Potocak Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 Nevíte někdo jak funguje plovák v nádrži třeba u fabie? Potřebovla bych zjistit jestli se třeba na nějákém drátě mění napětí v závislosti na změně množství paliva v nádrži Citovat
MichalJ Vloženo 26. Listopad 2008 Vloženo 26. Listopad 2008 U plováku se mění odpor (jako potenciometr) Citovat
juro522 Vloženo 29. Prosinec 2008 Vloženo 29. Prosinec 2008 Tak mám problém opraven,vyměnil jsem destičku s odporem za původní (je to sranda práce na 20 minut) a už to ukazuje dobře.Díky všem za pomoc a rady Zdravim, chcel by som sa opitat kolko ta stala ta dosticka s odporom lebo mam ten isty problem(1.2 12V, 2004), a ci je to nejak zlozite vymenit? Dakujem Citovat
hubo44 Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 Myslim že zvlašť to nedostaneš. Len ten plavačik a plošak spolu a u nas to koštuje 7000.-sk. Hrozna cena. Citovat
juro522 Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 Fuu 7000,- to potom kaslat na to, to radsej nech mi ukazuje opacne ako by som mal za to vyhodit tolke peniaze. A to je takto od vyroby sposobene alebo niecim inym (vymenou cerpadla...) lebo som nekupoval novu fabiu tak neviem, a neviem ani ci tam bolo menene to cerpadlo alebo to co to sposobilo. Citovat
LUKÁŠŠ Vloženo 10. Červen 2009 Vloženo 10. Červen 2009 já jsem dával před 2 roky maxík-a palivo obráceně také-tak jsem koupil jen na čerpadlo tu odporovou destičku,jak na ní běhá plovák-pokud máš staré čerpadlo,použij destičku z něj a máš to vyřešené-práce na 15 minut Čusík a kde se prosím tě dá koupit ta destička??Písneš mi na mail kde bych to sehnal??mail:prasak.lukas@seznam.cz Koupil jsem totiž budíky z RS a ukazují mi taky obráceně palivo. Citovat
leofendro Vloženo 22. Říjen 2009 Vloženo 22. Říjen 2009 Zdravím vespolek, mám takový problém Fabia 1,4 MPI dojel jsem na rezervu po natankování pořád svítila kontrolka rezervy až druhý den ukazovalo plnou nádrž. Při dalším tankování už svítí kontrolka pořád. Vyměnil jsem plovák a žádná změna ukazatel na nule a kontrolka svítí a při stertu píská signál rezervy . Poraďte prosím někdo, Díky. Citovat
azriel Vloženo 22. Říjen 2009 Vloženo 22. Říjen 2009 (editace) Zkus si to někde napíchnout na vag. Editováno: 22. Říjen 2009, autor: Standis Citovat
Tomas86 Vloženo 22. Říjen 2009 Vloženo 22. Říjen 2009 Chtel jsem se zeptat ukazatel stavu nadrze je elektronicky?Pokud ano tak bych to napojil na VAG, pokud das plnou a sviti kontrolka a rucicka ukazuje FULL tak bude nejspis eletronicky problem ale i tak urcite ten plovak prenasi data eletronicky o stacu nadrze tak VAG by to mohl odhalit Citovat
leofendro Vloženo 22. Říjen 2009 Vloženo 22. Říjen 2009 Zkus si to někde napíchnout na vag. Zítra jsem domluvený na Vag,tak uvidím. Citovat
Artist Vloženo 25. Říjen 2009 Vloženo 25. Říjen 2009 treba vybrat plavak a riadne precistit kontakty, ktore oxiduju... Citovat
ivomb Vloženo 17. Prosinec 2009 Vloženo 17. Prosinec 2009 Chtel jsem se zeptat ukazatel stavu nadrze je elektronicky?Pokud ano tak bych to napojil na VAG, pokud das plnou a sviti kontrolka a rucicka ukazuje FULL tak bude nejspis eletronicky problem ale i tak urcite ten plovak prenasi data eletronicky o stacu nadrze tak VAG by to mohl odhalit Samozrejme, udaj z plovaku je v ohmech, ktery se propocitava na litry (to se zobrazi pouze prez diagnostiku - namerene hodnoty) a je pouzit pro polohu rucicky a signalizace rezervy. Citovat
Tomáš Sion Vloženo 14. Březen 2010 Vloženo 14. Březen 2010 Takze presnou polohu rucicek zjistim pouze pres diagnostiku?To se mi nejak nezda staci prece spravne nasmerovat rucicky ne?oba motorky maji doraz ale potreboval bych vedet v jake poloze ta rucicka ma byt kdyz je motorek na doraz. Citovat
ivomb Vloženo 19. Březen 2010 Vloženo 19. Březen 2010 Přesné nasměrování ručičky je za podmínky korektního signálu. Nejlepší je to VAGem - kontrola akčních členů. Při výměně palivového plováku třeba dát pozor na modelový rok - novější plováky na starších autech ukazují obráceně. Citovat
Kubenec Vloženo 20. Březen 2010 Vloženo 20. Březen 2010 Takze presnou polohu rucicek zjistim pouze pres diagnostiku?To se mi nejak nezda staci prece spravne nasmerovat rucicky ne?oba motorky maji doraz ale potreboval bych vedet v jake poloze ta rucicka ma byt kdyz je motorek na doraz. No a to právě zjistíš přes VAG. Při testu akčních členů musí být ručička přesně uprostřed, stejně jako teploměr. Rychloměr by se měl zastavit při testu na 100km/h (platí pro budíky do 200km/h) jiné nevím a otáčkoměr na 3000ot/min (u benzínové verze) naftu taky nevím. Pokud tomu tak není musí se při vypnutém zapalování poutočit kolem dokola proti směru hodinových ručičeka změnit polohu. Citovat
Smoker87 Vloženo 11. Duben 2010 Vloženo 11. Duben 2010 (editace) prosimtě nevíš kde to ve Vagu najdu ty akční členy A už jsem to našel sorry :-) Editováno: 13. Duben 2010, autor: Standis Citovat
sladek Vloženo 12. Červenec 2010 Vloženo 12. Červenec 2010 zdravím vespolek a mám takový dotaz:mám HTP 47 kw, a podařilo se mi přelít nádrž a sice fest.Počítám že jsem tam nacpal víc jak 10 litrů navíc.Hned jsem jel dlouhou jízdu a teprve po 200 km se rafička palivoměru hnula.Ale od té doby mám jakoby hnutou rafičku.Dříve jsem ujel 100 km a rafička spadla o 1 dílek.Teď sotva o půlku.Mám obavy,až se mi rosvítí hladové oko,že nebudu mít v nádrži nic.Rafička je jakoby zpožděná.Může se nějak plovák v nádrži hnout?Někam výš?Že mi ukazuje vyšší hladinu paliva než ve skutečnosti je.Díky. Citovat
hubo44 Vloženo 12. Červenec 2010 Vloženo 12. Červenec 2010 Pochybujem že by sa posunula alebo ohol ten plavakovy mechanizmus. Zober si do kanistra 5 litrov paliva a čakaj to hladove oko a ividiš čo bude. Citovat
sladek Vloženo 13. Červenec 2010 Vloženo 13. Červenec 2010 no mě právě zaraazilo to,že dříve se mi rozsvítilo hladové oko po ujetí 550 km,teď mám najeto 600 a pořád nic.Přitom styl jízdy neměním.Mám Fabču 3 roky a už jí mám trochu v ruce a oku.Tak se mi to zdá divné.Tak holt vezmu kanystr a jdu na to. Citovat
hubo44 Vloženo 13. Červenec 2010 Vloženo 13. Červenec 2010 Možna sa to len pretankovalo. Počkaj a uvidi sa. Citovat
sladek Vloženo 13. Červenec 2010 Vloženo 13. Červenec 2010 no,od té přelité nadrže jsem už tankoval 2x,jedině že by se něco poschovávalo po nádrži a teď se to pomalu vypouští,jinak fakt nevím. Nebo že by se motor po 24 000 km konečně usadil a začal málo žrát? Citovat
sladek Vloženo 24. Září 2010 Vloženo 24. Září 2010 to jsem blázen,tak od minula došlo ke změně,a sice že mi pistole vypne ale palivoměr mě ukazuje že ještě dílek chybí.Jakože jsem nedotankoval.Je možné,že ten plovák se nějak uvolnil a dělá si co chce? Citovat
wiglegummi Vloženo 24. Září 2010 Vloženo 24. Září 2010 zkus to napíchnout na vag jestlii nemáš nějakou chybu, třeba vadný odvzdušnovací ventilek co je u nálevacího hrdla. Pak bych zkusil ve vagu načíst blok hodnot a kouknout kolik ukazuje přímoo plovák , může bejt v háji třeba budík. Citovat
sladek Vloženo 24. Září 2010 Vloženo 24. Září 2010 zkus to napíchnout na vag jestlii nemáš nějakou chybu, třeba vadný odvzdušnovací ventilek co je u nálevacího hrdla. Pak bych zkusil ve vagu načíst blok hodnot a kouknout kolik ukazuje přímoo plovák , může bejt v háji třeba budík. zdravím a díky,ale protože nemám vag a auto nemůžu rozebírat na Žižkově na ulici,čeká mě asi servis.Zkusím to vyjet do sucha,třeba se to usadí,jestli ne tak to půjde do servisu,měl bych to mít ještě v záruce. Citovat
wiglegummi Vloženo 25. Září 2010 Vloženo 25. Září 2010 1. necituj poslední příspěvky porušuješ tím pravidla dostaneš varování od adminů 2. když máš vůz v záruce tak jeď do servisu a řekni jím co máš za problém a ať se staraj ne a neřeš to Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.