Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

mám najetých poctivých 193000 km a myslím že tu porci km je motor ve fakt dobré kondici, musím to zaklepat, že krom EGR ventilu (a ten ty nemáš) tak jsem na motoru měnil vždy akorát olej a svíčky :palec2: . A EGR vent. se ser.u i na čistě benzínových verzích, stačí mrknout do sekce 1,4 16V je tam toho mraky, takže to nepřipisuji LPG, že se kazí. Jinak říkal mi LPG servisák, že na to jak čtyřicítkám "kvetou" ventily (vidím že i tvůj případ), tak nezná žádnou 6V jednadvojku, ketrou předělal do plynu, že by měla s tímto problém.

Jo a co se týká trhání, je to jen otázka dobrého naladění. Měl jsem s tím na začátku problém, ale to bylo před 5 lety, takže v té době jsem byl průkopníkem co se týkalo tříhrnků vůbec, takže chvíli trvalo než jsme to naladili, ale zato pak už to jen šlapalo jak mělo :palec2: .

Upraveno od Malta

vdaka za odozvu,

jasne, ten EGR, cital som to, fakt toho mate mraky, tak ako u nas tie nestastne ventily. urcite to nie je koli plynu ked to robia aj ciste benzinove motory, to je uplne jasne.

hm, ma tak napadlo, ciste statisticky by ma zaujimalo, ci sa niekomu stalo ze mal ventily vykvitnute 2 krat po sebe na tom istom motore, pripadne aky kilometrovy interval bol medzi zavadou. ale to uz patri do inej temy, ja viem.

Ak tu je niekto z Trencina, poznate Beron? Alebo autoklinika Holcik? Na toho Berona som necital dobru recenziu, nie pre zlu kvalitu prace, ale chovanie voci zakaznikom na nizkej urovni, na Holcika som zatial nenasiel nic. Holcik vraj aj pred mesiacom jednu 40kW fabcu robil, volal som s nim.

Mám také HTP 47kW, najeto poctivých 90 000 km, lpg od fungl nového auta (montáž při stavu tachometru 60 km :p ) a vcelku spokojenost.

Za celou dobu mne jen potrápily cívky, ale to je bohužel spotřební zboží a odcházejí i bez lpg a i na jiných motorech, takže tam nelze s lpg hledat nějakou souvislost.

Co mě mrzí, tak je nutnost častějších návštěv lpg servisu a doladění, aby auto neškubalo, zvláště při rozjezdových otáčkách. Děje se tak většinou 2x ročně, na jaře a na podzim, kdy se mění složení směsi lpg (zimní/letní), na což je moje htp rozhodně citlivé (oproti čtyřválcovým motorům, které prý změnu přejdou v pohodě). Ale návštěva servisu 2x ročně na jemné doladění přes notebook se dá zkousnout....

Kdybych stál znovu před volbou zda dát či nedát lpg do htp, netrápil bych se otázkami, zda do tohoto motoru ano či ne, ale spíše otázkami jako u kteréhokoliv jiného auta, u kterého zvažuješ přestavbu, tedy jak dlouho auto plánuji mít a zda se mi tedy investice alespoň vrátí atd.... A pro příště už bych volil do HTP kvalitnější lpg-systém, např. od Karla.lpg. Jenže před 5-ti lety, kdy jsme přestavbu realizoval, jsem ještě neměl informace, které mám dnes :feve: Holt člověk se pořád učí ;)

No, hej, prave o to ide. Planujem ho uplne zodrat, ten motorik ma takpovediac po GO, uz neberie olej, kvitnuce ventily su uz tiez za mnou(odvtedy som si skratil interval vymeny oleja na 10tis.km), zatekajuce dvere pretesnene, zmatnene predne svetla vybrusene a vylestene, na jar som mu dal nove gumy stabilizatora. To auto ma nikdy nikde nenechalo. Musim zaklopat;-) Je mi ho luto predat ked mi zanho ponukali 2500 evry, to si hovorim ze na tom budem radsej jazdit kolko ten motor bude moct.

Investiciu by som mal dostat naspat cca po 1.3 az 1.5 roku. Tak ako Malta to mam do prace 45 km tam a 45 naspat plus nejake tie cesty k jednym aj druhym rodicom a na nakupy.80 percent ciest mimo mesto, ale dialnica veeelmi zriedka. Som presvedceny o tom, ze plyn je spravna volba.

tak musím Honzíkovi trochu oponovat (on mě za to nebude mít rád ;) ), ale já mám systém, byť stejný, tak podstatně stabilnější. Rozhodně nejezdím 2x ročně na noťasové doseřízení. Byl jsem teď asi před 14 dny (hlásilo mi to bohatou směs) a před tím snad dva roky určitě nee, o to ještě spíše bylo kvůli problémům s EGR. Co musím 1x za rok většinou, tak čistit vstřiky, ale holt to je ten ruský nekvalitní plyn ... ale to mají problém s nekvalitním palivem i benzíňáci s nafťákama u čerpaček taky. Já mám tu výhodu na rozdíl od nich, že už kvůli čištění vstřikovačů Valtek neotravuju servisáka a udělám si je sám.

slant, na ten nájezd co píšeš bych ani jinak neuvažoval a uvidíš že jak ho tam budeš mít, že budeš jezdit ještě více ;)

Upraveno od Malta

Este vas prosim o jednu vec, napiste mi ako je u vas vyvedene tankovacie hrdlo lpg, ja neviem ci som slepy, ale v mojom okoli sa nejak lpg auta nepohybuju, nemam to kde okuknut. Pamatam si matne feldu jedneho nasho znameho, ta mala hrdlo vyvedene tusim cez naraznik. Mozno sa to teraz robi uplne inac, vazne neviem. Ako je to u vas? Chcel by som jednoznacne toroidnu nadrz, s rezervnym kolesom sa potrapim, viem, mam hatchback. Znacku zariadenia neviem, to si necham urcite poradit v dielni. Zacinam sa na to tesit.

A este naapadlo ze ziadny pripadny engine check ma uz nenastve, mam uz na to imunitu. Svieti mi nepretrzite nizka ucinnost katu, uz to len z casu nas cas napichnem na vag a mrknem ci k tomu nenabehla aj nejaka ina chybka. ;-)

Malta, vdaka za ukazku :palec2:

Malta: vím, že máme stejné systémy lpg v našich autech, ale to máš tak - já popisuji své zkušenosti a ty jsou bohužel takové, jak píšu :feve: Rok co rok mám po změně poměru propanu a butanu problémy se škubáním při rozjezdech a musím tím pádem 2x ročně do servisu na seřízení... :kuk: Asi holt máš lepšího servismena, ale já mám tyhle zkušenosti od montáže a neustále se rok co rok opakují a myslím si, že u "inteligentnějších" systémů, které montuje třeba Karel a jejichž rozdíl oproti našim tady na fóru už několikrát vysvětloval, by tenhle problém nebyl, protože by si zkrátka plynová ŘJ dokázala se změnou vstupních parametrů poradit, kdežto já když se s Tartarinim, který jede neustále tvrdošíjně z toho, co má uloženo v paměti, dostanu mimo korekce, tak jsem...však víš kde :p;)

Tak jsem jen považoval za občanskou povinnost se o tuto zkušenost podělit a varovat tak případné zájmce o lpg před unáhleným rozhodováním, kde nejdůležitějším kritériem by byla jen a pouze cena montáže... ;)

Ale jinak rád Tě mám pořád, na tom se nic nemění... kol5:p:palec2:

Upraveno od Wassermann

-_-

no nic nebudeme tady z toho dělat off topic :spam::noot: , nebo nás eL Presidento Gas zjebe jak klokany :blbec:

  • 3 měsíce později...

Máme sice Fábii jen krátce, ale je od poctivých lidí. Ten před námi si jí koupil v r. 2005 jako novou a nechal tam hned namontovat LPG, značku nevím a ani nevím co je to za typ, jestli sekvenční, nebo podtlak, ale má to vstřik na sacím paroží do každého válce zvlášt. Auto jezdilo v autoškole a má najeto poctivých (serviska) 240000 km (ano dvěstěčtyřicet) a bez závad. Jediné co mě trochu vadí, je rozvrzané sedadlo řidiče... :kol-97:

Doma mame Fabii 1,4 44kW - taky na LPG -a ma najeto 240 000km, z toho na LPG jen 15000 a moturek stale pekne zivej a bez vad, jen chrasti rozvod retez, ale to me netrapi

ovsem to by melo

me to ale nevadi :) skoda jen ze tam neni napinak na retez jako maji 1,2 HTP

a je to 1,2 nebo 1,4 16V?

Jo pardón, je to HTP 1.2 40 kW a ještě chci podotknout, že původní spojka vydržela 200K, prodávajíci sám tomu nechtěl uvěřit.

Upraveno od Killroyj

ale jo tomu věřím, mám 201 500km a je také původní a klep klep, žádný náznak, že by odcházela

  • 4 týdny později...

Zdravím všechny, uvažuju o přestavbě moji fabči 1,2HTP 40kW rok 2005 na plyn, najedzdím kolem 35t km ročně s benzínem to přestávám zvládat finančně. Potřeboval bych nějaky tip na firmu v okolí Ostravy, kde to zvládnou bez probémů. Nemáte někdo zkušenost?Jde mi hlavně o Vaše zkušenosti, nechci jít k nějakému neosvedčenému montérovi. Budu rád za každé doporučení. Díky

Ahoj,na tak velky najezd km by jse hodilo určitě auto s jinym motorem.Ale něco k te dilně,mam dobrou zkušenost s firmou HV GAs-jsou z Kunina,tudiž z Ostravy to maš kousek.Měl jsem nějake problemy s lpg ktere mi ale montovala jina dilna a až tam mi to dali dohromady.Kamarad tam taky předělaval auto a naprosta spokojenost.Opravdu umi a to nejen provest přestavbu ale i doladit auto-což je velice duležite.Tak když tak se zeptej tam.Jinak přeju hodně štěsti při vyběru dilny a hlavně at dobře vybereš :palec2:

S tím motorem vím, že to není ideální, ale v té době kdy jsem kupoval auto, jsem jezdil třetinové trasy, teď se to nějak zhouplo a lítám s tím jak drak :) Díky za doporučení, určitě na ně kouknu. Pokud někdo máte ještě jinou zkušenost, budu rád, když se podělíte...

http://www.ecogas.zde.cz/ teď jsem našel tohle, někdo nějaké zkušenosti?Mám to 5 minut autem od baráku, bylo by to ideální...

toho znám, myslím si, že v pohodě, jen si tam nech dát něco pořádného/BRC,Landi/........ale oni tě stejně přesvědší na něco polského, jako skoro každého tady.....

Už jsem mu včera psal, nechám si tam dát BRC, podle doporučení tady nechci do polského výrobku, radši si připlatím, než abych pak pořád řešil nějaké problémy..Teď si jen domluvit termín a jdem do toho :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.