Jump to content

Problém s relé


skodik
 Share

Recommended Posts

Ahoj koupil jsem octavii 1,9tdi 81kw r.v. 11/1999. Po připojení na VAG ukázala chybu 18027. Tak jsem objednal relé žhavení. Kupoval jsem ho u auto kelly a má 4vývody. Na pozici č.4 na panelu relé,kde by mělo být je ,ale 6ti vývodové relé nějaký podivný asi ani né z vw.Po jejich výměně sice chyba zmizela,ale studené startování je problém,dá se spíše říci ,že to nestartuje.Musím ho dlouho točit. Když jsem to původní rozdělal,byl tam malý plošňák se švábem. A relé s číslem 109 je v tom doplňkovým panelu,myslím na pozici 12. Jo a na tom ,,relé" je něco jako XXX 899 102,BA,XXXBB-5(nebo6)M092.Jde to blbě přečíst. Tak kdyby někdo věděl co je správně byl bych vděčný.děkuji

Link to comment
Share on other sites

Trochu mimo tych rele ale k tym startom. Co teraz v lete mas problem so studenym startom? Ved neni zima. Podla DP ani nezapina zhavenie ak je nad 5 st.celzia. Tak neviem. Ja konkretne sadnem,otocim klucom a startujem. Kontrolka ledva preblikne,ani necakam. nemam na co cakat. A start nikdy nejde viac ako na brnk.

Link to comment
Share on other sites

kontrolka mi svítí tak 1-2s pak zhasne. Když je tam to ,,šedý" relé tak skoro nechce chytit tzn. točím docela dlouho. Na VAGU bez chyby. Dám tam to černý a lepší start ne na brnk,ale lepší.Jenže chyba na VAGU. Ještě koupím žhaviče, je možný,že jsou na kaši ,auto mám týden....

Link to comment
Share on other sites

kontrolka mi svítí tak 1-2s pak zhasne. Když je tam to ,,šedý" relé tak skoro nechce chytit tzn. točím docela dlouho. Na VAGU bez chyby. Dám tam to černý a lepší start ne na brnk,ale lepší.Jenže chyba na VAGU. Ještě koupím žhaviče, je možný,že jsou na kaši ,auto mám týden....

Žhaviče teď neee . Žhaví až pod 5stupňů celsia. Jinak žhaviče změříš ohmmetrem bez demontáže z motoru.

Tam bude chyba v elekrice spíš relé 109 A potom studený start ovlivňuje špatně nastavený základní předvstřik. Měří se VAGem.

Link to comment
Share on other sites

Žhaviče teď neee . Žhaví až pod 5stupňů celsia. Jinak žhaviče změříš ohmmetrem bez demontáže z motoru.

Tam bude chyba v elekrice spíš relé 109 A potom studený start ovlivňuje špatně nastavený základní předvstřik. Měří se VAGem.

nemyslím,že je to relém 109. Mám dvě rozdílný relé a nevím který je to správný.viz výše .Vag není problém,kouknu na to.Kdyby jsi byl tak hodný a kouknul kolik nožek má tvoje relé žhavení tj na 4pozici myslím č.103 moc by mi to pomohlo.Pak bych věděl který z těch dvou tam patří a byl bych pak zase o kus dál.

Edited by skodik
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...