Přejít na obsah

klesani teploty motora


vohnout

Doporučené příspěvky

No puntičkář, když jde jen o čidlo, tak to je OK, ale pokud by šlo o termostat, tak to je docela problém.

Jinak si myslím ,že není potřeba nic odvzdušňovat.

To se muselo u starších aut, kdy chladič, nebo nádobka pro kapalinu byla celkem nízko (někdy i pod úrovní nejvyšších hladin chladícího okruhu). Fábky maj tu kouli docela vysoko, navíc se v systému udělá pomocí pumpy tlak/podtlak.

Udělal bych to asi tak:

vyměnit čidlo, zahřát (klidně i těch 5 minut na místě) a zkontroloval hladinu kapaliny popř. dolít.

Podle mne není potřeba nic odvzdušńovat. Systém si s tím poradí sám....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to dneska znova nechal bezet na miste a nastartiju nechal jsem to bezet tak 2min,rucicka se ani nechla,chcipnu to vypno zapalovani znova zapnu,rucucka se hned pohnulka cca 3mm,znova nastartuju,rucicka se drzi cca 3mm od noly a nechavam bezet tak 2min zas chcipnu to,znova zapnu zapalovani a rucicka se pohne zas dal je toto normalni???ja si myslim za by i na volnobeh mela riciccka teplota vysplhat na provozni teplotu ne???to je jasny.ale normalne kdyz vyjedu ze studenym motorem,tak rucicka se zveda tak jak ma,ze by to cidlo fakt zaspavalo???? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...