Leden 17, 201114 r Jenom technický dotázek. Dá se jezdit jen na čistý propan? Neškodí to nějak motoru nebo dalším věcem? Můžu mít po přestavbě čistý propan za super cenu, tak mě zajíámá jestli se na to dá jezdit bez nějakých problému nebo moc velké spotřeby atd... Díky
Leden 19, 201114 r to mi řekni co je super cena, vzal bych si ho 20 vagonů........můžeš, auto bude živé, ale bude mít šílenou spotřebu, v dobách kdy se začínalo s čerpačkama/1994-6/ se jezdilo na propan, ale každá škodovka aby dobře jela msela mít nastavený předstih ze 7 na skoro 20 stupňů...jaké další následky to bude mít nevím...
Únor 9, 201114 r Tak 24.2 jsem objednaný na přestavbu. Chtěl jsem dříve, ale má tam docela frmol, čekání kolem 2 týdnů na volný termín... Budu tam mít komplet BRC systém, cenově to vyjde na 31t, tak pak dám vědět jak s tím jsem spokojený :-)
Únor 9, 201114 r ...ja jsem velice spokojen!! V pondeli jsem byl na revizi u Karla LPG. Od montaze jsem uz najel pres 32.000km bez sebemensiho problemu. Spotreba /moc ji nehlidam/ se pohybuje mezi 7.6-8.4 l/100km. Vim vsak jiste, ze kdyz vezmu plnou nadrz LPG a t.j okolo 42 l najedu minimalne 500 km. Jsem rad, ze jsem si nechal delat plyn u Karla. Jedna vec me vsak s..e a to, ze Karel je tak daleko ode me .....
Únor 9, 201114 r no já také chrochtám blahem, teď zas po dlouhé době mi byla svěřena Fábka , tak jsem předminulou neděli bral plnou (44 l) a dnes mi došel plyn se stavem na počítadle 657 km . Na zimu slušný . Jediné co mě irituje jsou ty ceny na pumpách
Únor 9, 201114 r njn, ale problém je v tom, že Fábuli mám vyjímečně a s Feldou jsu skoro o dva litry jinde , takže tam ta cena už je hoooodně blbá
Únor 9, 201114 r Ahoj,ja mám spotřebu 8,4,když odpočítam beneli na starty možná to bude tím ,že jezdím kratší trasy ,když jedu někam dál tak 7,2 jinak mám najeto zatím 13500km na lpg mám BRC dělal mi to Karel lpg.auto jede bez problémů.
Únor 15, 201114 r Jenom technický dotázek. Dá se jezdit jen na čistý propan? Neškodí to nějak motoru nebo dalším věcem? Můžu mít po přestavbě čistý propan za super cenu, tak mě zajíámá jestli se na to dá jezdit bez nějakých problému nebo moc velké spotřeby atd... Díky Čau.Jsem tu nový a chtěl jsem se zeptat jak máte vyřešené rezervní kolo po přestavbě Lpg.Je nutné rezervu dle vyhlášky vozit, nebo stačí sada pro opravu defektu? Uvažuji taky o montáži.Musím v kufru vozit kočárek, tak je to pro mě důežité vědět, než se rozhodnu pro montáž.Firma zabývající se montáží tvrdí, že stačí pouze sada pro opravu.Znamý na STK opak.Tak jak to tedy je?Jedná se o vůz Škoda Fabia-combi 1.4 Mpi.Za příp.info dík
Únor 16, 201114 r záleží na tom jestli je auto schváleno pro provoz po pozemních komunikacích s opravnou sadou, ale nechápu že to s kombíkem vůbec řešíš . Kolo na stojáka, jak to mám já a na kočárek pořád hamburg místa
Únor 16, 201114 r Ahoj ,ja jsem si sehnal na vrakáči dojezdovku ze čtyřkovýho golfa(300kč) ,jinak vozím i opravnou sadu,ale když je opravná sada tak bejt rezerva nemusí.
Únor 16, 201114 r no pokud je Fabia I shválená pro provoz s opravnou sadou tak nemusí, ale chce to ověřit
Únor 16, 201114 r Ahoj vespolek, možností jak přichytit rezervu je spousta. Já to mám vyřešeno takto.
Únor 16, 201114 r Ahoj vespolek, možností jak přichytit rezervu je spousta. Já to mám vyřešeno takto. Tak Vám pánové moc děkuji.Isnspiraci už mám.Přece jenom je jistější rezervu mít.Ještě k tomu Lpg:Montážní firma mi doporučila zařízení STAG ze sekvenčním vstřikováním.Montují ho už léta a prý funguje bez problémů.Při najetí mých cca 15 tis.ročně se mi zařízení dle jejich tvrzení vrátí za 2 roky.(Mám najeto 107 tisíc, tak snad motor ještě 100 vydrží..... :-) ) I kdyby později auto stejně odjezdím,prodávat ho určitě nebudu.Máte tu s tímto Lpg zařízením nějaké zkušenosti, nebo pořídit něco jiného?Cena montáže mi má vyjit do 25 tisíc.Je to tedy o dost míň, než v roce 2004.To jsem se po tom pídil a sekvenčka přišla zhruba o 10 tis.víc.Tehdy mě odradili právě vysoké pořizovací náklady.
Únor 17, 201114 r Sehy: Že to nemaže má myslím vliv nato že se ti to muže zadřít (v horizontu -+100 000km). Proto se doporučuje po ujetí nadrže jet i nějakej ten kylák normálně na benzín. No a s tím přehříváním, sem si ještě vzpoňel na kamáráda v eskortem 1.6 na LPG. No a ten když tomu motoru hodně dával, tak po zastavení, motor ještě běžel i po vypnutí zapalování. no a dělá to jen na plyn. Bude to nejspíš zpusobený tím, že ten motor není ulně v pořádku, ale uvádím to jen jako takovou perličku. http://www.brc.sk/motory.htm
Únor 25, 201114 r Tak dneska jsem si přivezl fabku předělanou na LPG. Mám tam BRC, přesný typ systému zjistím, až se na to kouknu z blízka :-) Prozatím najeto 40km a jízda v pohodě. Uvidím až najedu aspoň 1000km :-) stálo mě to 29 000 komplet...
Únor 25, 201114 r Zdravím plynaře .Na plyn jezdím od r.1995 první auto Š 125 L (lovato) pak šel do Formana (lovtec) pak Felicie kombi (lovtec) a nyní mám Fábii v kombiku 1,4 MPi Euro 4 ve všech podtlak a byl jsem se všemi systémy maximálně spokojen .Najezdím kolem 35 000 Km ročně a úspora v nákladech je nemalá !!!!! stačí si to hodit na papír a nedá se na tom prodělat !!!! Bezpečnost plynu v autě je vyšší než benzín ,stačí se kuknout kolik aut ba plyn zhořelo atd ,nenajdete zkoro nic. Montáž ( systém lovato ) do Fábie mě stála 20 500 Kč poplatek na úřadu 50 Kč spotřeba 8,2 L / 100 Km Ještě jsem tu zahlédl něco o rezervě u všech -Forman ,Felicie ,a nyní Fábie mám rezervu přišroubovanou na zadním čele zadních sedaček v pohodě se tam vejde ( na stojáka ) v kufru potom nezabírá skoro žádné využitelné místo .Protože plnohodnotná rezerva je přece jen rezerva . Ať žije propan jako palivo !!!!
Únor 28, 201114 r No tak mě budou montovat plyn ve sředu.Poraďte mi prosím jakým způsobem jste uchytil šrob na přepevnění rezervy do zadních sedaček.Nějakým samořezným šroubem, nebo jste demontoval molitan?(to asi těžko) Rád by si to udělal stejně, jen nevím jak na to. Díky Upraveno Březen 1, 201114 r od Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Březen 1, 201114 r Zdravím Takže k dotazu ohledně přichycení rezervy ---- stačí koupit šroub pro uchycení umyvadla ( obi , baumax ) cena kolem 20 Kč na jedné straně šroubu je samořez a na druhé M 10 .Teď stačí vyměřit pomocí kola kde se má šroub zašroubovat ,předvrtat ( zadní čelo je z dost tlustého plechu ) přes polstrování a zašroubovat samořes .Samozdřejmě tak daleko aby osobu sedící na zadním sedadle netlačil šroub do zad .Pak se musí odstranit kus plastového šuplíku na roletě ,jinak se tam roleta nedá dát .Práce na 10 min.Více viz foto Upraveno Březen 1, 201114 r od martin71
Březen 1, 201114 r áha, nebylo mi jasné jak dostaneš kolo pod roletu (když je 14") a teď už je vše jasné ... zrušit korýtko
Březen 2, 201114 r Tak dneska se mi při dojíždění do práce rozsvítil check motoru po ujetých 350km, auto jelo normálně dál, tak uvidím odpoledne,jestli to něco dělá Jinak mám BRC Seqvent 24, toroid 48l, Fabie 1,2 HTP 40kW... EDIT: tak oprava, podle manuálu mi svítí kontrola výfukových plynů...takže to snad doladí v servise LPG při kontrole Upraveno Březen 2, 201114 r od Haniss
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.