headerTDI Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 tak takhle jsem to samozrejme nemyslel o kvalitach KW nelze pochybovat. Ale koukni na aukro a dej si tlumice octavia at vis jak to jsem to myslel. To víš jelikož se HP vyráběj skoro za barákem takže je tu potkávám často a zkušenosti s nima mám. Neberte to jako reklamu ale kdo měl Hpčka na feldě tak ví že je to sakra rozdíl..... tak abych to shrnul jestli to někdo bral jako rejpání tak se omlouvám. Každej si z toho vemte co chcete každá značka tlumičů je tu velmi dobře popsaná takže ať vám to péruje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 já su pro HP, sice dražší, ale spokojenost....osobní zkušenost na favoritu a cca 30tis. km ... pokud jde o sériové HP, ne žádný závodní, tak do normálního provozu v pohodě použitelné. Sice o něco tvrdší, ale to je daň za lepší, bezpečnější !!!!! a "komfortnějsí" jízdu. Každý ať si tam dá co chce, třeba Vmaxx nebo jak se jmenují, nebo Sachs apod.. ale když já, tak HP ... navíc z blízkého okolí vím, že fiirma HP opravdu repasuje a upravuje ojeté HPčka .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 poradte mi chci dát na octavku Bilstein B6, nemá j někdo, budou tvrdé do zatáček?? mám to na sportovnější jízdy ne na běžné jezdění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 22. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Osobne nevim o nikom, kdo by je mel na aute, vim, ze nad tim kdysi spekuloval Spidi, udajne by to ale melo byt na sportovni jezdeni idealni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 tak ještě aby ne když se montují do Mišáků Evo z výroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 22. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Japka davaji na svy auta nemecky tlumice, kdyz maj doma KYB? Ale asi umi ocenit kvalitku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 ovšem na PROFLEXy nemají žádné tlumiče, taky cena 40000 bez DPH říká své Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 Zdravím, nevíte někdo jestli byly rozdílné délky pružin u různých motorrizací? ani nevím jestli to je psané v etce, ale u mojí 1,9 AGR už jsou pružiny tak zmáčklý že furt škrtám někde o zem a mám nabídku na pružiny z RS akorát nevím jestli jsou stejně dlouhé, abych nedopadl stejně jako jsem na tom teď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 na pružinách jsou barvou udělaný proužky podle nich se pak vybírá nová pružina myslim, že ani v etce nevyjede přímo na auto přesný číslo dílu ale musíš vybrat právě podle barevných označení TDI motory maji jiný než Benzíny je rozdíl i mezi klasikou a 4x4 atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 (editace) Tak HP jsou doma i s pruzinama Editováno: 27. Prosinec 2009, autor: headerTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohajek Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 chlapy, mate nekdo prehled jestli melo RSo Combi vzadu neco jinyho od standardu?! paaac... tlumice asi ne, a vypada to ze asi ani pruziny? ze nechali zadek jako normos kombajny. ja totiz koupil od nekoho origo sadu RS pruzin na Combi a je to fakt divny... .(( ve predu sedi oznaceni (ty barevny pruhy) a tam to docela i jde, ale ten zadek je strasnej!!! :-( a podle etky tam zadny spesl RS pruziny neexistujou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 (editace) tak tohle mi dnes prislo od jednoho tipka z prostejova jako rs pruziny na OI kratkou ale nevim nevim zda se jedna skutecne o rs.co vi na to.chci je kopnout na B4 tlumice.ale ty pruziny se mi zdaji jako klasika co mam na aute. Editováno: 5. Únor 2010, autor: BENY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohajek Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 2 beny: to nevim, heled... podle ETKY je zadek RS sedan 1 fialova + 4 zluty, predek 1 stribrna + 3modry, ale treba jsou to ty same pruziny jen s jinym oznacenim (treba z S3 nebo tak neco...) jinak klasicky B4 jsou udajne do kratsich pruzin nejlepsi (ze standartnich tlumicu - maj kratsi telaky). zkus to dat na auto a uvidis o co ti to klesne v nejvyssim bode blatniku na kolem... melo by to dat cca 15-20mm dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 (editace) prave to znaceni me trochu zarazi.uvidim.psal jsem tomu tipkovi a ten na to ze jsou to pruziny standartne motovane skodovkou do rs.melo by to byt ok nekdo z fora uz je od nej bral a byl spokojenej. ten borec chce za novou sadu 1000.- coz si myslim ze je gut cena. jo co dorazy nechat puvodni.nema rso nahodou na prednich tlumicich dva kusy jeden na hore a druhej mensi dole? Editováno: 9. Únor 2010, autor: KaJe Necituj předchozí příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 jinak klasicky B4 jsou udajne do kratsich pruzin nejlepsi (ze standartnich tlumicu - maj kratsi telaky). zkus to dat na auto a uvidis o co ti to klesne v nejvyssim bode blatniku na kolem... melo by to dat cca 15-20mm dolu. ak interpretujes tu info odo mna, tak ju interpretujes nespravne - povedal som B4 pre sportovy podvozok, nie klasicke B4 (to ti bude s kratsimi pruzinami hupat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 (editace) chapu ze nereagujes na moji opoved.nic mene me to zajima co mas na mysli.pokud nechci origo rs tlumice a kopnu rs pruziny na b4 od bilstainu tak je to problem?jak se to bude chovat ty to mas odzkousene?co vim tak spoustu lidi davalo jen pruziny na klasiku tlumice.rs pruziny jsou krati ale i tvdrsi.proc by se to melo houpat? Editováno: 10. Únor 2010, autor: KaJe Necituj předchozí příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 (editace) BENY: mam skusenost iba na kombajne, sedan moze byt ok (aj ked si to nemyslim, lebo problem je hlavne vpredu).... ale RS pruziny a Bilstein B4 na seriovy podvozok je hupacka... sedi to pekne - neplava to, ale pri prejazde nerovnosti sa to hupe - tie tlmice to proste neudrzia lebo piestnica nepracuje v optimalnej polohe => preto sa robia Bilstein B4 pre sportovy podvozok ktore su naladene na iny zdvih (zial toto som uz na aute nemal, takze to nemozem ani potvrdit ani vyvratit) Editováno: 10. Únor 2010, autor: subz3ro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 ok dikec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Ahoj já se taky díval na označení pružin a nejsem si jist jestli jsou správné na 1.9TDI 81KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 jo a koupil jsem je v http://www.mjauto.cz/ Koukal jsem tam po BILSTEINech, ale nemaj tam konkrétní typ, nevíte někdo, co prodávaj na OI Combi 1.9TDi 66/90? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 zeptej se clena sebo Bilstein ma B4, pak B4 sport, B6, B8... tam toho je zalezi na penezence. Jestli chces zachovat normalni svezeni, tak vem B4, jestli chces o neco pritvrdit, tak B4 sport. Ale domluv se se sebem, ma luxusni ceny a hodne ti porad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 3. Duben 2010 Sdílet Vloženo 3. Duben 2010 Zdravím KAYABáky, zajímalo by mně - jak vám dlouho vydržely ? Rozhoduju se mezi Sachsy Advantage (pohodlíčko), které už dělají i pro kombajny, a KYB Excel-G. Sachsy jsou sice ca o 1/3 dražší, ale dávají na ně záruku 3roky / 100.000km, takže pokud by Kayaby odešly po 50.000km asi by se nevyplatily. Diskuzi mám přečtenou, ale mněli jste problémy i někdo další? Díky za odpověď. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Novotný Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Já jsem dával KYB EXCEL G před dvěma lety. Bylo to o dost tvrdší jako origo, ale na silnici to pěkně sedělo, hlavně v zatáčkách. Dneska na nich mám najeto 40 tis. km a už to není ono, začínají odcházet. Už bych do nich nešel ani náhodou. Budu muset dávat nové. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Pícha Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 Ahoj, tak se přidávám sem, dal jsem na auto nové pružiny(monroe) a tlumiče(bilstein B4) a jsem spokojenej až na jednu věc a to, že zadek šel dolu a to tak o 2-3cm, což mě dost mrzí, mám zadek teď takovej, jakej jsem měl předtim ve 4 lidech a plnym kufrem věcí na dovolenou a v autě sedim sám. Nevim co to udělá, až budu chtít azse na dovolenou. Neví někdo jak to vyřešit? Četl jsem tu hodně o podložkách, klidně bych je tam nechal dozadu dát, protože mi to fakt docela vadí, jak to sedí ten zadek dole. Kdyby měl někdo ty podložky pod pružiny dozadu na prodej, aspoň 2cm, tak určitě koupim, potřebuji co nejrychleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Pícha Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 (editace) Nikdo nic? Mohl by sem dát někdo fotku auta z boku s tlumičema Bilstein B4? Nejlépe O1 combi TDI. Abych měl porovnání. Případně pokud má někdo venku originální pružinu z O1 combi, pokud by mi ji mohl změřit, kolik má? Moc by mi to pomohlo. Zatím se snažim najít problém, podložky nechávám ještě jako krajní řešení. EDIT: Tak nakonec vyřešeno výměnou pružin za stejné, pravděpodobně jsem natrefil jen na 2 špatné kusy, po výměně za stejné pružiny je zadek o 2-3cm výš, než předtím. Editováno: 1. Červen 2010, autor: Jakub Pícha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.