Jump to content

Škoda 1201-1203


13 topics in this forum

  1. 1203 1 2 3

    • 52 replies
    • 49.7k views
  2. Taz 1500

    • 1 reply
    • 4.3k views
  3. Škoda 1203 5q

    • 1 reply
    • 2.1k views
    • 0 replies
    • 2.7k views
    • 4 replies
    • 26.3k views
    • 1 reply
    • 9.7k views
    • 1 reply
    • 16.7k views
    • 11 replies
    • 31.5k views
  4. Jaký benzín do 1203

    • 4 replies
    • 10.8k views
  5. kostra motoru 1203

    • 6 replies
    • 13k views
  6. 1203-posilovač brzd

    • 0 replies
    • 9.5k views
    • 6 replies
    • 8.5k views
  7. 1203-diferencial

    • 2 replies
    • 11.3k views


  • Aktuální příspěvky

    • Teoreticky by to mohlo ísť aj bez kábla, ak si kúpiš nejaký wireless dzindzík za cca 100-150 eur. Pokukaj Smartlink témy pri iných modeloch... a potom daj vedieť, či to funguje aj na trojkovej Fabii. :)
    • Až to někdo bude potřebovat pro Fabii 2 2010 a novější, přes masku se tam nedostanete, musíte zpoza chladičové stěny, a zatáhnout dolů za tento háček na fotce - rozebral jsem to pro nešťastníky. Mě osobně pomohlo přitlačit kapotu dolů a lomcovat trochu do stran (důležité) (pomocník) za současného tahání za lanko v kokpitu kleštěmi (já) (předtím jsem zlomil uchycení plastové páky), tudíž jsem za chladičovku nemusel. Pojistka západky má dva háčky, jdoucí vodorovně na lanko (tahá se k řidiči), a na stejné páce jdoucí dolů (tahá se dolů) pro nouzové odjištění zpoza chladičové stěny, vstup do zámku zesdola. Snad to někomu pomůže.
    • Myslim klasicke mapy ne google mapy. A bez kablu asi nic ze?  
    • Když už investuješ búra do baterky, investuj taky litr do toho, aby Ti někdo kdo to umí při nakódování nové baterky vypnul rekuperaci, jinak si jí zase dojebeš.
×
×
  • Create New...