Přejít na obsah

Volba tlumicu


krysarr

Doporučené příspěvky

dik za odpoved krysarr

a co to zadne uloznie? myslis ze ten hlinik bude tiez v haji? polovina km najeto po Brne :) ale docela se snazim sa slusne vyhybat bcnym a priecnym nerovnostiam... de mi len o to abych zbytocne nemenil... protoze kdyz som sundal silenbloky tak byli vsetky ok docela sem zustal prekvapenej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim chlapy, tak ja měl už před zimou podobný problémy, tlumiče už nebylo možné odkládat, zatím jsem měnil pouze přední mám tam EXCELy a hned byl vydět rozdíl. Zároveň s tlumiči jsem chtěl vyměnit i dorazy a uložení, ale pár dobráků mi radilo že je to absolutně zbytečný, takže jsem vyměnil jen tlumič, pěkně kus za kus. Neudělal jsem náhodou někde chybu?

Teďkom z jara budu měnit zadní tlumiče přemýšlel jsem o bisteinech, ale podle toho co se tady dočítám půjdu asi raděj do tech EXCELů, mám tedy měnit i ty dorazy, popřípadě dodatečně vyměnit i přední, na oko mně přišli OK, ale abych něco nezanedbal.

Dík za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec všem a díky za skvělou recenzi s diskusí.

Mám jen pár takovej dotazů pro upřesnění, snad mi pomůžete.

Dočetl jsem se že V-MAX nebrat, ale není napsáno proč. Má někdo zkušenosti s výdrží? A co tvrdost? kam by se dala zařadit tvrdost V-MAXu ? Tvrdší jak Bilstein B4 ? Měkkčí než Kayaba Ultra SR ?

Chtěl sem V-MAX, ted zase nalomenej na Bilstein B4, jen bych to chtěl dát trochu dolů.

A je někdo komu odešly Bilstein B4 před očekáváním?

Díkes už ted :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

mam takovy dotaz,

vymenil som komplet ulozenie vcetne tlmicov kyb exell G (mal som najeto 100t) ale takmer nic sa nezmenilo bije to stale rovnako akurat ze male nerovnosti prestali byt citelne... ale akurat uz je nejaka priecna nerovnosti retarder kocky diery a po zime tankodromy je to na vybitie zubov. Bavil som sa s sebom a on tvrdi ze to moze byt pravdepodobnost v pruzinach kedze nemamju spravnu charakteristiku pruzenia ma stym niekto skusenosti? ak ano ake pruziny by ste odporucili?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No tak po premysleni a par rozhovoru se sebem mam uz porizenou kombinaci - pruriny RS, tlumice Blistein B4 - combi, nove ulozeni(predek, zadek), silentbloky ( predni naprava vzadu z audi TT, jinak serie), cepy nove (rizeni, naprava) a dalsi malickosti. Je to na octavii. Pak popreferuji jak to dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim,

dal jsem na predek tlumice KYB Excel-G a na zadek nove originaly, jenze mi ted auto sedi na zadek, vypada to jakoby KYB tlumice byly vyssi nez original. V nekolika prispevcich jsem si vsiml, ze nekteri nejdrive vymenili predek - nemeli jste stejny problem ?

Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak zkusenosti po delsi dobe s tlumici KYB.ECEL G zaverem po nejakych 30 000km uz bylo poznat ze tlumice dosti straci na ucinosti v jizde do zatocin se zacalo projevovat vetsi a vetsi naklaneni pri okamzite zmene smeru jizdy zacalo byt auto dost uplavany a jizda zacala byt nejista.pri nejakych 36000 km jsem je nechal testnout na stolici a s tim prislo i zklamani predek ucinost 28% zadek slabejch 40%.jeste jsem nechal a ted je na nich 50000km a jdou do kytek.tak se mi zda ze ta zivotnost nic moc.ted budu brat ty BIL. B4. tak se uvidi.kolega je ma uz nejakych 42000 km nechal je bezplatne testnout a udajne jsou gut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Kuci ahojte, mám dotaz , už jednou jsem jej sem dával ale odpověď nemám, na co patří tyto tlumiře dle čísel?

Tlumiče přední

1J0 413 031 T

1T0 413 031 HK

1J0 413 031 N

a asi zadní - jsou zabalaené

1K0 513 029 GB

Mám možnost je dostat zadara ale nikdo neví pro jakou motoruzaci jsou mrknete na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj chlapáci, máte někdo zkusenosti se zvedáním zadní části vozu-kombík? Jelikož mám auto na lpg a zadek mám díky váze plné nádrži plynu-80lt, niž než auto bezlpg. Chěl bych ho nějak zvednout? Slyšel jsem o přídavných pružinách nebo i speciálnich tlumičích pro auta n lpg a i pro auta co mají tažné zařízení a často táhnou vozíky, karavany.Nemáte někdo s tímto zkušenosti?!Byl bych vděčnj za jakoukoli pomoc, odkaz. Viděl jsem že to dělaly tyto tlumiče firma monroe, ale už to nemužu na netu najit. Dík za pomoc Tom :help::help::help::help::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...