ritchie Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Hééézký.A to osvětlení bomba.Hoď ještě fotky-a větší. A tech.údaje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
QBone Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 (editace) HEH...tak technicky udaje jsou trochu složený z více vozů :-) takže žádný záhadný typ,který se nikdy nevyrávěl v tom nehledejte..kastle je původní :-D..motor ze sanity 1500 je pro 8,ale momentálně a papírově pro 5,ale to teďka řeším,tak se snad povede přřevést na 8...co tak dál...hafo rezne kastle,ale jelikož je to stará dobrá 1203-nevěsta,tak se není čemu divit ;-) jinak to osvetlení sou 2x90cm neon a pak ještě stroboskopy a modré LED v předních světlech,jo sou to pitchovinky,ale na nevěstě na to lidi vcelku hafo čumí :-) jinak motor teďka do konce měsíce pude na přetěsnění bo jezdím víc na vodu a olej než na benzin :-) a asi pude taky vyměnit termostat a vodní pumpa...už nevím co bych písnul,ale jak to tak čumim,tak sem se decentně rozepsal no co už :-D Editováno: 16. leden 2008, autor: QBone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
QBone Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 HEH...tak technicky udaje jsou trochu složený z více vozů :-) takže žádný záhadný typ,který se nikdy nevyrávěl v tom nehledejte..kastle je původní :-D..motor ze sanity 1500 je pro 8,ale momentálně a papírově pro 5,ale to teďka řeším,tak se snad povede přřevést na 8...co tak dál...hafo rezne kastle,ale jelikož je to stará dobrá 1203-nevěsta,tak se není čemu divit ;-) jinak to osvetlení sou 2x90cm neon a pak ještě stroboskopy a modré LED v předních světlech,jo sou to pitchovinky,ale na nevěstě na to lidi vcelku hafo čumí :-) jinak motor teďka do konce měsíce pude na přetěsnění bo jezdím víc na vodu a olej než na benzin :-) a asi pude taky vyměnit termostat a vodní pumpa...už nevím co bych písnul,ale jak to tak čumim,tak sem se decentně rozepsal no co už :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
QBone Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 jej,sry,trochu se mě splašila myš,tak je to tu 2x... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Ahoj tak na tuhle Schade wagen taky nedam dopustit! Resp na ceske verze, slovaci pak davali uz plechy z vychodoslovanskych zeleziaren, ty rezly .) Mel jsem S 1203 Minibus DELUXE rocnik tusim 73!!! .) klasika motor 1.2, ta 2jka plech temer nekvetla a origos zaclonky, ktery sem teda hned sundal. Najezdil jsem s ni 12000 km po zavodech a kalbach (jedinkrat me nechala viset a to proto ze sem zapomnel stahnout roletku pred chladicem a ona se nam zacala varit...pak odesla spojka a ja ji prodal nejakymu technarovi...styska se mi...az najdu fotku, tak ji sem povesim, byl to cerveny sip, ktery dokazal odvezt 6 lidi, 6 kol, komplet batoziny a jeste obrovskou nafukovaci branu, ale to uz jsme sedeli na dorazech :-) Hlavne sem ji mel v 18 a na tomhle aute sem se urco naucil ridit...muzu potvrdit ze na "spatnem" aute se naucis dobre ridit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
QBone Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 jj,taky je to moje první "auto" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Tak sem strachal v archivu a musim se pochlubit s moji wagen fakt me mrzi ze sem si ji nenechal, ale driv nebylo kde, ted uz mame misto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
violator Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Na svých procházkách jsem objevil tento skvělý klenot. Pamatuji se, když jsme ho do podniku kde jsem v minulosti pracoval, dovezli. Dvanástsettrojka byla funglovka a trhač asfaltu s obsahem 1500ccm. V kopci to pobilo na sračky každou stodvacítku a jela jak čert. No jak je vidět čas si s ní pohrál a nyní je vůz skvěle odlehčen a připraven na sprint (čtvrt míle). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Chudak troska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 kopa srotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robokop Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 (editace) http://www.ocelotauto.cz současný výrobce 1203 císlo 1 (velmi kvalitní výroba) http://www.s1203.cz současný výrobce 1203 číslo 2 http://www.2r.cz náhradní díly na 1203 a nejen na ni http://www.autotrio.cz náhradní díly na 1203 a nejen na ni http://www.autovyroubal.ic.cz náhradní díly na 1203 http://www.kamzik.szm.sk nová 1203 a díly http://www.svermafilm.net/video/1203.wmv videoklip s výrobou TAZ 1500 firmou Roman Jirouš ocelotauto http://www.autobusovenoviny.cz/clanek/887/...ettrojkaomladla nový model TAZ 1500 , který je vyráběn Romanem Jiroušem ocelotauto http://www.alva.goo.cz/vts_01_1.vob ULOŽIT NAPŘED !!!!!!!!!!![/size] videoklip se srazu vozů škoda 1203/TAZ 1500 z roku 2007 pořádá Roman Jirouš v areálu svoji firmy Editováno: 1. Srpen 2008, autor: robokop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Teda to video o výrobě je super.Kde jsi to sehnal? To je téměř ruční výroba a kolik firem se na tom podílí,to jsem čuměl. Tolik krásných nových dílů co jsem tam viděl-to by moje holka potřebovala. Nádhera,to jsem netušil že se dál vyrábí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 (editace) V kopci to pobilo na sračky každou stodvacítku a jela jak čert.... Já ji mám dodnes,taky býv.služební-1.5/4 kvalt a do kopce a na rozjezd 105/120 nechápou. Ale teče to tam proudem. Editováno: 3. Září 2008, autor: ritchie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 A nedal by sa ten motor z toho prehodit do 120 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 To právě nejde. 1. opačný směr točení motoru 2.absolutně jiné uložení v silentblocích 3.není přizpůsoben k zástavbě ve sklonu ale svisle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 To právě nejde.1. opačný směr točení motoru 2.absolutně jiné uložení v silentblocích 3.není přizpůsoben k zástavbě ve sklonu ale svisle. No tak slo by to zejo, ale nema to vyznam. Lepci je 1,4MPI 8V z fobie. 1. otocis diferak 2. mame svarecku 3. viz bod 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robokop Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 (editace) Teda to video o výrobě je super.Kde jsi to sehnal? To je téměř ruční výroba a kolik firem se na tom podílí,to jsem čuměl. Tolik krásných nových dílů co jsem tam viděl-to by moje holka potřebovala. Nádhera,to jsem netušil že se dál vyrábí. to video jsem sehnal na netu dle hypertextu super stránka o škodě 1203 (moja práca) http://www.skoda1203.wbs.cz Editováno: 15. Září 2008, autor: robokop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
el-andy Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 V kopci to pobilo na sračky každou stodvacítku a jela jak čert.... Já ji mám dodnes,taky býv.služební-1.5/4 kvalt a do kopce a na rozjezd 105/120 nechápou. Ale teče to tam proudem. Já s ní jezdil taky a v těch kopcích dobrý. Ale u staršího typu jak se přehřála tak se zastavila a musela se chladit palivova pumpa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 Kdyby jste se chtěli pobavit, krátké video s naší 1203: http://www.stream.cz/uservideo/486792-predstaveni-vozu-skoda-1203 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. leden 2012 Sdílet Vloženo 17. leden 2012 S "dvanáctset-trojkou" jsem jezdil na začátku 90. let jako se služební - byl to valník TAZ 1500 s "5-kvaltem". Akcelerace docela slušná, ale protože to auto mělo plachtu, bylo znevýhodněné při protivětru a kdykoliv zafoukalo z boku, měl jsem pocit že se překulím. Mělo také dvojitý posilovač brzd a když se jelo s prázdným, muselo se dávat bacha na intenzitu šlápnutí - rozjeté na 80km/h a zašlápnuté na místě dělalo docela ochotně stojku na předních... Jen ta spotřeba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sejis Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 Můj veteránek,báječný klikotoč razdvatrojka 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 Jé ten košík na tu infuzi... Tohle už je ale TAZ, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sejis Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 Pouze karoserie ano,jinak rok 1984,motor původní najeto pouze 16500 km,byla to vojenská uloženka,proto je téměř netknutá.pokud stihnu dodělat veteránská čísla,tak bude opět po 3 letech k vidění v Chabrech. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2017 A dají se v tom ještě vozit pacienti, nebo už to "něco" nesplňuje? V každém případě si zaslouží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sejis Vloženo 16. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2017 Čistě teoreticky dají,vůz je naprosto pojízdný,vybavený a v TOP stavu,ale již mnoho let nesplnuje dané podmínky zdravotnických pojišťoven na přepravu a bezpečnost klientů-pacientů.Nyní je to již veterán na výstavy a spanilé jízdy a pro mnohé nostalgická vzpomínka,přece jenom je jí dnes 33 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.