skodik Vloženo 28. Červen 2009 Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 Ahoj koupil jsem octavii 1,9tdi 81kw r.v. 11/1999. Po připojení na VAG ukázala chybu 18027. Tak jsem objednal relé žhavení. Kupoval jsem ho u auto kelly a má 4vývody. Na pozici č.4 na panelu relé,kde by mělo být je ,ale 6ti vývodové relé nějaký podivný asi ani né z vw.Po jejich výměně sice chyba zmizela,ale studené startování je problém,dá se spíše říci ,že to nestartuje.Musím ho dlouho točit. Když jsem to původní rozdělal,byl tam malý plošňák se švábem. A relé s číslem 109 je v tom doplňkovým panelu,myslím na pozici 12. Jo a na tom ,,relé" je něco jako XXX 899 102,BA,XXXBB-5(nebo6)M092.Jde to blbě přečíst. Tak kdyby někdo věděl co je správně byl bych vděčný.děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Červen 2009 Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 Skontroluj zhavice ci ti fakt zhavia. Vymenit vsetky 4 zhavice za nove Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodik Vloženo 28. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 (editace) Ty chci samozřejmě vyměnit tak jako tak,ale který relé tam správně patří? to něco co mám 6vývodů nebo to nový co má 4? Editováno: 28. Červen 2009, autor: skodik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Červen 2009 Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 18027- je vadne rele zhavenia treba ho vymenit- pozicia 4 v boxe na relatka hned nad kontaktmi 87F/Diesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodik Vloženo 28. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 to by sedělo,ale to co tam bylo to cosi má 6vývodů a to co jsem koupil má 4,který tam patří? To 4 vývodový mi prodali jako relé žhavení,to původní vypadá jako by ani nebylo z koncernu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Červen 2009 Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 Hod foto. Ked povodne rele ma 6 vyvodou a NOVE len 4 vyvody tak to rele urcite nie je to iste Alebo sa mylim??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodik Vloženo 28. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 to co jsem koupil je tohle http://www.skodashop.cz/produkty/octavia/o...i-vybaveni.html a to co mám v autě je tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 28. Červen 2009 Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 Trochu mimo tych rele ale k tym startom. Co teraz v lete mas problem so studenym startom? Ved neni zima. Podla DP ani nezapina zhavenie ak je nad 5 st.celzia. Tak neviem. Ja konkretne sadnem,otocim klucom a startujem. Kontrolka ledva preblikne,ani necakam. nemam na co cakat. A start nikdy nejde viac ako na brnk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodik Vloženo 28. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 kontrolka mi svítí tak 1-2s pak zhasne. Když je tam to ,,šedý" relé tak skoro nechce chytit tzn. točím docela dlouho. Na VAGU bez chyby. Dám tam to černý a lepší start ne na brnk,ale lepší.Jenže chyba na VAGU. Ještě koupím žhaviče, je možný,že jsou na kaši ,auto mám týden.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodik Vloženo 29. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 (editace) nikdo nic? Editováno: 29. Červen 2009, autor: skodik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 kontrolka mi svítí tak 1-2s pak zhasne. Když je tam to ,,šedý" relé tak skoro nechce chytit tzn. točím docela dlouho. Na VAGU bez chyby. Dám tam to černý a lepší start ne na brnk,ale lepší.Jenže chyba na VAGU. Ještě koupím žhaviče, je možný,že jsou na kaši ,auto mám týden.... Žhaviče teď neee . Žhaví až pod 5stupňů celsia. Jinak žhaviče změříš ohmmetrem bez demontáže z motoru. Tam bude chyba v elekrice spíš relé 109 A potom studený start ovlivňuje špatně nastavený základní předvstřik. Měří se VAGem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodik Vloženo 29. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 (editace) Žhaviče teď neee . Žhaví až pod 5stupňů celsia. Jinak žhaviče změříš ohmmetrem bez demontáže z motoru.Tam bude chyba v elekrice spíš relé 109 A potom studený start ovlivňuje špatně nastavený základní předvstřik. Měří se VAGem. nemyslím,že je to relém 109. Mám dvě rozdílný relé a nevím který je to správný.viz výše .Vag není problém,kouknu na to.Kdyby jsi byl tak hodný a kouknul kolik nožek má tvoje relé žhavení tj na 4pozici myslím č.103 moc by mi to pomohlo.Pak bych věděl který z těch dvou tam patří a byl bych pak zase o kus dál. Editováno: 29. Červen 2009, autor: skodik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladinek90 Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 (editace) ja koupil jako relé žhavení toto: (edit:je to vubec rele 109 nebo 103?ktere je ktere?som z toho volaky zmeteny ) Editováno: 5. Říjen 2009, autor: ladinek90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin231 Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 .zdravim. poradi mi niekto kto ma sdi fabiu ci mu vypina cvaknutim palivove cerpadlo?????? mne bzuci stale........ aj 7 min... viac som radsej ani neskusal......... nabehane 50000km.. a to iste..ziaden problem.... ale nejak sa mi to nezda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.