Přejít na obsah

Palivoměr


astrana

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Tak mám problém opraven,vyměnil jsem destičku s odporem za původní (je to sranda práce na 20 minut) a už to ukazuje dobře.Díky všem za pomoc a rady :palec2:

Zdravim, chcel by som sa opitat kolko ta stala ta dosticka s odporom lebo mam ten isty problem(1.2 12V, 2004), a ci je to nejak zlozite vymenit? Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fuu 7000,- to potom kaslat na to, to radsej nech mi ukazuje opacne ako by som mal za to vyhodit tolke peniaze. A to je takto od vyroby sposobene alebo niecim inym (vymenou cerpadla...) lebo som nekupoval novu fabiu tak neviem, a neviem ani ci tam bolo menene to cerpadlo alebo to co to sposobilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
já jsem dával před 2 roky maxík-a palivo obráceně také-tak jsem koupil jen na čerpadlo tu odporovou destičku,jak na ní běhá plovák-pokud máš staré čerpadlo,použij destičku z něj a máš to vyřešené-práce na 15 minut

Čusík a kde se prosím tě dá koupit ta destička??Písneš mi na mail kde bych to sehnal??mail:prasak.lukas@seznam.cz Koupil jsem totiž budíky z RS a ukazují mi taky obráceně palivo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím vespolek, mám takový problém Fabia 1,4 MPI dojel jsem na rezervu po natankování pořád svítila kontrolka rezervy až druhý den ukazovalo plnou nádrž. Při dalším tankování už svítí kontrolka pořád. Vyměnil jsem plovák a žádná změna ukazatel na nule a kontrolka svítí a při stertu píská signál rezervy . Poraďte prosím někdo, Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtel jsem se zeptat ukazatel stavu nadrze je elektronicky?Pokud ano tak bych to napojil na VAG, pokud das plnou a sviti kontrolka a rucicka ukazuje FULL tak bude nejspis eletronicky problem ale i tak urcite ten plovak prenasi data eletronicky o stacu nadrze tak VAG by to mohl odhalit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Chtel jsem se zeptat ukazatel stavu nadrze je elektronicky?Pokud ano tak bych to napojil na VAG, pokud das plnou a sviti kontrolka a rucicka ukazuje FULL tak bude nejspis eletronicky problem ale i tak urcite ten plovak prenasi data eletronicky o stacu nadrze tak VAG by to mohl odhalit

Samozrejme, udaj z plovaku je v ohmech, ktery se propocitava na litry (to se zobrazi pouze prez diagnostiku - namerene hodnoty) a je pouzit pro polohu rucicky a signalizace rezervy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Přesné nasměrování ručičky je za podmínky korektního signálu. Nejlepší je to VAGem - kontrola akčních členů. Při výměně palivového plováku třeba dát pozor na modelový rok - novější plováky na starších autech ukazují obráceně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze presnou polohu rucicek zjistim pouze pres diagnostiku?To se mi nejak nezda staci prece spravne nasmerovat rucicky ne?oba motorky maji doraz ale potreboval bych vedet v jake poloze ta rucicka ma byt kdyz je motorek na doraz.

No a to právě zjistíš přes VAG. Při testu akčních členů musí být ručička přesně uprostřed, stejně jako teploměr. Rychloměr by se měl zastavit při testu na 100km/h (platí pro budíky do 200km/h) jiné nevím a otáčkoměr na 3000ot/min (u benzínové verze) naftu taky nevím. Pokud tomu tak není musí se při vypnutém zapalování poutočit kolem dokola proti směru hodinových ručičeka změnit polohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

zdravím vespolek a mám takový dotaz:mám HTP 47 kw, a podařilo se mi přelít nádrž a sice fest.Počítám že jsem tam nacpal víc jak 10 litrů navíc.Hned jsem jel dlouhou jízdu a teprve po 200 km se rafička palivoměru hnula.Ale od té doby mám jakoby hnutou rafičku.Dříve jsem ujel 100 km a rafička spadla o 1 dílek.Teď sotva o půlku.Mám obavy,až se mi rosvítí hladové oko,že nebudu mít v nádrži nic.Rafička je jakoby zpožděná.Může se nějak plovák v nádrži hnout?Někam výš?Že mi ukazuje vyšší hladinu paliva než ve skutečnosti je.Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

zkus to napíchnout na vag jestlii nemáš nějakou chybu, třeba vadný odvzdušnovací ventilek co je u nálevacího hrdla.

Pak bych zkusil ve vagu načíst blok hodnot a kouknout kolik ukazuje přímoo plovák , může bejt v háji třeba budík.

zdravím a díky,ale protože nemám vag a auto nemůžu rozebírat na Žižkově na ulici,čeká mě asi servis.Zkusím to vyjet do sucha,třeba se to usadí,jestli ne tak to půjde do servisu,měl bych to mít ještě v záruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...