Červen 6, 200718 r No asi jo, musím ju tam dát, je to hadice která vede do čidla ( snímá tlak v sacím potrubí ). Když tam není, může to mýt na něco podstatnýho vliv?
Červen 8, 200718 r ako ste na tom so spotrebou ? http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-...1&gearing=1 Upraveno Červen 8, 200718 r od colins
Červen 8, 200718 r ako ste na tom so spotrebou ?http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-...1&gearing=1 Hezká stránka No já jsem spokojený a myslím, že jsem na tom dobře Info o spotřebě si vedu pravidelně při každém tankování, tak mám údaje velmi přesné. Třeba za celý loňský rok mám průměr 6,6l LPG + 0,5l benzínu, ale to už tam němčouři nepíšou
Červen 11, 200718 r Namontoval jsem LPG 5.4.07 a ať dělám, co dělám pod 8,5 lit/100km se nemůžu dostat. K tomu ještě 0,5lit benzínu. Jsem dost otráven a nevim co s tím. Ale všichni mi tvrdí, že s 1,4 MPi, 55kW to lepší nebude.
Červen 11, 200718 r Namontoval jsem LPG 5.4.07 a ať dělám, co dělám pod 8,5 lit/100km se nemůžu dostat. K tomu ještě 0,5lit benzínu. Jsem dost otráven a nevim co s tím. Ale všichni mi tvrdí, že s 1,4 MPi, 55kW to lepší nebude. to jezdíš s cihlou na plynu???
Červen 11, 200718 r Cesta Lysice - Berchtesgaden ( cca 500 km ) - jízda na plyn 493,5 km - pak se přeplo do benzínu. 4 dospělí + plnej kufr krámů. Nádrž naplněná na max. cca 42 litrů. ( hrubě přes ventil ) = spotřeba cca 8,5 l/100 km. Jízda vyceméně pořád po dálnici. ( pořád 120 + - 5 km/hod.)
Červen 12, 200718 r kolko si mal spotrebu na benzin ? no psal asi na 22 straně že za 6,5, tak nevím To souhlasí. Vycházel jsem z PC, ale ten ubírá, jak jsem zjisti, asi 0,5 lit. Takže benzin 7 a plyn 8,5. Jezdim dost volnou, cihla v žádném případě.
Červen 12, 200718 r To souhlasí. Vycházel jsem z PC, ale ten ubírá, jak jsem zjisti, asi 0,5 lit. Takže benzin 7 a plyn 8,5. Jezdim dost volnou, cihla v žádném případě. a zkoušel jsi spotřebu od nádrže do nádrže a brát u stejné pumpy, kvůli stejnému plnícímu tlaku, to je nejpřesnější způsob zjištění spotřeby a nevím jestli mi to uniklo, ale psal jsi někde kudy jezdíš? jaký je poměr město, silnice, dálnice? Upraveno Červen 12, 200718 r od Malta
Červen 12, 200718 r benal 7 a plyn 8,5 ....to je na podtlakovy system ?? nee, psal už dříve sekv.Lovtec
Červen 12, 200718 r Tankujete často nadoraz ( přes ventil ), já pořád. Mám 48 l a běžně tam rvu 45 l. Myslíte, že to může autu vadit. Když jo tak jak. Tankuji tak 25000 km.
Červen 13, 200718 r To souhlasí. Vycházel jsem z PC, ale ten ubírá, jak jsem zjisti, asi 0,5 lit. Takže benzin 7 a plyn 8,5. Jezdim dost volnou, cihla v žádném případě. a zkoušel jsi spotřebu od nádrže do nádrže a brát u stejné pumpy, kvůli stejnému plnícímu tlaku, to je nejpřesnější způsob zjištění spotřeby a nevím jestli mi to uniklo, ale psal jsi někde kudy jezdíš? jaký je poměr město, silnice, dálnice? tankuju u jedné pumpy. Do prázdné nádeže dám necelých 41 lit. Jezdím především do práce a to je 22 km jedna cesta. Odhadem město max 20%, zbytek sijnice 1. a 2. třídy, dálnice zanedbatelně. Nad 100Km/hod jedu jen výjmečně. Když jsem byl v servisu, tak to poladil, ale začlo to škubat a rosvílila se chyba motoru. Byl jsem tam ještě 2x, než to začalo znovu jezdit bez problémů, ale spotřeba je sjejná. Na plnou nádrž (necelých 41 lit) cca 480 km. Nejraději bych do toho kopl.
Červen 13, 200718 r tankuju u jedné pumpy. Do prázdné nádeže dám necelých 41 lit. Jezdím především do práce a to je 22 km jedna cesta. Odhadem město max 20%, zbytek sijnice 1. a 2. třídy, dálnice zanedbatelně. Nad 100Km/hod jedu jen výjmečně. Když jsem byl v servisu, tak to poladil, ale začlo to škubat a rosvílila se chyba motoru. Byl jsem tam ještě 2x, než to začalo znovu jezdit bez problémů, ale spotřeba je sjejná. Na plnou nádrž (necelých 41 lit) cca 480 km. Nejraději bych do toho kopl. a co akcelerace? nestojíš tomu na podlaze při rozjíždění? Pokud ne tak je to dost, páč za 8,5 jezdím když to honím po státovce 120-130km/h
Červen 13, 200718 r Tankujete často nadoraz ( přes ventil ), já pořád. Mám 48 l a běžně tam rvu 45 l. Myslíte, že to může autu vadit. Když jo tak jak. Tankuji tak 25000 km. Po vypnutí to nechám max. dojet na celé litry, tedy přetankuji max. o necelý litr, víc ne, připadá mi to zbytečné. Navíc, když je u čerpačky víc aut, která čekají na tankování, tak ani obsluha čerpačky nebude chtít moc dlouho čekat... Jen pokud jedu v létě na dovču do Chorvatska, snažím se tam našlapat co nejvíc, abych mohl jet v cizině na plyn co nejdéle. A co se ti může s autem stát? Podle mne nic, jen pokud by jsi po takovémhle hodně festovním přetankování nechal auto stát na prudkém slunci při letních pařácích, tak ti může vlivem zahřívání a rozpínání LPG v nádrži pěkně stoupnout tlak plynu a protože se nebude mít kam rozpínat, tak při dosažení určitého hraničního tlaku, tuším je to 2,5MPa +- 0,2MPa, zareaguje multifunkční ventil tak, jak zareagovat má a upustí ti přetlak lpg z nádrže mimo auto Takže pokud se takto snažíš přetankovávat z "úsporných" důvodů, aby jsi nemusel často k čerpačce, může ti celá tato snaha vyjít pěkně na draka, protože akorát zasmradíš Pánu Bohu do oken nebo lépe řečeno někde do kanálu NIc ve zlým, ale připadá mi to zbytečné, zvlášť pokud jezdíš tady po ČR, kde je čerpačka na každém rohu
Červen 13, 200718 r tankuju u jedné pumpy. Do prázdné nádeže dám necelých 41 lit. Jezdím především do práce a to je 22 km jedna cesta. Odhadem město max 20%, zbytek sijnice 1. a 2. třídy, dálnice zanedbatelně. Nad 100Km/hod jedu jen výjmečně. Když jsem byl v servisu, tak to poladil, ale začlo to škubat a rosvílila se chyba motoru. Byl jsem tam ještě 2x, než to začalo znovu jezdit bez problémů, ale spotřeba je sjejná. Na plnou nádrž (necelých 41 lit) cca 480 km. Nejraději bych do toho kopl. a co akcelerace? nestojíš tomu na podlaze při rozjíždění? Pokud ne tak je to dost, páč za 8,5 jezdím když to honím po státovce 120-130km/h Kdy jsem přišlápl plnej plyn si ani nepamatuju. Snad jenom ojediněle při předjíždění. Jezdim naprosto ekonomicky. Jezdit takhle před deseti lety, tak kopnu sám sebe, ale věkem zjištuju, že se honit nemá smysl. Od doby, co mám PC jsem zjistil, že když tomu šlapu na krk cestou do práce, tak jsem v ní za 19 min a když ne, tak za 22 min. Z toho je jasný, že spěchat nemá smysl.
Červen 13, 200718 r Kdy jsem přišlápl plnej plyn si ani nepamatuju. Snad jenom ojediněle při předjíždění. Jezdim naprosto ekonomicky. Jezdit takhle před deseti lety, tak kopnu sám sebe, ale věkem zjištuju, že se honit nemá smysl. Od doby, co mám PC jsem zjistil, že když tomu šlapu na krk cestou do práce, tak jsem v ní za 19 min a když ne, tak za 22 min. Z toho je jasný, že spěchat nemá smysl. taktak, já na 45km trase do práce naženu max.4 - 5 min a to fakt nemá smysl. Tak pak nezbývá než se spojit s někým se stejným systémem a motorizací a podělit se o zkušenosti
Červen 13, 200718 r Spojil bych se, ale je to tady samé HTP, ale staré (těžko dobré) MPi nikde a navíc se vstřikem Lovtec. Kdyby se mi někdo ozval s nějakou radou nebo potvrzrním stávajícího stavu, byl bych rád.
Červen 13, 200718 r Spojil bych se, ale je to tady samé HTP, ale staré (těžko dobré) MPi nikde a navíc se vstřikem Lovtec. Kdyby se mi někdo ozval s nějakou radou nebo potvrzrním stávajícího stavu, byl bych rád. tak to zkus přes servisáka co ti dával LPG, ať ti dá nějaké reference
Červen 14, 200718 r Pro Keniplis: jakou máš fabii, motorizace, výkon, jaké zařízení a kde to montovali???
Červen 14, 200718 r Pro Keniplis: jakou máš fabii, motorizace, výkon, jaké zařízení a kde to montovali??? 1,4 MPi, 50 kW, r.v.2002, 80 tis km, sekvenční vstřik Lovtec, montoval to jakýsi Beránek ze Sulejovic, dělá LPG už snad dvacet let, ale asi jsem to měl dát do Ústí. To je ale daledo a to se mi nechtělo. Nicméně si říkám, že na té montáži není co pokazit.
Červen 15, 200718 r Nechci zas nikomu sahat do svědomí, ale pořád nechápu, proč se většina shlédla v Lovtecu? Trochu to opět shrnu, ty fotky co jsou před tebou nafocené.... Reduktor je od toho aby co nejlépe zplynoval lpg, tudíž z praxe, čím řím větší kus materiálu, tím větší setrvačnost při udržení teploty, když valíš např 160 po dálnici tak teplota na reduktoru je třeba už jen 40 stupňů, taže první vada- jak může takový "talířek" udržet např v zimě teplotu, vstřikovače- ty staré černé kostky/Metrix/ kdysi je používalo Landi Renzo,v zimě zamrzají, jediné řešení je našroubovat na ně takovou destičku, při zapnutí klíčku sama do 50 stupŇů hřeje, pak vypíná, hodně to zlepší, ty vstřikovače válečky visící ledabyle v prostoru, my máme z praxe a školení předpis umísťovat max? do 15 cm od trysek, ty zatáčky na hadičkách to je hrůza, jedno s druhým, mám pocit, je tu něco špatně od základu udělané,takže výsledek bude jistě tam kde je, jen by mě zajímalo to je tak cenově zajímavé že chce každý většinou Lovtec???Jen podotýkám, nechci si dělat reklamu, ale za takto namontované auto bych se musel stydět. Pro infomaci jen to, Fabia 1.4 50kW combi se zař. BRC Seqent Fast mi kámoš jezdí za 7.6, Octavia 2.0i 8.2-8,5 a mám tu dokonce sabou Fabii 1.2 6V a majitel jezdí za 6.5 litru/Landi Renzo/, samozřejmě ceny jsou /Fast za 36000,Landi za 34000/, ale na druhou stranu, kdo z těch co to zař. mají tu řeší nějaké problémy, je to mizivé procento. Neberte to jako pomluvu, mě to štve možná víc než někoho z Vás, hází to špatný stín na nás montážní firmy všeobecně, těch co chválí je munimum a nemají na to čas, ti jen jezdí...
Červen 18, 200718 r Tento týden budou vstřikovače předělávat, posunou je a dají na krátkou hadičku. Měli by zmizet ty "zatáčky". S největší pravděpodobností je to základní problém dávkování plynu do motoru. Co se týče reduktoru, tak to nevím, ale mají víc typů - podle výkonu motoru. U hodně silných aut cca nad 120kW dávají přehřev LPG ještě před reduktor. Po předělání vstřikovačů znovu nafotím a dám sem. ( jinak já osobně jsem s plynem maximálně spokojený ) Upraveno Červen 18, 200718 r od jara2
Červen 20, 200718 r Jinak včera jsem byl na emisích. Bohužel auto neprošlo, na zvýšené otáčky na plyn bylo CO od 0,2 až do 2,854 ( docela darda ). Ale müsím říct, že se k tomu montážní firma postavila čelem, okamžitě začala řešit čím by to mohlo být ( seřízení nepomáhalo) tak mě dneska budu měnit vstřikovače. Vypadá že jeden klekl a zůstává stále otevřený. Tak uvidíme. ( Auto jezdí normálně )
Červen 22, 200718 r A to nemám nijak přidělanou rezervu, jenom ji mám položenou v kufru. doporucujem rezervu pripevnit minimalne nejakym upinacim pasom ( http://rouzz.sk/index.php?page=864&CID...e=693&end=1 ) minule mi (na sluzobnej Fabii) vybehol v zakrute do protismeru predbiehajuci vodic, brzdil som ako o zivot, strhol som to na krajnicu a skoncil som v priekope. nesiel som cez strechu, ale v aute lietalo vsetko - dazdnik, notebook, mobil, kluce. co by spravila rezerva, nechcem ani mysliet. Upraveno Červen 22, 200718 r od colins
Červen 25, 200718 r Tak dnes jsem spočítal dlouhodobou průměrnou spotřebu - na 16 322 km mě vychází průměrná spotřeba plynu 7,58 l/100km při průměrné ceně plynu 13,35 kč/l + 0,5 l/100km benzín.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.