Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj koupil jsem octavii 1,9tdi 81kw r.v. 11/1999. Po připojení na VAG ukázala chybu 18027. Tak jsem objednal relé žhavení. Kupoval jsem ho u auto kelly a má 4vývody. Na pozici č.4 na panelu relé,kde by mělo být je ,ale 6ti vývodové relé nějaký podivný asi ani né z vw.Po jejich výměně sice chyba zmizela,ale studené startování je problém,dá se spíše říci ,že to nestartuje.Musím ho dlouho točit. Když jsem to původní rozdělal,byl tam malý plošňák se švábem. A relé s číslem 109 je v tom doplňkovým panelu,myslím na pozici 12. Jo a na tom ,,relé" je něco jako XXX 899 102,BA,XXXBB-5(nebo6)M092.Jde to blbě přečíst. Tak kdyby někdo věděl co je správně byl bych vděčný.děkuji

Vloženo (editace)

Ty chci samozřejmě vyměnit tak jako tak,ale který relé tam správně patří? to něco co mám 6vývodů nebo to nový co má 4?

Editováno: , autor: skodik
Vloženo

to by sedělo,ale to co tam bylo to cosi má 6vývodů a to co jsem koupil má 4,který tam patří? To 4 vývodový mi prodali jako relé žhavení,to původní vypadá jako by ani nebylo z koncernu....

Vloženo

Trochu mimo tych rele ale k tym startom. Co teraz v lete mas problem so studenym startom? Ved neni zima. Podla DP ani nezapina zhavenie ak je nad 5 st.celzia. Tak neviem. Ja konkretne sadnem,otocim klucom a startujem. Kontrolka ledva preblikne,ani necakam. nemam na co cakat. A start nikdy nejde viac ako na brnk.

Vloženo

kontrolka mi svítí tak 1-2s pak zhasne. Když je tam to ,,šedý" relé tak skoro nechce chytit tzn. točím docela dlouho. Na VAGU bez chyby. Dám tam to černý a lepší start ne na brnk,ale lepší.Jenže chyba na VAGU. Ještě koupím žhaviče, je možný,že jsou na kaši ,auto mám týden....

Vloženo
kontrolka mi svítí tak 1-2s pak zhasne. Když je tam to ,,šedý" relé tak skoro nechce chytit tzn. točím docela dlouho. Na VAGU bez chyby. Dám tam to černý a lepší start ne na brnk,ale lepší.Jenže chyba na VAGU. Ještě koupím žhaviče, je možný,že jsou na kaši ,auto mám týden....

Žhaviče teď neee . Žhaví až pod 5stupňů celsia. Jinak žhaviče změříš ohmmetrem bez demontáže z motoru.

Tam bude chyba v elekrice spíš relé 109 A potom studený start ovlivňuje špatně nastavený základní předvstřik. Měří se VAGem.

Vloženo (editace)
Žhaviče teď neee . Žhaví až pod 5stupňů celsia. Jinak žhaviče změříš ohmmetrem bez demontáže z motoru.

Tam bude chyba v elekrice spíš relé 109 A potom studený start ovlivňuje špatně nastavený základní předvstřik. Měří se VAGem.

nemyslím,že je to relém 109. Mám dvě rozdílný relé a nevím který je to správný.viz výše .Vag není problém,kouknu na to.Kdyby jsi byl tak hodný a kouknul kolik nožek má tvoje relé žhavení tj na 4pozici myslím č.103 moc by mi to pomohlo.Pak bych věděl který z těch dvou tam patří a byl bych pak zase o kus dál.

Editováno: , autor: skodik
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

.zdravim. poradi mi niekto kto ma sdi fabiu ci mu vypina cvaknutim palivove cerpadlo?????? mne bzuci stale........ aj 7 min... viac som radsej ani neskusal......... nabehane 50000km.. a to iste..ziaden problem.... ale nejak sa mi to nezda....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...