Marcello Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 ze by to piskanie sposobovala kapilara vo vyparniku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Chcem poprosit tych z vas, kto ste mali rozobratu tu elmag. spojku na kompresoroch typu Sanden SD7V16 (1J0820803K) model 1233 - potrebujem vediet, presny typ loziska, ktore je tam pouzite. Sem-tam mi tam cosi skrtne, robi to dost nepravidelne a neviem ani najst suvislost s teplotou. Mam podozrenie na lozisko a chcel by som ho vymenit, ale nechcem to rozoberat na 2x. Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Lidi tak aby bylo jasno - chladici medium je chladici medium a olej je pouze v cerpadle klimatizaci. Olej je tam jako celozivotni napln. Pokud zaznamenate unik oleje - oprava a pak nova napln. Pokud vse je v poradku, ale stale tam neco syčí - muze jit o vadnou spojku na klimatizaci. Pokud mene chladi klimatizace, muze to byt za nasledek uniku media. Odstraneni zavady a vymena chlad. media - odcerpani a nasledne plneni Ahoj, pokud mi uniká klimatizace, jak se to dá řešit? Co vše se mění? Kolik mě to asi tak vyjde? Byl jsem na plnění klimatizace před měsícem, a dnes jsem zjistil, že když to mám na nejmíň, že to není vůbec studený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 No treba zistit, odkial Ti unika a podla toho menit diely. Moze to byt jeden O-kruzok, moze to byt klimatrubka, chladic, ... Treba zabehnut k fachmanom a preverit, co je zle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bru Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 (editace) Nevim jak kde, ale mě při doplnění klimi přidali do náplně kontrastní látku a při úniku hned viděj, pod UV světlem a brejlema, kde to utíká. Jinak je tam i přetlakovej ventil, aby se při velkym úniku nespustil vůbec kompresor a nezadřel se. Na kontrolu by se mělo každý 2 roky, už jen proto, aby to chladilo jak má.... Editováno: 13. Červenec 2008, autor: bru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roblon Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 No treba zistit, odkial Ti unika a podla toho menit diely. Moze to byt jeden O-kruzok, moze to byt klimatrubka, chladic, ...Treba zabehnut k fachmanom a preverit, co je zle. Prosímtě dneska jsem stál delší dobu na jednom místě. Teplota 20 C + docela vlhko a najednou se koukám a auto udělalo loužičku. Po bližším proskoumání jsem zjistil že to kape od spolujezdce od motoru (asi tam by mněl být někde vyparník). Ale za 30 min. mi tam nakapalo 0,5l vody !!!! Je to normální ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaca Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 (editace) podle mého názoru se nejedná o únik chladicí kapaliny, ale o přirozený efekt doprovodného jevu tepelné výměny a není třeba si s tím lámat hlavu.. na výparníku kondenzuje voda vlivem proudění teplého vzduchu a jeho prudkého ochlazení.. v místech která popisuješ by měl být vývod z klimy pro odtok kondenzované vody z klima jednotky, která je umístěna za přední schránkou. Jinak všeobecně známý jev - klima vysušuje vzduch viz výše.. Mělo by to tak nějak být.. chvilku sem se pohyboval okolo výroby klimatizací na PQ34-OctI Editováno: 18. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roblon Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 (editace) Dekuji za odpověd , docela se mi ulevilo Editováno: 3. Září 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirke Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Zdravim, je mozne, ze manualni klima v mrazech nejde vubec spustit? Asi ne, že? Mam totiz problem...zmacknu AC, ale nic se vubec nestane. V okruhu nakej tlak je, kdyz zmacknu ten ventil, tak z neho jde docela tlak.. Vim o jendom miste, kde klima uchazi... Je mozny, ze i kdyz je tam nejakje tlak media, ze to uz nesepne pak ? Diky za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Teď v zimě ti klima nepojede, protože pokud je míň jak 5°C, tak nesepne kompresor z důvodu, že může být zamrzlý výparník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirke Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Teď v zimě ti klima nepojede, protože pokud je míň jak 5°C, tak nesepne kompresor z důvodu, že může být zamrzlý výparník Tato informace me uklidnila, v neco takovyho jsem tajne doufal Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Není zač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 Ohledně toho syčení z místa výparníku. Taky mi to syčelo, takové lehounké syčení, připomínající prokluzující řemen nabo jak to popsat. Včera jsem nechal překontrolovat klimu. V servise na to mají mašinu od Valea Autoclim. Celou dobu jsem si u toho stál a koukal jak puk. Vše proběhlo samo automaticky. Měl jsem tam už jen 300g chladiva. Klima ale i přesto ještě při těchto teplotách stíhala chladit. Po doplnění chladiva a oleje syčení přestalo. Sluchem nepoznám v kabině zapnutý climatronic na auto. Spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 Ohledně toho syčení z místa výparníku. Taky mi to syčelo, takové lehounké syčení, připomínající prokluzující řemen nabo jak to popsat. Včera jsem nechal překontrolovat klimu. V servise na to mají mašinu od Valea Autoclim. Celou dobu jsem si u toho stál a koukal jak puk. Vše proběhlo samo automaticky. Měl jsem tam už jen 300g chladiva. Klima ale i přesto ještě při těchto teplotách stíhala chladit. Po doplnění chladiva a oleje syčení přestalo. Sluchem nepoznám v kabině zapnutý climatronic na auto. Spokojenost. normální je asi tak kolem 750g chladiva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 Ano, přesně tak 750g +-50g. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.