Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nazdar. Mám fabiu 1,4 Mpi a plyn mám namontovaný už vyše roka. Najazdil som vyše 14 000 km a nemôžem povedať žeby som pozoroval nejake zmeny na motore. Je pravda že je trochu lenivejšia pri akcelerácií ale inak pri jazde sa správa normálne ako hociktoré auto na benzín. Môžem Ti len povedať že budeš mať lacné a úplne normálne vozenie.

Nazdar. Mám fabiu 1,4 Mpi a plyn mám namontovaný už vyše roka. Najazdil som vyše 14 000 km a nemôžem povedať žeby som pozoroval nejake zmeny na motore. Je pravda že je trochu lenivejšia pri akcelerácií ale inak pri jazde sa správa normálne ako hociktoré auto na benzín. Môžem Ti len povedať že budeš mať lacné a úplne normálne vozenie.

ahoj bugy.

aj ja mam taky isty motor ako ty.

nemas nejake fotky po namontovani ?

trocha mi kvapka z hadice, co vedie chladiacu kvapalinu do vyparovača/regulátora tlaku.

chcel by som mrknut, ako viedli hadice a tak.

vdaka

Nazdar. Mám fabiu 1,4 Mpi a plyn mám namontovaný už vyše roka. Najazdil som vyše 14 000 km a nemôžem povedať žeby som pozoroval nejake zmeny na motore. Je pravda že je trochu lenivejšia pri akcelerácií ale inak pri jazde sa správa normálne ako hociktoré auto na benzín. Môžem Ti len povedať že budeš mať lacné a úplne normálne vozenie.

ahoj bugy.

aj ja mam taky isty motor ako ty.

nemas nejake fotky po namontovani ?

trocha mi kvapka z hadice, co vedie chladiacu kvapalinu do vyparovača/regulátora tlaku.

chcel by som mrknut, ako viedli hadice a tak.

vdaka

Ahoj Colins, to kvapkání bude způsobeno vadnými těsnícími kroužky u reduktoru, bude to chtít vyměnit. Dělalo mi to na Fávu taky, přetěsnění - materiál i s prací cca 160,-Kč před cca 3-4 roky... Údajně to způsobuje chladící kapalina, která je ve Škodovkách (a Fábiích obvzláště) prý velice dobrá a šetrná k motoru, bohužel už pramálo šetrná k pryžovým částem chladící soustavy... ;)

BTW: od Světa montérů ohledně HTP a lpg ještě zprávy nemám, ale už na tom pracuji. Hned jak budu znát něco nového, dám sem info... :palec2:

Upraveno od Wassermann

Nazdar. Mám fabiu 1,4 Mpi a plyn mám namontovaný už vyše roka. Najazdil som vyše 14 000 km a nemôžem povedať žeby som pozoroval nejake zmeny na motore. Je pravda že je trochu lenivejšia pri akcelerácií ale inak pri jazde sa správa normálne ako hociktoré auto na benzín. Môžem Ti len povedať že budeš mať lacné a úplne normálne vozenie.

ahoj bugy.

aj ja mam taky isty motor ako ty.

nemas nejake fotky po namontovani ?

trocha mi kvapka z hadice, co vedie chladiacu kvapalinu do vyparovača/regulátora tlaku.

chcel by som mrknut, ako viedli hadice a tak.

vdaka

Ahoj Colins, to kvapkání bude způsobeno vadnými těsnícími kroužky u reduktoru, bude to chtít vyměnit. Dělalo mi to na Fávu taky, přetěsnění - materiál i s prací cca 160,-Kč před cca 3-4 roky... Údajně to způsobuje chladící kapalina, která je ve Škodovkách (a Fábiích obvzláště) prý velice dobrá a šetrná k motoru, bohužel už pramálo šetrná k pryžovým částem chladící soustavy... ;)

BTW: od Světa montérů ohledně HTP a lpg ještě zprávy nemám, ale už na tom pracuji. Hned jak budu znát něco nového, dám sem info... :palec2:

Nazdar.

Skúsim zajtra urobiť nejaké foto a pošlem.

presakuje to v medzi takym plastovym kolenom reduktora a

hadicou, co je nom nasadena.

mam len zlu fotku z mobilu, je tam vidiet taky ruzovu usadeninu

na konci hadice.

ked je teplo, tak to netecie, ked je zima a robim kratke

jazdy, tak to zacne slzit.

v lete v chorvatsku neunikol ani mililiter.

az terazky.

vyhodil som tu hadicovu sponu a dal som klasicku SK pasku.

aj tak to zacalo po case zasa.

teraz som omotal to vystupne kolienko teflonovou paskou a stiahol.

zatial netecie.

uvidime.

:-(

post-27-1193693048_thumb.jpg

Upraveno od colins

tak po oprave alternatoru a serizeni je vysledek takovyto: zarizeni elpigaz stela-01 ( sekvencni vstrikovani ), zaruka 2 roky, rozdil ve vykonu neznatelny ( 2.0MPI ), spotrebu sem dam az tak po ujeti dvou tri tisic, abych to nemel jen na oko. neznatelne prepnuti mezi benzinem a lpg.

presakuje to v medzi takym plastovym kolenom reduktora a

hadicou, co je nom nasadena.

mam len zlu fotku z mobilu, je tam vidiet taky ruzovu usadeninu

na konci hadice.

ked je teplo, tak to netecie, ked je zima a robim kratke

jazdy, tak to zacne slzit.

v lete v chorvatsku neunikol ani mililiter.

az terazky.

vyhodil som tu hadicovu sponu a dal som klasicku SK pasku.

aj tak to zacalo po case zasa.

teraz som omotal to vystupne kolienko teflonovou paskou a stiahol.

zatial netecie.

uvidime.

:-(

Chce to přetěsnit ta kolínka u reduktoru, jsou tam taková tenká kulatá těsnění, která jdou časem do kytek a pak to takhle slzí... Ale uvidíš, třeba Tvá domácí oprava také pomůže :):palec2:

tak po oprave alternatoru a serizeni je vysledek takovyto: zarizeni elpigaz stela-01 ( sekvencni vstrikovani ), zaruka 2 roky, rozdil ve vykonu neznatelny ( 2.0MPI ), spotrebu sem dam az tak po ujeti dvou tri tisic, abych to nemel jen na oko. neznatelne prepnuti mezi benzinem a lpg.

nadrz toroid? a celkova cena ? a kde sis to nechal delat?

Ahojte kolegové plynaři,

tak jsem si pročítal minulotýdenní Svět motorů č.41/2007, který jako jeden z mála motoristických časopisů považuji za seriózní a hodný mého zájmu a měli tam v sekci bazar zajímavé porovnání ojeté Fabie 1,2HTP 40 kW social edition (Classic) vs. Fabia RS. Prostě srovnání, o kolik užitku více přinese RS, jestli to stojí za ty peníze oproti Classicu atd. blablabla, kdo chce, ať si to přečte...

Co mě ale trochu znervóznělo a znepokojilo, bylo u výčtu plusů a minusů jednotlivých Fabií tvrzení, že údajně 1,2 HTP nesnáší dlouhodobě provoz na LPG, přičemž následkem provozu na LPG vynechává 1 válec a oprava je drahá. Blíže to rozvedeno nebylo... :huh:

Konkrétní citace:

"Pokud je dvanáctistovka přestavěná na pohon lpg, čekají ji přibližně po ujetí 100 000 km problémy. Motoru potom často vynechává jeden válec a oprava není vůbec levná. Dlouhodobě totiž používání lpg špatně snáší."

Nevíte o těchto údajných problémech 1,2 HTP někdo něco??? Vo co go? Proč by zrovna 1,2 HTP nemělo snášet provoz na plyn? Už jsem v minulosti nějaké takové nejasné tvrzení zaregistroval i z jiného zdroje, ale měl jsem za to, že se jednalo o častější rozlaďování tříválce, ne že by měl krachnout třeba jeden válec... :o

Nevíte o tom někdo něco bližšího??? Možná snad Karel.lpg ze své praxe, ale to už by tady snad prezentoval... :wallbash:

Tak mám informace ze Světa montérů ohledně údajných problémů s 1,2 HTP na LPG :huh: Trošku jsem se vyptával, kde k těm informacím přišli, zda je mají potvrzeny i z jiných, odborných pramenů nebo jen z jednoho zdroje, upozorňoval jsem je i na malý počet Fabií 1,2 HTP přestavěných na LPG a z toho plynoucí malý reprezentativní vzorek na zobecňování tvrzení typu "1,2HTP nesnáší dlouhodobě provoz na LPG" (alespoň dle mého názoru HTPeček na lpg jezdí podstatně méně než třeba dříve Felicií atp.) a tady je jejich reakce a odpověď:

Dobrý den,

informaci o problémech s motory 1.2 HTP přestavěnými na LPG máme od jedné společnosti (nepřeje si být jmenována), která takto upravené vozy dlouho používala. Po ujetí 100 000 km se je rozhodla prodat a pořídit fabie druhé generace. Bez nadsázky Vám mohu říci, že 90 % automobilů šlo nejprve na servis, kde odstraňovali problém popsaný v článku. Závada se vyskytla přibližně u deseti vozů, což už považujeme za značně velké číslo. Není ale možné odhadnout, jak bylo dbáno na pravidelný servis, respektive správné seřízení LPG.

Následně nám tyto potíže popsal i pan Suchánek z AAA AUTO. Bohužel se nám nepodařilo zjistit, v čem konkrétně nastal problém. Proto můžeme čtenáře, tedy potencionální kupce fabie, pouze takto varovat.

S pozdravem,

za Svět motorů, XXXXXXXXX

...a tak Vám tedy nevím, kolegové plynaři :( Mám pocit, že moc světla nám do toho redakce SM nevnesla, spíše chaos, obavy a blbý pocit, že se něco může... :horse::wacko::unsure::blink::ph34r: A vzhledem k tomu, že už 1,2 HTP na lpg mám, tak mi asi nezbývá nic jiného než doufat, že problémy snad nebudou :unsure:

Upraveno od Wassermann

... , že 90 % automobilů šlo nejprve na servis, kde odstraňovali problém popsaný v článku. Závada se vyskytla přibližně u deseti vozů, ...

S pozdravem,

za Svět motorů, XXXXXXXXX

...a tak Vám tedy nevím, kolegové plynaři :( Mám pocit, že moc světla nám do toho redakce SM nevnesla, spíše chaos, obavy a blbý pocit, že se něco může... :horse::wacko::unsure::blink::ph34r: A vzhledem k tomu, že už 1,2 HTP na lpg mám, tak mi asi nezbývá nic jiného než doufat, že problémy snad nebudou :unsure:

a co teda bylo v tom článku, co museli odstraňovat??? :o

tak po oprave alternatoru a serizeni je vysledek takovyto: zarizeni elpigaz stela-01 ( sekvencni vstrikovani ), zaruka 2 roky, rozdil ve vykonu neznatelny ( 2.0MPI ), spotrebu sem dam az tak po ujeti dvou tri tisic, abych to nemel jen na oko. neznatelne prepnuti mezi benzinem a lpg.

nadrz toroid? a celkova cena ? a kde sis to nechal delat?

nadrz toroid 48l ( pouzitelnych cca 39 ), celkova cena 29.3k a delala to firma gera.cz. pocit z umisteni firmy neutralni ( skladistni oblast ), dojem z komunikace neutralni ( chybi mi takova ta srdecnost z jinych firem ), nicmene s vysledkem jsem velice spokojen. tam nemohu nez dat za 1. ted jen doufam, ze nebude zadny problem a reklamaci nebudu muset vubec resit.

Ahojte kolegové plynaři,

tak jsem si pročítal minulotýdenní Svět motorů č.41/2007, který jako jeden z mála špatně snáší."

Nevíte o tom někdo něco bližšího??? Možná snad Karel.lpg ze své praxe, ale to už by tady snad prezentoval... :wallbash:

Tak mám informace ze Světa montérů ohledně údajných problémů s 1,2 HTP na LPG .....

...a tak Vám tedy nevím, kolegové plynaři :( Mám pocit, že moc světla nám do toho redakce SM nevnesla, spíše chaos, obavy a blbý pocit, že se něco může... :horse::wacko::unsure::blink::ph34r: A vzhledem k tomu, že už 1,2 HTP na lpg mám, tak mi asi nezbývá nic jiného než doufat, že problémy snad nebudou :unsure:

mlzeni mlzeni a zase jenom mlzeni. tajemna spolecnost, tajemny pocet vzorku, tajemny nahodny vyber vzorku apod. proste jenom dalsi bulvarni prehanka.

uvedomte si, kolik tisich 1.2htp jezdi s lpg a nemyslim si, ze by nekdo resil nejake zahadne blize neurcene problemy.

statisticky vzato se dela nahodny vyber ( aby se omezil vliv jednotlivych dilu v serii jedne dodavky ) a samozrejme procentualni presnost se zvysuje s poctem vzorku. 10 kusu vozidel je plivnuti do more.

Upraveno od colins

mlzeni mlzeni a zase jenom mlzeni. tajemna spolecnost, tajemny pocet vzorku, tajemny nahodny vyber vzorku apod. proste jenom dalsi bulvarni prehanka.

uvedomte si, kolik tisich 1.2htp jezdi s lpg a nemyslim si, ze by nekdo resil nejake zahadne blize neurcene problemy.

statisticky vzato se dela nahodny vyber ( aby se omezil vliv jednotlivych dilu v serii jedne dodavky ) a samozrejme procentualni presnost se zvysuje s poctem vzorku. 10 kusu vozidel je plivnuti do more.

díky za uklidnění :) , ale přesto bych byl rád, kdyby Honza dal scan článku sem do threadu, páč červíček pochybností stále hlodá ... to víte mám s LPG najeto 104 000 km, takže patřím k ohroženým druhům :rip:

... , že 90 % automobilů šlo nejprve na servis, kde odstraňovali problém popsaný v článku. Závada se vyskytla přibližně u deseti vozů, ...

S pozdravem,

za Svět motorů, XXXXXXXXX

...a tak Vám tedy nevím, kolegové plynaři :( Mám pocit, že moc světla nám do toho redakce SM nevnesla, spíše chaos, obavy a blbý pocit, že se něco může... :horse::wacko::unsure::blink::ph34r: A vzhledem k tomu, že už 1,2 HTP na lpg mám, tak mi asi nezbývá nic jiného než doufat, že problémy snad nebudou :unsure:

a co teda bylo v tom článku, co museli odstraňovat??? :o

Měli tím na mysli, že než auta, která už měla na plyn nalítáno 100t km prodali (ta dotyčná firma, která měla vozový park fabií htp na lpg a o jejíž zkušenosti se v SM opírají), tak ta auta musela jít na onu nákladnou opravu motoru, protože nefachčil jeden válec... ;) A tuhle zkušenost měla ona firma mít z 90% svého fabiového htp/lpg-autoparku, tedy asi s 10 kusy, což už logicky nelze považovat za náhodu (když 10 fabií htp jezdících na lpg má stejné problémy s motorem) a proto to v SM berou jako hotovou věc. Navíc jim fakt, že htp má problémy s motorem, když dlouho jezdí na lpg potvrdil i manažer výkupu AAA p.Suchánek a tím měli tuto informaci ověřenu i z druhého zdroje, jakési novinářské etice tím pádem zřejmě udělali za dost, informaci tím pověřují za ověřenou a otiskli ji... :angry:

Trochu mě zaráží, že se po ověření této informace nepídili třeba u značkových servisů Škoda Auto... <_< Ikdyž na druhou stranu nevím, kolik htpeček s lpg do Škoda servisů jezdí? Já jsem ve "svém" škoda servisu asi jediný s htp na lpg, protože kdykoliv se tam objevím, tak se mě mechanici ptají na zkušenosti s lpg v htp, jak to jezdí atd., prostě jakoby to viděli poprvé ;)

Oscanovaný článek sem klidně hodím, ale jedná se jen o jedinou větu, prostě informace, kterou brali jen jako okrajovou, protože v tom jejich článku šlo o úplně jiné věci. Jen mě se*e, že takovouhle informaci tam hodí do placu jako hotovou věc a nezabývají se jejím důkladným prověřením, třeba v čem spočívala ta konkrétní závažná závada motoru atp. :wacko::angry:

Ta konkrétní věta v tom článku, která mne tak zajímala, je tato:

"Pokud je dvanáctistovka přestavěná na pohon lpg, čekají ji přibližně po ujetí 100 000 km problémy. Motoru potom často vynechává jeden válec a oprava není vůbec levná. Dlouhodobě totiž používání lpg špatně snáší." Nic víc, nic míň, v tom článku není. Jen ještě v přehledové tabulce kladů a minusů Fabie HTP mají uvedeno, že nesnáší dlouhodobě provoz na lpg. Prostě to berou jako obecnou vlastnost, skutečnost, fakt... Nejde tedy jen o to, že by třeba otiskli názor nějakého člověka ;) Zítra sem ten článek hodím...

Upraveno od Wassermann

Ta konkrétní věta v tom článku, která mne tak zajímala, je tato:

"Pokud je dvanáctistovka přestavěná na pohon lpg, čekají ji přibližně po ujetí 100 000 km problémy. Motoru potom často vynechává jeden válec a oprava není vůbec levná. Dlouhodobě totiž používání lpg špatně snáší." Nic víc, nic míň, v tom článku není. Jen ještě v přehledové tabulce kladů a minusů Fabie HTP mají uvedeno, že nesnáší dlouhodobě provoz na lpg. Prostě to berou jako obecnou vlastnost, skutečnost, fakt... Nejde tedy jen o to, že by třeba otiskli názor nějakého člověka ;) Zítra sem ten článek hodím...

dík už ani nemusíš, pokud je to takhle ... tak už nezbývá než čekat kdy začnu jezdit na dva válce :( . No nic, teď se mi začala akusticky hlásit LPG garančka, tak zkusím vyzpovídat servisáka (až tam pojedu) jak je na tom ten chlap co předělával jednadvojku rok přede mnou

Ta konkrétní věta v tom článku, která mne tak zajímala, je tato:

"Pokud je dvanáctistovka přestavěná na pohon lpg, čekají ji přibližně po ujetí 100 000 km problémy. Motoru potom často vynechává jeden válec a oprava není vůbec levná. Dlouhodobě totiž používání lpg špatně snáší." Nic víc, nic míň, v tom článku není. Jen ještě v přehledové tabulce kladů a minusů Fabie HTP mají uvedeno, že nesnáší dlouhodobě provoz na lpg. Prostě to berou jako obecnou vlastnost, skutečnost, fakt... Nejde tedy jen o to, že by třeba otiskli názor nějakého člověka ;) Zítra sem ten článek hodím...

dík už ani nemusíš, pokud je to takhle ... tak už nezbývá než čekat kdy začnu jezdit na dva válce :( . No nic, teď se mi začala akusticky hlásit LPG garančka, tak zkusím vyzpovídat servisáka (až tam pojedu) jak je na tom ten chlap co předělával jednadvojku rok přede mnou

Pro pořádek přidávám ten článek, ať se můžete přesvědčit na vlastní bulvy... ;) Vše, co nás "plynaře" zajímá, je ale jen na té první straně, zbývající stránky tak dávám jen pro pořádek, aby byl článek celý a ne vytržený z kontextu...

post-1621-1193995878_thumb.jpg

post-1621-1193995929_thumb.jpg

post-1621-1193995940_thumb.jpg

post-1621-1193995947_thumb.jpg

Upraveno od Wassermann

Ta konkrétní věta v tom článku, která mne tak zajímala, je tato:

"Pokud je dvanáctistovka přestavěná na pohon lpg, čekají ji přibližně po ujetí 100 000 km problémy. Motoru potom často vynechává jeden válec a oprava není vůbec levná. Dlouhodobě totiž používání lpg špatně snáší." Nic víc, nic míň, v tom článku není. Jen ještě v přehledové tabulce kladů a minusů Fabie HTP mají uvedeno, že nesnáší dlouhodobě provoz na lpg. Prostě to berou jako obecnou vlastnost, skutečnost, fakt... Nejde tedy jen o to, že by třeba otiskli názor nějakého člověka ;) Zítra sem ten článek hodím...

dík už ani nemusíš, pokud je to takhle ... tak už nezbývá než čekat kdy začnu jezdit na dva válce :( . No nic, teď se mi začala akusticky hlásit LPG garančka, tak zkusím vyzpovídat servisáka (až tam pojedu) jak je na tom ten chlap co předělával jednadvojku rok přede mnou

Pro pořádek přidávám ten článek, ať se můžete přesvědčit na vlastní bulvy... ;) Vše, co nás "plynaře" zajímá, je ale jen na té první straně, zbývající stránky tak dávám jen pro pořádek, aby byl článek celý a ne vytržený z kontextu...

ale proc mluvim o statistice? berete v uvahu to, ze fabie jsou povetsinou brany jako doprava pro nejnizsi vrstvu zamestnancu a tak se k nim take chovaji? druhak trebas ze ze vsemi jezdil jeden a tyz zamestnanec, ktery ma ve zvyku jezdit jako se sestivalcem a podle toho trebas spatne zatezuje motor?

z techto duvodu proste ani vzorek 10ti aut neni mozne brat jako nejaky statisticky ukazatel.

Ta konkrétní věta v tom článku, která mne tak zajímala, je tato:

"Pokud je dvanáctistovka přestavěná na pohon lpg, čekají ji přibližně po ujetí 100 000 km problémy. Motoru potom často vynechává jeden válec a oprava není vůbec levná. Dlouhodobě totiž používání lpg špatně snáší." Nic víc, nic míň, v tom článku není. Jen ještě v přehledové tabulce kladů a minusů Fabie HTP mají uvedeno, že nesnáší dlouhodobě provoz na lpg. Prostě to berou jako obecnou vlastnost, skutečnost, fakt... Nejde tedy jen o to, že by třeba otiskli názor nějakého člověka ;) Zítra sem ten článek hodím...

dík už ani nemusíš, pokud je to takhle ... tak už nezbývá než čekat kdy začnu jezdit na dva válce :( . No nic, teď se mi začala akusticky hlásit LPG garančka, tak zkusím vyzpovídat servisáka (až tam pojedu) jak je na tom ten chlap co předělával jednadvojku rok přede mnou

Pro pořádek přidávám ten článek, ať se můžete přesvědčit na vlastní bulvy... ;) Vše, co nás "plynaře" zajímá, je ale jen na té první straně, zbývající stránky tak dávám jen pro pořádek, aby byl článek celý a ne vytržený z kontextu...

ale proc mluvim o statistice? berete v uvahu to, ze fabie jsou povetsinou brany jako doprava pro nejnizsi vrstvu zamestnancu a tak se k nim take chovaji? druhak trebas ze ze vsemi jezdil jeden a tyz zamestnanec, ktery ma ve zvyku jezdit jako se sestivalcem a podle toho trebas spatne zatezuje motor?

z techto duvodu proste ani vzorek 10ti aut neni mozne brat jako nejaky statisticky ukazatel.

Jj, řekl bych, že otištění těchhle informací nebylo od redaktorů SM moc korektní ;) Ikdyž info o htp a lpg brali v tom článku jen jako těžce okrajovou záležitost, které se článek vůbec netýkal, tak přece jen by měli dbát na korektnost všech podaných informací a mít je řádně prověřeny. Trošku tak ztrácím iluzi o korektnosti Světa montérů :angry:

Ať tak či tak, nám, co už lpg v htp máme, nezbývá než doufat, že je to nafouknutá novinářská kachna, která se sice nějakým způsobem zakládá na něčích zkušenostech, ale může to mít spoustu ale... A tak snad bude u nás htp plynařů vše v pohodě, nezbývá než doufat -_- Ostatně naděje umírá poslední...

tak vám chlapci koketuji s myšlenkou udělat nějaké hlasování pro snažší přehled kdo má na jaké motorizaci LPG, protože prohrabat se na všechny uživatele LPG na tomto threadu je už v tom počtu stran nemožné a je fakt že když přijde někdo nový a ptá se na zkušenosti s LPG např. na 1,4 16V, popravdě nejsem schopen mu doporučit toho správného člověka. A mě by třeba zajímalo, zda je tady i někdo jiný s jednadvojkou na LPG než Wassermann?

Co vy na to?

tak vám chlapci koketuji s myšlenkou udělat nějaké hlasování pro snažší přehled kdo má na jaké motorizaci LPG, protože prohrabat se na všechny uživatele LPG na tomto threadu je už v tom počtu stran nemožné a je fakt že když přijde někdo nový a ptá se na zkušenosti s LPG např. na 1,4 16V, popravdě nejsem schopen mu doporučit toho správného člověka. A mě by třeba zajímalo, zda je tady i někdo jiný s jednadvojkou na LPG než Wassermann?

Co vy na to?

hmm. jenze si nemyslim, ze engine tohoto fora dokaze kombinovat vic otazek. totiz ono je mnohem vic zajimavejsi zjistit provazanost. tzn nejen typ motoru ( urcite na nejaky zapomenete, vsadte se ;-) ) tak i znacku zarizeni.

tak vám chlapci koketuji s myšlenkou udělat nějaké hlasování pro snažší přehled kdo má na jaké motorizaci LPG, protože prohrabat se na všechny uživatele LPG na tomto threadu je už v tom počtu stran nemožné a je fakt že když přijde někdo nový a ptá se na zkušenosti s LPG např. na 1,4 16V, popravdě nejsem schopen mu doporučit toho správného člověka. A mě by třeba zajímalo, zda je tady i někdo jiný s jednadvojkou na LPG než Wassermann?

Co vy na to?

hmm. jenze si nemyslim, ze engine tohoto fora dokaze kombinovat vic otazek. totiz ono je mnohem vic zajimavejsi zjistit provazanost. tzn nejen typ motoru ( urcite na nejaky zapomenete, vsadte se ;-) ) tak i znacku zarizeni.

no jasně, myslel jsem že by každý dal hlas k příslušné motorizaci (a ty bych možná zbytečně nerozváděl, tzn. nepsal bych 1,4 16V 55kW, 1,4 16V 74kw, nebo kolik těch 16v vlastně je) a pak by jen každý hodil krátký příspěvek např. podtlak BRC, nebo sekv.vstřikování Magic2

Škoda že v tom článku není napsaný jaké konktétní 1,2 HTP se týká - 40 nebo 47kW? co já vím, tak 40kW hlavně ty první měli problém s hlavou.

Škoda že v tom článku není napsaný jaké konktétní 1,2 HTP se týká - 40 nebo 47kW? co já vím, tak 40kW hlavně ty první měli problém s hlavou.

V článku to pasovali obecně na htp, ale samotný test se týkal 40kW... A máš pravdu, pokud by šlo třeba jen o 40kW, tak tam bývají problémy s hlavou a vůbec to nezáleží na lpg ;)

Navrhoval jsem už před časem pro zpřehlednění rozčlenění tohoto threadu třeba na podsekce typu podtlakové systémy, sekvenční vstřikování, rezerva lpg, čerpačky v ČR, SK a zahraničí atp., ale nějak to ztroskotalo na neochotě moderátora prokousávat se všemi příspěvky, které už tento thread obsahuje s odůvodněním, že není tak zběhlý v lpg a tak tu padnul návrh na nějakého moderátora z našich řad, který by se toho ujal a poté to usnulo... :huh: Tak co, hlásí se někdo "dobrovolně"? :) Malta,Colins.... A nervěte se o tu výhodně placenou pozici všichni :D Předem říkám, že mě se do toho moc nechce a tak nějak se na to moc necítím (a to říkám jen proto, že už tu moje jméno také padlo)...

Ahoj,kolik máte nastavenou spínací teplotu a co nízká teplota sepnutí lpg způsobuje?Dík

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.