Březen 27, 201015 r Tak bych to tady trošku oživil. Kamará teď řeší tady známou věc, jestli koupit novou O1 nebo ojetou O2. Neví, jestli vzít novou O1 Combi, 1.9 TDi, barva metalíza (ještě neví jakou buď černou nebo kapučíno), loketku, paket s manuální klimou a další serepetičky za 360 tis, ale mohl by mít slevu na 345.000, - Kč nebo vzít ojetou O2 Combi, 1.9 , rok výroby 2007, najeto 52.000 km, za 300.000,- Kč, první majitel, serviska viz http://www.tipcars.c...odkud=M&Lang=cz Po přečtení celýho vlákna bych šel do O2. A co vy? Abych nezapomněl, najede tak kolem 10.000 km ročně Upraveno Březen 27, 201015 r od Iguka
Březen 27, 201015 r Za sebe doporučuji O2, pokud chce auto v naftě. Mám obě dvě verze v Eleganci, jak O1 81kW, tak O2 v 77kW. Jízdní vlastnosti, dílenské zpracování, odhlučnění i sedadla jsou v O2 lepší.
Březen 27, 201015 r Tak ať si koupí benzín když najede tak málo a na nové Trumfce ušetří dalších 300000,- Nové je prostě nové, ta OII ikdyž má jen 50000km je prostě 2 roky stará ojetina, můj pohled na věc
Březen 27, 201015 r Musím PLNĚ souhlasit s Garrettem, nová je nová a vyroběj ti jí přímo pro tebe, jezdim s Tourkou týden a když jedu vedle holý Octavky ll tak si připadám mnohem líp s tim sport paketem!!
Březen 28, 201015 r Při nájezdu 10tis.raději benzin, pokud neexistuje jiný důvod!! Se opakujeme pořád dokola, O1 vývovojově již zastaralé auto. I když bude nové, tak pozdější případný prodej rovnající se nule, bo hluboko pod cenu.
Březen 28, 201015 r chce diesel, v tource dávají k dieselovýmu motoru kotoučovou zadní nápravu automaticky, peníze na to má, tak proč si nevzít nový motor v TDi, pokud by bral Tourku. To auto, ať už O1 nebo O2 bude mít jistě pár let a kdo ví, třeba začne víc jezdit. Já bych se asi přikláněl k O2, za těch 50.000 km u ojetiny , se tam těžko asi něco pokazí a 50.000,- Kč mu zbude na opravy, ne. Každopádně má těžký rozhodování.
Březen 28, 201015 r Zdravím diskutující, ten kdo zvažuje tuto koupi jsem já. Diesel chci z prostého důvodu. Jezdil jsem delší dobu se služební OII 1,9 TDI i s 1,6 a zátah motoru a spotřeba jednoznačně mluví pro TDI. Když se podívám v bazarech, tak tím, že dieselů je teď hodně, tak rozdíl v ceně mezi benzinovým a dieselovým motorem taky není už tak velký a dieselů je daleko větší nabídka. Teď jsem dostal ještě nabídku na novou Tourku, exteriér se mi líbí, ale interiér je oproti OII slabý. Jediné z čeho mám u jeté OII obavy je samozřejmě aby nebyla bouraná, odpovídal stav km atd. Bohužel je dnes hodně podvodníků a vyplněná servisní knížka vám taky nedává žádnou záruku. Tu bych zase měl u té nové Tourky.
Březen 28, 201015 r Takže se raději přikláníš ke které? Když jsi jezdil delší dobu s O2 combi 1.9 Tdi, tak to vlastně můžeš srovnat s O1 1.6 55kw, kterou jsi měl taky. Tak povídej, jednoznačně bude vyhrávat O2. Upraveno Březen 28, 201015 r od Iguka
Březen 28, 201015 r Tak s tou 55 kW je to samozřejmě nesrovnatelný. Jezdil jsem i s OII 1,6 a ten motor mne zklamal. Teď jsem ale objevil další nabídku viz. http://www.autobazardb.cz/1506-skoda-octavia-iii-1.9-tdi-top-stav Za ty prachy se mi tomu ani nechce věřit.
Březen 28, 201015 r Myslel jsem srovnání bez motoru, jízdní vlastnosti apod. Je jasný, že 1.6 55kw na 1.9 Tdi 77kw nemá. Jinak ten odkaz co jsi dal, to je pěkný brko. Taky se mi to zdá nějak málo peněz, navíc je tam do 2011 záruka od škodovky. Nad starou O1 bych asi nepřemýšlel a koupil bych něco takovýho,co jsi dal teď do odkazu. Ještě mě zaráží v tom inzerátu, proč je tam STK do 03/2012, měla by být u novýho 4 roky, ale asi to je chyba Upraveno Březen 28, 201015 r od Iguka
Březen 28, 201015 r Nejsem žádnej závodník, tak se mi ostatní jízdní vlastnosti zdají téměř stejné. Pochopitelně kromě brzd, protože kotouče na všech kolech jsou znát. Já osobně vidím další výhody u OII v různých vychytávkách jako je tunel na lyže v zadních sedadlech, odkládací schránky, jako například v přístrojovce na brýle, ve dveřích na pet flašky atd.
Březen 28, 201015 r co názor to kus pravdy, ale nová je nová, kecy typu auto po důchodcovi, doktorovi ap., zaručeně nebourané a pak stejně zjistíš že je to jinak, a co serviska věřit jí ?,a každý víme jak se točí kilometry. Jezdím O1 i O2FL i když v jiných výbavách ale žádný převratný rozdíl nevidím kromě ceny u nového, a nějaký zátah už mě dávno nevrušuje. Brýle si dám do loketky a petka může ležet kdekoli jinde a co jsem pořeboval pro sebe jako nezbytné jsem dokonfiguroval.
Duben 11, 201015 r Já to moc neřešil, prodal jsem svoji od funglovky pět let starou OII 1.6 FSI Ambiente a objednal OII FL 1.8 TSI Elegance a už jen čekám na začátek května kdy bude vyrobena a já si pro ni pojedu juchůůůů. Nové je nové, každým takovým nákupem se v tom utvrzuji, už od dob Felicie GLXi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.