dobrá 1203-nevěsta,tak se není čemu divit ;-) jinak to osvetlení sou 2x90cm neon a pak ještě stroboskopy a modré LED v předních světlech,jo sou to pitchovinky,ale na nevěstě na to lidi vcelku hafo čumí :-) jinak motor teďka do konce měsíce pude na přetěsnění bo jezdím víc na vodu a olej než na benzin :-) a asi pude taky vyměnit termostat a vodní pumpa...už nevím co bych písnul,ale jak to tak čumim,tak sem se decentně rozepsal no co už :-D
Leden 16, 200817 r Ahoj tak na tuhle Schade wagen taky nedam dopustit! Resp na ceske verze, slovaci pak davali uz plechy z vychodoslovanskych zeleziaren, ty rezly .) Mel jsem S 1203 Minibus DELUXE rocnik tusim 73!!! .) klasika motor 1.2, ta 2jka plech temer nekvetla a origos zaclonky, ktery sem teda hned sundal. Najezdil jsem s ni 12000 km po zavodech a kalbach (jedinkrat me nechala viset a to proto ze sem zapomnel stahnout roletku pred chladicem a ona se nam zacala varit...pak odesla spojka a ja ji prodal nejakymu technarovi...styska se mi...az najdu fotku, tak ji sem povesim, byl to cerveny sip, ktery dokazal odvezt 6 lidi, 6 kol, komplet batoziny a jeste obrovskou nafukovaci branu, ale to uz jsme sedeli na dorazech :-) Hlavne sem ji mel v 18 a na tomhle aute sem se urco naucil ridit...muzu potvrdit ze na "spatnem" aute se naucis dobre ridit
Leden 29, 200817 r Tak sem strachal v archivu a musim se pochlubit s moji wagen fakt me mrzi ze sem si ji nenechal, ale driv nebylo kde, ted uz mame misto...
Červenec 23, 200817 r Na svých procházkách jsem objevil tento skvělý klenot. Pamatuji se, když jsme ho do podniku kde jsem v minulosti pracoval, dovezli. Dvanástsettrojka byla funglovka a trhač asfaltu s obsahem 1500ccm. V kopci to pobilo na sračky každou stodvacítku a jela jak čert. No jak je vidět čas si s ní pohrál a nyní je vůz skvěle odlehčen a připraven na sprint (čtvrt míle).
Srpen 1, 200817 r http://www.ocelotauto.cz současný výrobce 1203 císlo 1 (velmi kvalitní výroba) http://www.s1203.cz současný výrobce 1203 číslo 2 http://www.2r.cz náhradní díly na 1203 a nejen na ni http://www.autotrio.cz náhradní díly na 1203 a nejen na ni http://www.autovyroubal.ic.cz náhradní díly na 1203 http://www.kamzik.szm.sk nová 1203 a díly http://www.svermafilm.net/video/1203.wmv videoklip s výrobou TAZ 1500 firmou Roman Jirouš ocelotauto http://www.autobusovenoviny.cz/clanek/887/...ettrojkaomladla nový model TAZ 1500 , který je vyráběn Romanem Jiroušem ocelotauto http://www.alva.goo.cz/vts_01_1.vob ULOŽIT NAPŘED !!!!!!!!!!![/size] videoklip se srazu vozů škoda 1203/TAZ 1500 z roku 2007 pořádá Roman Jirouš v areálu svoji firmy Upraveno Srpen 1, 200817 r od robokop
Září 3, 200817 r Teda to video o výrobě je super.Kde jsi to sehnal? To je téměř ruční výroba a kolik firem se na tom podílí,to jsem čuměl. Tolik krásných nových dílů co jsem tam viděl-to by moje holka potřebovala. Nádhera,to jsem netušil že se dál vyrábí.
Září 3, 200817 r V kopci to pobilo na sračky každou stodvacítku a jela jak čert.... Já ji mám dodnes,taky býv.služební-1.5/4 kvalt a do kopce a na rozjezd 105/120 nechápou. Ale teče to tam proudem. Upraveno Září 3, 200817 r od ritchie
Září 8, 200816 r To právě nejde. 1. opačný směr točení motoru 2.absolutně jiné uložení v silentblocích 3.není přizpůsoben k zástavbě ve sklonu ale svisle.
Září 8, 200816 r To právě nejde.1. opačný směr točení motoru 2.absolutně jiné uložení v silentblocích 3.není přizpůsoben k zástavbě ve sklonu ale svisle. No tak slo by to zejo, ale nema to vyznam. Lepci je 1,4MPI 8V z fobie. 1. otocis diferak 2. mame svarecku 3. viz bod 2
Září 15, 200816 r Teda to video o výrobě je super.Kde jsi to sehnal? To je téměř ruční výroba a kolik firem se na tom podílí,to jsem čuměl. Tolik krásných nových dílů co jsem tam viděl-to by moje holka potřebovala. Nádhera,to jsem netušil že se dál vyrábí. to video jsem sehnal na netu dle hypertextu super stránka o škodě 1203 (moja práca) http://www.skoda1203.wbs.cz Upraveno Září 15, 200816 r od robokop
Září 23, 201113 r V kopci to pobilo na sračky každou stodvacítku a jela jak čert.... Já ji mám dodnes,taky býv.služební-1.5/4 kvalt a do kopce a na rozjezd 105/120 nechápou. Ale teče to tam proudem. Já s ní jezdil taky a v těch kopcích dobrý. Ale u staršího typu jak se přehřála tak se zastavila a musela se chladit palivova pumpa.
Leden 16, 201213 r Kdyby jste se chtěli pobavit, krátké video s naší 1203: http://www.stream.cz/uservideo/486792-predstaveni-vozu-skoda-1203 :-)
Leden 17, 201213 r S "dvanáctset-trojkou" jsem jezdil na začátku 90. let jako se služební - byl to valník TAZ 1500 s "5-kvaltem". Akcelerace docela slušná, ale protože to auto mělo plachtu, bylo znevýhodněné při protivětru a kdykoliv zafoukalo z boku, měl jsem pocit že se překulím. Mělo také dvojitý posilovač brzd a když se jelo s prázdným, muselo se dávat bacha na intenzitu šlápnutí - rozjeté na 80km/h a zašlápnuté na místě dělalo docela ochotně stojku na předních... Jen ta spotřeba...
Srpen 15, 20178 r Pouze karoserie ano,jinak rok 1984,motor původní najeto pouze 16500 km,byla to vojenská uloženka,proto je téměř netknutá.pokud stihnu dodělat veteránská čísla,tak bude opět po 3 letech k vidění v Chabrech.
Srpen 16, 20178 r A dají se v tom ještě vozit pacienti, nebo už to "něco" nesplňuje? V každém případě si zaslouží
Srpen 16, 20178 r Čistě teoreticky dají,vůz je naprosto pojízdný,vybavený a v TOP stavu,ale již mnoho let nesplnuje dané podmínky zdravotnických pojišťoven na přepravu a bezpečnost klientů-pacientů.Nyní je to již veterán na výstavy a spanilé jízdy a pro mnohé nostalgická vzpomínka,přece jenom je jí dnes 33 let
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.