Martinro Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Pokud to sedí tak jo. Jsem rád, že jsem pomoh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Tak jeste zdravim panove...koukal jsem ze se zde daly drive sehnat tlumice za paradni ceny od uzivatele Sebo a chtel bych zezeptat zda je tato moznost i nadale. Mel bychzajem o Bilstein B4 sport.Diky za info a nabidky...At to pruzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Tdi Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 (editace) Nevím jak je to s parádníma cenama, ale obchod funguje http://www.hanza-autodily.cz/ Editováno: 18. leden 2014, autor: Ivo Tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullitson Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Obchod funguje, před Vánoci jsem tam bral brzdy. Komplet tlumiče, pružiny a vše co je kolem toho jsem tam kupoval na jaře 2013. Ceny paradní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Tak jeste zdravim panove...koukal jsem ze se zde daly drive sehnat tlumice za paradni ceny od uzivatele Sebo a chtel bych zezeptat zda je tato moznost i nadale. Mel bychzajem o Bilstein B4 sport.Diky za info a nabidky...At to pruzi... Ahoj, jestli muzu radit kup billstein B6 ty sou tak o dve tridy lepsi nez b4;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 To ja chlape vim ale taky ta cena je uplne nekde jinde.Kdybych sehnal sadu B6 treba kolem 7000,- tak nad nicim nepremyslim ale toto je fakt ranec.Ale diky za tipy panove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mir77 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Ahoj lidi, prosím o radu s výběrem tlumičů. Víc hlav víc ví a rád bych něco, co chvilku vydrží. Mám Octavii TDI 2002 a mám rád sportovnější svezení. Nechci dělat žádný snížený podvozky a jiný nesmysly. Ne, že by se mi to nelíbilo, ale přineslo by mi to mnoho problémů s parkováním doma v garáži, takže bych rád zachoval víceméně sérii. Auto má teď 212 000 km a už se to prostě houpe. Otálím s výměnou už rok. Vždy se bohužel našlo něco s větší prioritou, kam přišly peníze. Uvažoval jsem i o nových pružinách, ale nakonec jsem se rozhodl zachovat stávající. Na předku jsou momentálně KYB. Měnil jsem je před 60 000 km, když mi jedna praskla včetně uložení. Vzadu jsou stále původní z výroby. Nic v kufru nevozím a auto má dobrou výšku, takže nevidím úplně zásadní důvod, proč to měnit. Každopádně klidně si to nechám rozmluvit. Co se tlumičů týče, tak jako každý je mi jasné, že musím volit z KYB, Sachs, Bilstein či Monroe. Nic moc jiného mi asi nezbude. Srdce mne táhne spíš k Japonským KYB, ale osobně bych byl vážně rád, kdyby byly Made in Japan. Nebude si nic nalhávat, kontrola kvality tam bude na trošku jiné úrovni, než v českých závodech a nerad bych, aby to vyteklo po třiceti tisících. Osobně bych ocenil, kdyby se jejich životnost pohybovala kolem 100 000 km, ale to bude asi jen zbožné přání. Každopádně nevím, jaký typ volit. Premium, Excel G, Ultra SR nebo na zadek ten Gas A Just. Co nejlépe sedne s origo podvozkem a bude působit nějak sportovněji? Osobně nemám příležitost porovnat, maximálně s kamarádem, který má v Leonu Bilstein B4. Už to s nimi koupil a je to nebe a dudy svezení. Slyšel jsem však poměrně negativní reakce na jejich životnost. Takže správná otázka zní, co koupit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 já mám B4 půl roku najeto 30tis a pohodička hlavně cena nových 3390,-/sada s prachovkami 2 roky záruka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csontofalski Vloženo 5. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2014 vie mi niekto povedať, ako veľmi sa líšia Sachs Super Touring od originál škodováckych tlmičov? mám sedan octaviu 1.9 TDI 66 kW AGR, chcel by som vymeniť tlmiče, ide mi o komfort, aby som necítil každý kamienok. neviem, či mám ísť do origoš alebo tých sachsov. možno že tie origoš sú z rovnakej výrobnej linky čo tie sachs ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 6. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2014 origo x sachs jsou zrejmě cenove stejne, komfortem asi dtto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Nechal jsem si vymenit predni tlumice Bildstein a zacalo me neco piskat pri jizde asi to bude ten tlumic..co stim se da delat?...reklamovat?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Resim uz delsi dobu problem s tlumicema, koupil jsem nedávno auto a mel jsem tam sportovni pruziny a tlumice, zadni byly uz ko tak sem dal monroe a k tomu ty tvrdší snizene pruziny a zadek byl OK. Potom prisel na radu predek, je to otres kazda dira a haze to s celým autem, sehnal jsem zánovní bilsteiny a vymenil, pruzinu sem zase dal z tech sportovnich a ted kdyz jedu je to jeste horsi jak s tema staryma zrezlyma auto bylo komplet po vymene vsech veci na podvozku jak sem to kupoval, vyměnil jsem znovs cepy rizeni, uložení stabilizatoru a horni uložení tlumice a pořád to same. Kazda dira jde citit a jak jich je vic za sebou to se neda jet. Mame jeste doma fabii htp a tam jak jedu i 130 přes rozbitou cestu necitim nic, u oktavky staci 70 a uz se to nedá. Nevi nekdo cim to jeste muže byt? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Pokud chceš mít v O1 trocha komfortu, tak musíš dát vše sériové. Ale i tak je Fábia daleko komfortnější. Jak máš velká kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Mám tam klasiku 205/55 R16, serii bych i dal, ale nechci to mit vysoke jak koza, uz po tech -4 na pruzinach to je porad hodně vysoko hlavně zadek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Tak to je pak problém Snižování nejde dohromady s komfortem. Měl jsem auto taky u země a hopsal jak na koni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 No ja mel na felde snizeny podvozek a byla to pecka vsimnul jsem si ze mi i volant sam zataci coz mi predtim nedělalo, kde muze byt problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 Resim uz delsi dobu problem s tlumicema, koupil jsem nedávno auto a mel jsem tam sportovni pruziny a tlumice, zadni byly uz ko tak sem dal monroe a k tomu ty tvrdší snizene pruziny a zadek byl OK. Potom prisel na radu predek, je to otres kazda dira a haze to s celým autem, sehnal jsem zánovní bilsteiny a vymenil, pruzinu sem zase dal z tech sportovnich a ted kdyz jedu je to jeste horsi jak s tema staryma zrezlyma auto bylo komplet po vymene vsech veci na podvozku jak sem to kupoval, vyměnil jsem znovs cepy rizeni, uložení stabilizatoru a horni uložení tlumice a pořád to same. Kazda dira jde citit a jak jich je vic za sebou to se neda jet. Mame jeste doma fabii htp a tam jak jedu i 130 přes rozbitou cestu necitim nic, u oktavky staci 70 a uz se to nedá. Nevi nekdo cim to jeste muže byt? Dik Podle toho co píšeš tak jsi to prostě zbastil. Takovýhle měnění něčeho za něco jinýho je vždycky problém. Tvrdost je určena v prvé řadě tlumičem a poté pružinou ( málo ). Doporučil bych ti vyměnit to jako celek. To co se nedoporučuje je měnění různých značek vrámci náprav. A co se vůbec nedoporučuje je to, aby jsi kombinoval různé neznámé díly. Sportovní pružiny by na sériových tlumičích měly snižovat maximálně o 40mm. Pokud snižujou více musí k nim být sportovní tlumič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 Daval někdo sportovní pruziny, kde se dole zavity opírají o sebe? Jak je auto na heveru tak tam je mezera ale jak se spousti dolu tak se mackaji na sebe. Myslim, ze to zpusobuje ty rany pri nerovnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) V 5. 9. 2014 na 19:52, H4nIS napsal: Daval někdo sportovní pruziny, kde se dole zavity opírají o sebe? Jak je auto na heveru tak tam je mezera ale jak se spousti dolu tak se mackaji na sebe. Myslim, ze to zpusobuje ty rany pri nerovnosti. To může dělat jenom pokud máš špatně koupený sportovní pružiny. Vysvětlim na příkladu Zatížení přední nápravy: 1040kg. Zatížení zadní nápravy: 1150kg. Zdroj: https://tatechnix.cz/octavia/33018-sportovni-pruziny-30-30-pro-skoda-octavia-typ-1z-ta-technix-4250570618082.html Když to dáš na auto co má ve velkém TP na druhé straně zatížení vyšší v předu jak 1040kg tak se pružina přetíží a nebude fungovat. Pokud dáš třeba pružiny z 1,4 16V na 1.9 TDI, tak se to úplné slepí a závity jdou na sebe a někdy i cinkaj. Neni to výrobcem, ale prostě špatně vybranými nebo zakoupenými pružinami. Editováno: 4. Prosinec 2018, autor: Martinro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 Zdravim panové,dříve jsem tu řešil ten samý problem.Nakonec jsem zvolil tlumiče B4 sport a pružiny EIBACH pro kit.Auto sedlo o cca 1,5cm a hned to lépe vypadá.Vše sedí jak má.Předek i zadek sedl stejně.Sice je to oproti serii tvrdší ale při sportovnější jízdě nesrovnatelné.Ted doma ještě chystám zadní nápravu z RS + powerflex.Stve me ze na predku mam silentbloky vloni měněný,nicméně asi budou muset ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaper Vloženo 4. Únor 2015 Sdílet Vloženo 4. Únor 2015 Ahoj potřeboval bych poradit. Rozmýšlím se mezi Bilstein B4 a Sachs Super Touring. Co by jste doporučili. A jaky k tomu pružiny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 4. Únor 2015 Sdílet Vloženo 4. Únor 2015 Já se rozhodoval taky jaký podvozek koupit a nakonec to bude asi kayaba excel-g. Na doporučení prodejců autodílů a servismanů. B4 se prý docela často vracela na reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonnJarda Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Taky mám Kyb excel a pohoda! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAN3RKO Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 Ak rozmýšľate o tom aký tlmič by bol najlepší( nehovorím o komforte ) tak by som odporúčil Bilstein B6 Sport. Mám tieto tlmiče s origo pružinami a je to oveľa lepšie ako tie sériové. Zatiaľ pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B4stard0s Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Zdravím, blíží se mi výměna tlumičů a chci originál. (mám RS) Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti s economy (od škodovky) tlumičema. Jeden je sice o 1000kč levnější, ale podle mě kvalita zpracování v horším případě vlastnosti nebudou tak dobrý jak dražší prvovýroba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.