Přejít na obsah

misa.jazz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    61
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 051 zobrazení profilu

Oznámení misa.jazz

  1. Skvělé, díky. Filtr jsem tedy utahoval klíčem (ne na krev, ale dost a ano, těsnící kroužek jsem čistým olejem promázl), ale nakonec jsem zjistil, že ani z filtru ani ze šroubu nic neteče, byl jsem včera pod autem. Někde mi jede něco jiného, čeho jsem si pravděpodobně dřív nevšiml (a dával jsem si velký pozor abych při nalívání oleje cáknul vedle, takže tam spíš ne, ale není to 100%...co dneska je 🙂 ). Nicméně filtr mám nový, tak uvidím, že bych povolil, vyměnil a dotáhl nový míň (nicméně jak říkám, neteče, takže možná není nutné). Mám vyfoceno, to bude asi na nové téma...
  2. No řekne mi to někdo, kdo to dělal (jestli to je decka, litr...)🙂 Jasně, že budu připravený s dolitím, ale teď jsem tak na 3/4 (mezi ryskami), takže bych tipnul, že pod minimum nepůjdu, nerad bych dolíval 2 litry 🙂
  3. Zdravím všechny. 2 dny zpátky jsem (si) měnil olej a zřejmě jsem přetáhl filtr, protože mi tam kape, ne moc, ale přeci. Otázka zní (možná bude filtr OK, pokud ho jen povolím, ale možná bude už pryč a musím vzít nový) - kolik koleje mi uteče, pokud budu chtít udělat pouze ten filtr? Vzhledem k tomu, že je nad vanou, tak počítám s tím co je ve filtru, plus něco málo kolem, ale nemělo by to být moc...máte někdo zkušenost? Díky!
  4. Google Pixel. Telefon mám jak píšeš, buĎ v přihrádce před pákou, nebo hned za ní, jak jsou místa na pití u područky...nemám bezdrátové nabíjení v autě. Pokud se připojím např. s iPhonem, tak tam je to bez problémů...
  5. Zdravím, s novým telefonem (android) jsem se chtěl připojit přes bluetooth, abych mohl telefonovat za jízdy. SPárování a import kontaktů ok, ale na panelu mi svítí stav baterie, ale žádný signál, přitom telefon má signál plný a navíc se mi do auta lze dovolat, i z něj můžu volat. Jakmile volám já, signál se zobrazí dle skutečnosti, po ukončení hovoru se po pár vteřinách vrátí opět ikona škrtnutého signálu...napadá vás čím to je? Už jsem telefon dokonce i odpojoval a připojoval znovu. Díky
  6. smolíka s reklamací asi mám, no...něco je špatně...to abych to odvezl do jinýho servisu, jenže když ti autorizák řekne že je všechno v pořádku...no a pokud vyměním brzdy mimo servis, tak asi o záruku (která je ještě rok) přijdu...?
  7. No jedna věc je období, je asi pravda, že je to v zimě hlučnější. Druhá věc je, že do konce roku mám po servisní prohlídce prodlouženou záruku, o kterou bych pravděpodobně výměnou brzd přišel.(?) Ale protože to bude pět let od výroby, tak to asi stejně končí a navíc už pro ten pocit....
  8. Ahoj, byl jsem s autem (2018, najeto cca 40 tis, u mě cca půl roku) na pravidelným servise a důraz jsem dal na kontrolu brzd. Proč? protože při brždění a zejména po vyjetí po stání (jen přes noc) je to jako by byly destičky totálně vyjeté (jako kov na kov). Po nějaké době se to sice trochu uklidní, ale i tak slyším ten "škrábavý" zvuk, i když méně. Po servise mi řekli, že technik nic špatnýho nenašel a desky a kotouče jsou v pohodě do minimálně další kontroly...chápu, že při delším stání se to stává, než se to "ojede", ale u několik předchozích vozidel to nebylo rozhodně takhle extrémní a už vůbec ne pořád...nejspíš to nechám projet ještě v jiném servisu, nicméně si říkám...autorizovaný, razítko a potvrzení o kontrole brzd, tak snad... Díky
  9. Ještě přidávám další informaci, kterou jsem obdržel od známého, který má jiného známého přímo ve Škodovce (a ptal se mi tam) a ten samozřejmě nedoporučuje - alternátor pak prý dobíjí víc, až baterku přebije a ta mnohem rychleji odchází (do dvou let je prý pryč), dále nez. topení (což už je zde taky zmíněný) a potom další řídící systémy. Což víceméně koresponduje s of. vyjádřením Škodovky. Ale zajímá mě, jak je to s tím alternátorem...
  10. Potvrzuji, vše OK. Jen doplním, že "chyba" se zobrazí jen jednou po každém startu a i když dojde během jízdy několikrát ke splnění podmínek, tak už bez hlášení chyby.
  11. Zdravím, zkusil jsem dnes to samé, co je v návodu v prvním příspěvku. Konektor jsem našel na mínusu, poměrně lehce odpojil a šel nastartovat...ale nikde mi nic nehlásilo. Tlačítko de/aktivace fungovalo, display psal aktivováno, nebo deaktivováno...očekával jsem tu chybu...Dík
  12. Zdravím vás. Při postupném zahřívání bych očekával (i ze zkušeností z jiných aut), že ručička teploty půjde rovnoměrně nahoru, ale jak jsem vysledoval, ručička vždy "poskočí" o dílek a tam zůstane, následně o další kousek a tak až na požadovanou teplotu. Je to tak v pořádku? Jaké máte zkušenosti? Díky!
  13. Tak jsem tam byl, snažili se mě přesvědčit, že 15 km je málo na zahřátí...sice neúspěšně, ale tvrdili, že vevnitř je všechno v pořádku (ani ale nezjistim, že to fakt měli otevřený) , ale že možná odešel termostat, že to bude tak na 80 %. Prý se nedá nai zjistit, zda je fakt špatný, nebo ne. Je to tak, můžete mi to potvrdit? Už mi to trochu leze na nervy. Dík.
  14. No jedu tam s tím. Po delší trase to teda jednou zatopilo, tak jsem myslel, že už to zafungovalo, ale už je to zas vlažný...
×
×
  • Vytvořit nový...