skodik Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Ahoj koupil jsem octavii 1,9tdi 81kw r.v. 11/1999. Po připojení na VAG ukázala chybu 18027. Tak jsem objednal relé žhavení. Kupoval jsem ho u auto kelly a má 4vývody. Na pozici č.4 na panelu relé,kde by mělo být je ,ale 6ti vývodové relé nějaký podivný asi ani né z vw.Po jejich výměně sice chyba zmizela,ale studené startování je problém,dá se spíše říci ,že to nestartuje.Musím ho dlouho točit. Když jsem to původní rozdělal,byl tam malý plošňák se švábem. A relé s číslem 109 je v tom doplňkovým panelu,myslím na pozici 12. Jo a na tom ,,relé" je něco jako XXX 899 102,BA,XXXBB-5(nebo6)M092.Jde to blbě přečíst. Tak kdyby někdo věděl co je správně byl bych vděčný.děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Skontroluj zhavice ci ti fakt zhavia. Vymenit vsetky 4 zhavice za nove Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skodik Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 (edited) Ty chci samozřejmě vyměnit tak jako tak,ale který relé tam správně patří? to něco co mám 6vývodů nebo to nový co má 4? Edited June 28, 2009 by skodik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 18027- je vadne rele zhavenia treba ho vymenit- pozicia 4 v boxe na relatka hned nad kontaktmi 87F/Diesel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skodik Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 to by sedělo,ale to co tam bylo to cosi má 6vývodů a to co jsem koupil má 4,který tam patří? To 4 vývodový mi prodali jako relé žhavení,to původní vypadá jako by ani nebylo z koncernu.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Hod foto. Ked povodne rele ma 6 vyvodou a NOVE len 4 vyvody tak to rele urcite nie je to iste Alebo sa mylim??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skodik Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 to co jsem koupil je tohle http://www.skodashop.cz/produkty/octavia/o...i-vybaveni.html a to co mám v autě je tohle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysko Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Trochu mimo tych rele ale k tym startom. Co teraz v lete mas problem so studenym startom? Ved neni zima. Podla DP ani nezapina zhavenie ak je nad 5 st.celzia. Tak neviem. Ja konkretne sadnem,otocim klucom a startujem. Kontrolka ledva preblikne,ani necakam. nemam na co cakat. A start nikdy nejde viac ako na brnk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skodik Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 kontrolka mi svítí tak 1-2s pak zhasne. Když je tam to ,,šedý" relé tak skoro nechce chytit tzn. točím docela dlouho. Na VAGU bez chyby. Dám tam to černý a lepší start ne na brnk,ale lepší.Jenže chyba na VAGU. Ještě koupím žhaviče, je možný,že jsou na kaši ,auto mám týden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skodik Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 (edited) nikdo nic? Edited June 29, 2009 by skodik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 kontrolka mi svítí tak 1-2s pak zhasne. Když je tam to ,,šedý" relé tak skoro nechce chytit tzn. točím docela dlouho. Na VAGU bez chyby. Dám tam to černý a lepší start ne na brnk,ale lepší.Jenže chyba na VAGU. Ještě koupím žhaviče, je možný,že jsou na kaši ,auto mám týden.... Žhaviče teď neee . Žhaví až pod 5stupňů celsia. Jinak žhaviče změříš ohmmetrem bez demontáže z motoru. Tam bude chyba v elekrice spíš relé 109 A potom studený start ovlivňuje špatně nastavený základní předvstřik. Měří se VAGem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skodik Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 (edited) Žhaviče teď neee . Žhaví až pod 5stupňů celsia. Jinak žhaviče změříš ohmmetrem bez demontáže z motoru.Tam bude chyba v elekrice spíš relé 109 A potom studený start ovlivňuje špatně nastavený základní předvstřik. Měří se VAGem. nemyslím,že je to relém 109. Mám dvě rozdílný relé a nevím který je to správný.viz výše .Vag není problém,kouknu na to.Kdyby jsi byl tak hodný a kouknul kolik nožek má tvoje relé žhavení tj na 4pozici myslím č.103 moc by mi to pomohlo.Pak bych věděl který z těch dvou tam patří a byl bych pak zase o kus dál. Edited June 29, 2009 by skodik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladinek90 Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 (edited) ja koupil jako relé žhavení toto: (edit:je to vubec rele 109 nebo 103?ktere je ktere?som z toho volaky zmeteny ) Edited October 5, 2009 by ladinek90 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin231 Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 .zdravim. poradi mi niekto kto ma sdi fabiu ci mu vypina cvaknutim palivove cerpadlo?????? mne bzuci stale........ aj 7 min... viac som radsej ani neskusal......... nabehane 50000km.. a to iste..ziaden problem.... ale nejak sa mi to nezda.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.