Přejít na obsah

Přihlášení vozu na základě COC listu


Skeeve79

Doporučené příspěvky

Zdravím. Moje potíže s koupí vozu v Polsku neberou konce... Dnes mně konečně přišly doklady od prodejce. Přes moje asi pětinásobné dotazy za poslední dva měsíce a jeho kladné odpovědi, jestli mně pošle originál COC listu, mně dnes přišla jeho kopie. Teda nikdy jsem originál neviděl, ale nepředpokládám, že originál vypadá jako černobílá kopie na měkkém papíru. K tomu mně přiložil velký polský TP.

Máte někdo zkušenosti s přihlašováním na základě COC listu? Jak vypadá originál? Předpokládám totiž (po přečtení nějakých článků a diskuzí), že mě s tím na inspektorátu pošlou do háje :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prihlasovali jsme nekolik aut z Rakouska v Brne. Staci ti kopie COC listu, na inspektoratu dostanes Cesky velky technicky prukaz, ktery na zaklade COC listu vyplni a za nejaky ten den ci tyden si prijdes pro technicak. Co je nutne tak potvrzeni o tom ze jsi zaplatil na financaku DPHcko, ktere by si samozrejme v Polsku nemel platit. Jakmile budes mit potvrzeni o zaplaceni dane auto se prihlasi a dostanes SPZku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem kupoval nové auto ve SRN a COC list mi přiložili automaticky při prodeji.

Je to normální bílý papír s černým potiskem nic originálního, myslím že na něm není ani

žádné razítko. V Praze mi auto normálně přihlásili.

Večer se doma na ten papír znovu kouknu (mám kopii) a dám vědět jestli je tam

nějaký podpis nebo tak něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hrozná banda tady v té republice.. Všude totiž chcou něco jiného.. Já dovezl novej skůtr z DE a taky jsem si užil.. COC list jsem měl ale na základě toho mi TP nedali..:-( I když vím že by měli a COC stačí.. Nicméně hádat se s uředníkem je problém.. Vytáhl paragrafy atd.. no magor.. Tak jsem musel na stanici technické kontroli kde mi dle COC listu udělali technický popis vozidla a s tím pak na inspektorát kde mi vydali TP a COC list si tam nechali).. + tedy to potvrzení o zaplacení DPH na finančáku.. bez toho to nedají..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem volal tomu dealerovi... Už jsem jednou o něm napsal, že je to trotl, ale on překonal sám sebe. Nemluvil jsem přímo s tím prodejcem, má dovolenou, ale s jejich asistentkou. Čekají na ten originál COC, jakmile jim přijde, tak mně ho hned přepošlou. Takže o tom ví, že mně neposlal originál a že mně ho má poslat. Jen nechápu tu prázdnotu v jeho hlavě. Ještě v pátek jsem se ho ptal, jestli mně posílá originál a říkal že jo. Jinak bych mu samozřejmě řekl, ať to pošle rovnou všechno naráz, protože stejně to na úřadech do té doby nevyřídím. Je to neskutečný de*il.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v Brne opravdu stacila kopie a dostali jsme vyplneny velky technicky prukaz problem ovsem byl, ze vyplnit technicky prukaz presne podle COC listu je pro nase uredniky neskutecna vec, takze to ze kolega ma 2.0TDCi a v technicaku sice take 2.0 ovsem nikoliv naftu ale benzin, neskutecne je ze v technicaku byly uvedeny vsechny informace spotreba atd, prave pro ten benzin, takze jedno upozorneni tyhle veci si zkontroluj, protoze oni uz to maji ulozen v pocitaci a na COC list se stejnak nedivaji, videla dvou litr tak tam neco placla...mno kraaaava to byla :)

Ale jinak siml je to veliky prihlasit auto z venku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem si letos nové auto v Bavorsku a protože to byo určený pro Holandsko tak jsem dostal originál COC listu, čistopis německého TP a protokol o souhlasu typu od TÜV, který sloužil pro vydání D. TP. U nás jsem zaplatil DPH a protože jsem nejdříve telefonoval na dovoznímu techniku na městském úřadu v Říčanech tak jsem hned věděl, že to bude velkej blbec. Nastudoval jsem si všechny podmínky a vytisknul jsem je a hurá na přihlášení. Po hodině čekání a to jsem byl ten den první na řadě mi ten úředník řek že mám problém a že chce TK, Ev. kontrolu a zaplatit 1500 Kč poplatek a pak 800 přihlášení. Jenže auto bylo nové a mělo 17 km a tak se přihlašuje bez kontroly. Ukázal jsem mu zákon a on odpověděl, že ho to nezajímá a že má svoje školení :angry2: A taky že mi nedá převozní číslo abych mohl dojet na Tk. Jenže bez auta nejde udělat EV kontrola a odtahovka by stála další peníze a tak jsem se naštval a protože mám auto na firmu tak jem zajel na Bohdalec v Praze a tam jsem předložil opět stejné doklady jako v Říčanech. Absolutně bez čekání mi velice slušná úřednice řekla že mám vše potřebné a ať zaplatím 800 Kč přihlášení a příjdu za tři dny. Tak jem šťastně přihlásil auto v Praze a hned jsem letěl na toho blbce v Říčanech. Zeptal jem se ho zda opravdu požaduje vše co mi řek a on že ano. Řek jsem príma, já Vás k ničemu nepotřebuju a děláte závažné chyby v postupu. On začal blekotat, že takto to dostal faxem z min. dopravy a tím se řídí. No potěž pěkně naši ouřadové respektují fax a ne zákon, nebo v horším případě chtějí něco do kapsy, aby to šlo bez problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si postup nastudoval přímo na stránkách ministerstva dopravy, takže se tím můžu ohánět :) Ale v Praze nebudu jediný, tak v tom problém nevidím... Jen ten technik na registru chce originál COC, v čemž mu nemůžu odporovat, protože je to přesně podle postupu <_<

Jen doufám, že mně opravdu dorazí originál COC, a to v dohledné době. Rád bych s tím autem jel v půlce července na dovolenou. Že ho nebudu mít do konce června, jsem si uvědomil už včera...

EDIT: Jinak jsem dostal taky protokol o homologaci od TUV. A taky originál dokladu z polského celního úřadu, který jsem nechtěl a fakt mě nezajímal :D A co budu dělat s originálem polským TP taky nevím.

Editováno: , autor: Skeeve79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj a ten originál TP ti vezmou při registraci a skončí asi v archivu. Na originálu COC listu jsem měl razítko že D. TP byl vydán pod číslem atd. Při registraci u nás zkontrolují zda v mezičase nedošlo na tento techničák s tímto číslem k registraci v jiném Eu státě a pokud je vše Ok tak do originálu COC dají naše razítko o vydání CZ techničáku a v mém případě si německý originál nechali a COC list jsem dostal zpět. Podstatné je mít originální COC list v mém případě na formátu A4 tvrdý papír a s barevným potiskem loga výrobce na jedné straně a na druhé straně černobíle věškeré údaje o autu v angličtině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já auto přivezl na odtahovce a tak nebylo nikdy registrované. Pokud by bylo na převozce tak by mohli jí brát jako první registraci v cizině a pak je postup jiný a i se stal případ kdy byla technická jen na dva roky, protože si to úředník vysvětlil jako již registrované auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...