Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

když napíšeš check motoru, tak tomu všichni rozumí a je to i kratší ;) . Asi tam budeš mít bohatou nebo chudou směs, je to otázka naladění, při jízdě to ani nemusíš poznat.

Zdravim vsechny,

mel bych jeden dotaz. Nedavno jsem koupil ojetou Fabii combi 1.4 MPi 50 kW, motor AQW, rv 2002 modelovy rok 2003. Ma najeto pres 260000, ale jinak je v dobrem stavu (byla pravidelne servisovana v Skoda servisu, mam servisni knizku) znam predchoziho majitele a koneckoncu byla za dobrou cenu. Momentalne mam spotrebu kolem 6,7l benzinu. Puvodne byla zamyslena jako druhe auto na obcasne presuny manzelky. Pri pohledu na ceny benzinu a nafty jsem ale zacal uvazovat o zabudovani LPG a vyuzivani auta k normalnimu provozu. Po precteni prispevku ve foru bych ale potreboval poradit, jestli se v mem pripade vyplati do prestavby jit. Mesicne ujedu cca 700-800km a to jeste tak, ze do prace to mam cca 13km. Tzn u sekvence 1-3 km na benzin, nez auto prepne na plyn. I ostatni jizdy jsou az na vyjimky cca do 25 km. Kdyz to tedy spocitam, tak na plyn ujedu z 800 km cca 10-20% na benzin (zalezi na pocasi). Pri cene cca 27kKc za prestavbu a pravidelny servis bude navratnost pomerne dlouha. Tak a ted ty dotazy:

1) vyplati se to vubec do auta s tolika najetymi km?

2) jde namontovat levnejsi podtlakovy system? Mene najetych km na benzin?

3) pokud sekvenci, tak jakou? byl mi nabidnut system STAG 4 za cca 27kKc. Vetsina na foru prosazuje BRC, ale to by bylo asi jeste drazsi, nebo se pletu? Co treba Lovtec? - vychazim z toho co montuji firmy v mem okoli.

diky predem za odpovedi

ad 2) AQW má dvě lambdy Euro4, takže tam je podtlak pasé, bylo by to akorát na problémy

Zdravím plynaře

Tak na tohle musím reagovat Mám ve své Fábce 1,4 MPi AQW najeto 221000 Km podtlak systém ¨LOVÁTO najeto 10 000 Km co jsem si to nechal namontovat a žádný problém pokud je motorová část řídící elektroniky ( lambdy ,zapalování ) v pořádku není důvod ho tam nedát ( to byla aspoň u mne podmínka aby šel podtlak bez problémů ) jak jsem psal výše cena montáže 20 500 Kč s měřěním plynu v torojdu ( super věc) spotřeba teď v zimě -za 650 Kč plynu ( 17,40 ) najeto 550 Km plyn spíná po 3 Km jízdy ze studena pokud se jen zastavuje na krátce ( do hodiny ) spíná okamžitě po rozjezdu.

Jen jeden problém byl sehnat firmu která se do podtlaku pustí , v žádném případě systém lovtec a podobné napodobeniny . Já našel firmu v Zubří na Vsetínsku a po prvotní prohlídce na vagu se do toho v pohodě pustily s 2 letou zárukou !!!! Podmínka pravidelné kontroly po 15 000 Km .

Jak jsem psal žádný problém ale musí to dělat odborníci a auto musí být v pořádku plyn má jednu neduhu vytáhne sebemenší problém s elektronikou do rozměrů se kterým naopak benzín ještě v pohodě jede.

Jinak finanční návratnost - platnost nádrže je 10 let takže i když bude návratnost třeba 2 roky je pořád 8 let šetření peněz třeba na běžné náklady s provozem stačí to hodit na papír a je hned patrné o jaké peníze se jedná .

Ještě musím doplnit Podtlakový systém nejde z auta předělat do jiného auta !!!!! Naopak sekvent jde pokud se bude auto měnit dát do jiného vozu !!! toť informace co jsem dostal při montáži .

Upraveno od martin71

martin71 a co check motoru, nerozsvěcuje se nebo nesvítí ti permanentně ?

Žádná chyba vše čisté ,nic nesvítí ,jak píšu pokud to dělá odborník tak je vše ok ,ale i motor a vše okolo musí být ok.

NEBOJ SA sa martin71 vsetko sa raz dojebe :p

alezatial ti zelam nech to fachci :palec2:

ja som na podtlaku lovato a fabii 1,4 nakrutil minimalne 360 tisic km a bol som veeelmi spokojny so spotrebou a naslednou cenou :palec2:

Tak dneska vyjeta první nádrž LPG, měl jsem tam 41,5l načepováno a najel jsem krásných 615km, když mi to začlo pípat :) Spotřeba mi vyšla 6,7 l/100km. Dneska načepováno 41,44 l za 754kč, ta cena je pro mě, jakožto člověka jezdícího jen na benzín, naprosto úžasná lol

počkej v létě, to se ti bude zdát ještě úžasnější ;):p

pro Martn71...jsi trošku mimo, ale to nevadí,pokud máš motor,který plní normu EURO4 tak se tam ani nesmí podtlakové zařízení dát/podtlak je na EURO2,max3/,pokud by se poctivě dělaly emise, těžko bude auto normu plnit, bohužel někteří montážníci jsou zvěř, prostě chceš podtlak, tak ho máš,kšeft je kšeft,podtlak funguje u takového auta tak,že každých 5 vteřin maže jednotku se závadami aby auto jelo, navíc dopručuji každých 10 tisíc udělat doseřízení aby neshořel kat, protože podtlaky nemají takovou rychlost reakce na činnost sondy/a ta musí být vždycky v perfektním stavu/, a to nemluvím o tom, pokud šlápneš na brzdu a máš ABS, odpojují se vstřiky, což u podtlaku vesele reduktor dodává plyn dál....vstřikování dělám od 23 tisíc, takže marně přemýšlím kde jsi vlastně ušetřil.....

Ahojte přátelé.

Tak už jsem taky mezi plynaři.Šel jsem do toho (i když jsem váhal).Dnešní ceny benzínu a každodenní nutnost"návštívit" :) zaměstnání......

Rezervu mi bez řečí prišroubovali k nádrži.Tak časem uvidím jak moc bude překážet.V nejhorším zakoupím opr.sadu.

Dalo by se na Fábii koupit nějaké malé dojezdové kolo?Nevím jak je to s roztečí, jestli pasují i jiné disky z koncernu??

Při přechodu na plyn auto trošku ubere na výkonu.Je asi sekunda, ale je to znát.Jakou máte nastavenou teplotu sepnutí Lpg? Mě tam dali dle výrobce Lpg- 30"Celsia.

Technik říkal, že na svém autě má nastavenou teplotu 40"Celsia.

Ale jaké má auto nevím.Jak to tedy máte na svých Fábiích vy?

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.

Zdravím všechny

Mimo nejsem ,tam kde mě plyn montovaly asi vědí co dělají !!!! nabídky mají rozděleny jak pro euro 2 -cena 17 490 Kč a můj euro 4 - 20 500 Kč vše podtlak ,pak je tu záruka u systému LOVÁTO - 2 roky nebo 100 000 Km takže to asi nebude blamáž !!!!!

Sekvent 27 000 Kč

Ceny jsou z loňského Září kdy jsem plyn dával .

Samozdřejmě že ceny od té doby klesly a teď je to na zvážení zda ušetřit 3 tisíce .Já ušetřil pomalu 7 tis. A to že zrovna nejsem milionář - ten by plyn neřešil .

Ale úspora je jasná proti benzínu ať mám systém ten nebo ten .....to snad potvrdí každý .

To jsi mě uklidnil že vědí co dělají...???? a když říkáš, že jsi ušetřil 7 tisíc, to je sice hezké, ale když se podívám na doložku plynu u velkého TP nikde jsem tam na typovku k Fabii nenašel homologační čísla pro komponenty, aby se dalo auto předělat na podtlak....jedině že by se původní čísla přeškrtaly a dopsaly jiné, což je proti předpisům a nikdo by takové auto neměl schválit,ale ti tvoji montéři jsou asi trošku mimo mísu, to by mě zajímalo, co je to za firmu, která v dnešní době montuje motoryEURO 4 s podtlakem, to je k pousmání, každopádně pozor na dlouhé cesty,ať se ti vlivem špatného dávkování nerozžhaví katatyzátor tak, že od něj po zastavení může shořet celé auto...

No vidím že se tato debata ubírá směrem ,kdo je nebo není odborník :aggressive::aggressive:

Protože nejezdím na plyn rok ani dva ale 16 tak jich pár znám a viděl při práci a pokud bych byl mimo mísu asi chodím pěšky . :help::help::help:

A LOVECO 4EU co mám mě třeba ušetří na sekvent abych se teda mohl dorovnat tomu co bezmezně chválíš.

Zatím budu tedy jezdit a hlídat abych neblaf . lollollol

Upraveno od martin71

A napíšeš nám kdo ti to montoval do autíka? Myslím, že by dost lidí tady zajímalo. Taková malá reklama.

Protože je reklama asi zakázána odkážu vás na moje příspěvky výše a tam se dočtete více a najdete si firmu samy není to složité. :palec2::palec2::palec2:

je vidět,že jsi mě nepochopil...nepsal jsem, že jsi ty mimo mísu, spíš ta firma co to tam prakticky udělala jak se nemá....povím ti o jednom případu...majitel Subaru chtěl předělat své auto, obvolával firmy kde kdo co a za kolik mu je předělají, byl i u mě, kde jsme strávili 2 hodiny diskusí,měřením,vysvětlováním...před týdnem dojel, jestli mu po opravě motoru zapojíme znovu plyn, zjistil jsem, že má v autě Lovtec(dělali mu to někde u Liberce), ale jaký!!!, reduktor,škrťák, úplně bez elektroniky za cenu 18500,-(my jsme mu to slíbili za 28000,- se vstřikováním+přimazávání)....dojel proto, že dělal opravu motoru,katalyzátoru(zničené hlavy, vytavený katalyzátor),oprava za 50 tisíc a to nemluvím o dalších problémech na STK kvůli emisím...proto mě štve, že se najdou i dnes firmy, které jsou sice jakoby laciné, ale co dokáží narvat do aut je až s podivem, zýkazník je relativně spokojený, ale.....ty následky

neboj reklama by to nebyla ... kdyby sis přečetl pravidla, tak k linkům se vyjadřuje pravidlo č. 15 a to jen v tomto ohledu:

<LI>Warez, linky na cracky programu a jiné odkazy na nelegalní software nebo nevhodné, nespolupracující weby jsou zakázané. Tyto témata (topicy) budou mazány. ;)

takže klidně to sem hoď :p

Tak u mě zatím naprostá spokojenost, na poslední čepování 41,44l jsem najel 643km což mi vychází spotřeba 6.4l/100km, což je krása :-) Včera se rozsvítil check motoru, zajel jsem od servisu. Byla chudá směs. Mechanik to napíchl, pošteloval, pak jsme to jeli projet, ještě něco doladil a teď to vypadá dobře, tak už to snad bude v pohodě. Auto je po úpravě směsi živější, jde lépe do otáček. Snad se to moc nepodepíše na spotřebě :-)

To se asi podepíše, ale stejně, já si vždycky propočítám ty náklady a nějaký ten litřík navíc mě nemůže rozhodit. :)

  • 3 týdny později...

Chcel by som sa spýtať kde je najlepsie umiestnitneny mixer pred skrtiacu klapku za nou alebo do tej plastovej rury co ide od vzduchoveho filtra .jedna sa o fabiu 1.4 50Kw AME Loveco 4EU

Upraveno od stukator

Nikto.........

Máš to trochu pomotané,to zařízení co popisuješ...mix musí být vždycky před klapkou, u BRC je nasazen přímo na tělese klapky, některé systémy ho zase mají daný v hadici před tou klapkou, takže jsem ti zas neporadil, že?

Poradil ma to byt pred tou klapkou jednalo sa mi o to ze ja to mam pred klapkou ale namontoval sa tam mixer a rezalo sa do vedenia vzduchu a tzeraz to dobre netesni okolo klapky a stale citit plyn v interiery pri volnobehu ked stojim .Ci neexistuje mixer ktory by som zalozil a nemusel by som nic dopasovavat s vedenim vzduchu len priskrutkovat na skrtiacu klapku

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.