krysarr Vloženo 14. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Lozisko urcite vymen, sice muze byt zatim ok, ale u skoro 8 let staryho auta, jestli je to lozisko puvodni, sup s nim ven. Manzety muzes nechat, jestli jsou ok. Ulozeni a doraz urcite. Komplet je komplet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudyno Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 dik za odpoved krysarr a co to zadne uloznie? myslis ze ten hlinik bude tiez v haji? polovina km najeto po Brne ale docela se snazim sa slusne vyhybat bcnym a priecnym nerovnostiam... de mi len o to abych zbytocne nemenil... protoze kdyz som sundal silenbloky tak byli vsetky ok docela sem zustal prekvapenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Zdravim chlapy, tak ja měl už před zimou podobný problémy, tlumiče už nebylo možné odkládat, zatím jsem měnil pouze přední mám tam EXCELy a hned byl vydět rozdíl. Zároveň s tlumiči jsem chtěl vyměnit i dorazy a uložení, ale pár dobráků mi radilo že je to absolutně zbytečný, takže jsem vyměnil jen tlumič, pěkně kus za kus. Neudělal jsem náhodou někde chybu? Teďkom z jara budu měnit zadní tlumiče přemýšlel jsem o bisteinech, ale podle toho co se tady dočítám půjdu asi raděj do tech EXCELů, mám tedy měnit i ty dorazy, popřípadě dodatečně vyměnit i přední, na oko mně přišli OK, ale abych něco nezanedbal. Dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cirdaf Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Zdarec všem a díky za skvělou recenzi s diskusí. Mám jen pár takovej dotazů pro upřesnění, snad mi pomůžete. Dočetl jsem se že V-MAX nebrat, ale není napsáno proč. Má někdo zkušenosti s výdrží? A co tvrdost? kam by se dala zařadit tvrdost V-MAXu ? Tvrdší jak Bilstein B4 ? Měkkčí než Kayaba Ultra SR ? Chtěl sem V-MAX, ted zase nalomenej na Bilstein B4, jen bych to chtěl dát trochu dolů. A je někdo komu odešly Bilstein B4 před očekáváním? Díkes už ted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 ja mam vmaxx a max spokojenost....sedi to jako pribyte k zemi.... mam stelovak... pokud je zde rec o nem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kozupa Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Zdravim prosim vas chlapy o radu budu menit komplet tlumice a chtel bych radu jak konkretne na to a na co si dat pozor atd + zkusenosti myslim si ze to nebude az tak horky nebudu platit 10 servisaku ktery u toho utahnou sroub a budou si uctocat hodinu dik za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cirdaf Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 ja mam vmaxx a max spokojenost....sedi to jako pribyte k zemi.... mam stelovak... pokud je zde rec o nem jj když V-max tak štelovák, díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudyno Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 mam takovy dotaz, vymenil som komplet ulozenie vcetne tlmicov kyb exell G (mal som najeto 100t) ale takmer nic sa nezmenilo bije to stale rovnako akurat ze male nerovnosti prestali byt citelne... ale akurat uz je nejaka priecna nerovnosti retarder kocky diery a po zime tankodromy je to na vybitie zubov. Bavil som sa s sebom a on tvrdi ze to moze byt pravdepodobnost v pruzinach kedze nemamju spravnu charakteristiku pruzenia ma stym niekto skusenosti? ak ano ake pruziny by ste odporucili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Také jsem měnil ,zatím jen přední na excely G a také se mě zdá ,že je to o dost tvrdčí než origo, při nerovnostech se to chová jako když mám přehuštěné gumy, ale po dálnici je to lepší.Je to normální u těchto typů tlumičů ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudyno Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 no prave, pro precteni jsem teda ocekaval vacsi komfort a lepsi jisdni vlastnosti.. neocekaval jsme nic zavratniho ale urcite lepsi jak original ... jeste menim silentbloky stabiku a uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 No tak po premysleni a par rozhovoru se sebem mam uz porizenou kombinaci - pruriny RS, tlumice Blistein B4 - combi, nove ulozeni(predek, zadek), silentbloky ( predni naprava vzadu z audi TT, jinak serie), cepy nove (rizeni, naprava) a dalsi malickosti. Je to na octavii. Pak popreferuji jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjiriv Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Zdravim, dal jsem na predek tlumice KYB Excel-G a na zadek nove originaly, jenze mi ted auto sedi na zadek, vypada to jakoby KYB tlumice byly vyssi nez original. V nekolika prispevcich jsem si vsiml, ze nekteri nejdrive vymenili predek - nemeli jste stejny problem ? Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 kluci potřebuju zjisit na co jsou tyto jednotlvé tlumiče? Tlumiče přední 1J0 413 031 T 1T0 413 031 HK 1J0 413 031 N a asi zadní - jsou zabalaené 1K0 513 029 GB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 22. Květen 2009 Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 tak zkusenosti po delsi dobe s tlumici KYB.ECEL G zaverem po nejakych 30 000km uz bylo poznat ze tlumice dosti straci na ucinosti v jizde do zatocin se zacalo projevovat vetsi a vetsi naklaneni pri okamzite zmene smeru jizdy zacalo byt auto dost uplavany a jizda zacala byt nejista.pri nejakych 36000 km jsem je nechal testnout na stolici a s tim prislo i zklamani predek ucinost 28% zadek slabejch 40%.jeste jsem nechal a ted je na nich 50000km a jdou do kytek.tak se mi zda ze ta zivotnost nic moc.ted budu brat ty BIL. B4. tak se uvidi.kolega je ma uz nejakych 42000 km nechal je bezplatne testnout a udajne jsou gut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 22. Květen 2009 Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 snad na tom budou ty vase lepe nez moje.urcite bych necekal ze po 30000 km to bude jak maslo.ted o jejich kvalite dosti pochybuju.na zivtnost byl origo tlumic uplne na jine km hranici teda aspon u me. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Ma nekdo zkusenost s Bilstein B4 GAS? Zivotnost atd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampo54 Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 No já mám Sachsy, ty plynokapalinové a již najeto 30tkm a zcela bez problémů, ani cenově to nevyjde špatně, stačí dobře hledat na netu. Já je koupil i s brzdama na Rajautodilu.cz . A navíc je tam záruka 3roky nebo 100tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 2. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2009 Kuci ahojte, mám dotaz , už jednou jsem jej sem dával ale odpověď nemám, na co patří tyto tlumiře dle čísel? Tlumiče přední 1J0 413 031 T 1T0 413 031 HK 1J0 413 031 N a asi zadní - jsou zabalaené 1K0 513 029 GB Mám možnost je dostat zadara ale nikdo neví pro jakou motoruzaci jsou mrknete na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smekso Vloženo 8. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2009 Zdravím vás do diskuze. Chtěl bych se zeptat. Na O1 1,9TDI si budu měnit pružiny na předních tlumičích. Dá se tlumič vytáhnout z těhlice, aniž bych musel odšroubovat nábojovou matici z hnací hřídele? Nebo musí všechno pryč? Díky moc za info. Smekso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 8. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2009 Da. Hlavne najprv zhod spodok az potom vrch. Treba to len dole roztiahnut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FIENDMAN Vloženo 31. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2009 Zdravím všecky... Chtěl bych poprosit o přesnější popis zkušeností se stavitelným podvozkem od V-max. Kolik ste najely KM a tvrdost o proti serii, popř. chováni na těch naších (úžasných) cestách..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 31. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2009 čau, prosím o radu. Budu kupovat sadu tlumičů a nevím, zda Bilstein G4 nebo Sachs řady ADVANTAGE. rozdím mi vychází 1500,- pro Bilstein. Jde mi o jízdní vlastnosti, jestli Sachs není moc tuhý apod. Díky za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášLPG Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 Ahoj chlapáci, máte někdo zkusenosti se zvedáním zadní části vozu-kombík? Jelikož mám auto na lpg a zadek mám díky váze plné nádrži plynu-80lt, niž než auto bezlpg. Chěl bych ho nějak zvednout? Slyšel jsem o přídavných pružinách nebo i speciálnich tlumičích pro auta n lpg a i pro auta co mají tažné zařízení a často táhnou vozíky, karavany.Nemáte někdo s tímto zkušenosti?!Byl bych vděčnj za jakoukoli pomoc, odkaz. Viděl jsem že to dělaly tyto tlumiče firma monroe, ale už to nemužu na netu najit. Dík za pomoc Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...amp;hl=zvednout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášLPG Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...amp;hl=zvednout Dík za typ....taky možnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.