Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Sorry Sory, ale není fakt jednodušší zajet do servisu, obzvlášť jestli to máš v záruce, ať si lámou hlavu oni?

Já taky občas rád přijdu věcem na kloub, zvlášť pokud je to prkotina,ale zase neé za každou cenu ;) A čas jsou peníze, tak než se trápit a do nekonečna špekulovat...

" Wassermann " teoreticky máš pravdu, ale po skúsenostiach so servismi na nich nemám chuť . ako príklad mal som problém so zadným svetlom-žiarovkou, vymenil som vypálenú žiarovku a po kratkej chvíli prestala svietiť, stačilo poklepať po svetle a svietila, všetko som skontroloval a na nič som neprišiel. zašiel som do servisu, tam mi držali auto pol dňa, chceli mi naúčtovať aj účty starých rodičov, našťastie sa mi pritrafil do cesty kamarát, a závada bola iba v žiarovke.

používajú sa tam žiarovky, ktoré majú tie kolíky na zaistenie nie proti sebe, ale jeden je mierne vyosený a tým mi vlastne nesedela žiarovka dobre na kontakty.

aj v servisoch sú len ľudia a ...

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku.Citace smazána

to máš sice pravdu, ale LPG je přece jen specifická záležitost a najít proč se pálí pojistka asi bude vyžadovat přece jenom nějaké povědomosti o zapojení a funkci

s LPG treba opatrne, súhlasím, ale toto je elektrická závada a nejdem do ničoho čomu nerozumiem, preto som chcel aj poradiť

  • 2 měsíce později...

mám fabii 1, 1.4 16V 55kW mám v ní LPG od Landi. Lze v řj zkrátit interval přepnutí studeného motoru na lpg ? anebo snížit hodnotu teplotu vody, aby se motor přepnul na lpg třeba už při 20 stupních celsia ?

Ano, ide to u vacsiny RJ nastavit. Ja ju mam nastavenu na 15 st. celorocne :-) V chladnejsich obdobiach je to bez problemov (propan sa stihne odparit) v lete treba narabat s plynovym pedalom opatrnejsie ale po cca 1-2 min po zahriati je to uz bez problemov. Obycajne kym sa vymotam z parkoviska. Ono to zavisi aj na tom ako "tesny" mas cely system.

Mozno ta tu budu ludia odradzat od tak nizkej prepinacej teploty (kvoli mrznutiu alebo este horsie vstreku kvapalneho LPG do valca), ale ja som s tym zatial (2roky) problemy nemal..

Tvojich 20 st. by malo byt OK.

Este dodam ze pouzivam STAG + reduktor AC Gas (Fabia 1,4MPI)

  • 3 týdny později...

Zdravím všechny, mám fabii 1,2HTP 40kW. LPG systém od BRC viz podpis. Dneska za jízdy mi to nějak začlo blbnout. LPG se samo za jízdy začlo vypínat. Vyplo, pak se hned snažilo nahodit, nahodilo se třeba po druhém pokusu, jelo v pohodě asi minutu a pak se to zase celé opakovalo. Včem může být problém? Do servisu se stím tenhle týden už nedostanu...Díky za každou odpověď

tipoval bych to na nízký tlak plynu, začíná se zase a opět projevovat jev prodeje letní směsi na podzim a zimě na něklterých čerpacích stanicích. Pokud je to tím plynem, musíš si to nechat seřídit, je to záležitost PC, pokud tam není něco jiného, filtry, problém v elektrické části.....je hodně příčin, proč to n ejede, to chce seervis...

Mno včera jsem nabral plnou nádrž plynu na Shelce, tak jako vždycky, celý den nic, až když jsem jel z práce domů, tak to začlo blbnout. Dneska najeto skoro 200km, celý den opět nic, všechno v pohodě, při cestě domů, cca posledních 20km to zase začlo dělat lol Čeká mě výměna filtru plynu, na původní mám najeto už 18 000 km, to by mohlo taky způsobovat... no uvidím v pondělí, to stihnu servis.

Takže jsem včera byl v servise, zvedl se tlak plynu a nechal jsem vyměnit filtr. Filtr už byk teda zasraný pěkně, na to že tam byl jen 18 tis km :) No každopádně to nepomohlo. Dneska jsem vypozoroval tohle: jedu třeba po dálnici, plynule zrychluju, najednou musím zpomalit, tak pustím nohu z plynu a ono se to přepne na benzín. Plyn se vypne vždy jen, když dám nohu z plynu... Pak když zase zrychluju, tak se zapne plyn, chvilku jede a když dám nohu z plynu, tak se vypne...Nedělá to pořád, ale jen někdy...V servisu mi ještě doporučil vyměnit svíčky, mám na nich najeto cca 26 tis. km, navíc mi motor žere olej, tzn. svíčky budou zasviněné.. může to být svíčkama? Nebo je nějaký jiný důvod, proč se LPG vypne, když pustím nohu z plynu?

svíčkama to nebude, spíš kombinace tlaku, podtlaku, záleží na tom, kde jsou napojeny otáčky, zda při deceleraci nedochází k odpojování otáček....je to o sledování programu a v ten daný čas ho bloknout a tím zjistit příčinu.....to je na servis, hledat a hledat...

mě právě zaráží, že to dělá až po třeba 20ti ujetých kilometrech, dělá to chvilku a pak to přestane... no každopádně dneska svíčky vyměním a příští týden zajedu znova do servisu, snad se na něco příjde... zatím díky za rady

  • 1 měsíc později...

Jen doplním čím to teda bylo. Byl vadný snímač otáček váčkové hřídele. Na tenhle snímač je napojeno nějaké čidlo z LPG, ztratilo signál ze snímače a tím se to přeplo na benzín. Po výměně snímače je vše v pohodě...

  • 1 měsíc později...

Dotaz ohledně LPG, může mi LPG někde v hadicích nebo někde jinde přimrznout, tak, že to nestíhá dávat dost plynu a motor hodí chybu?

v těchto mrazech může být nedostatečně prohřátý reduktor a může tudíž váznout zplynování a pak záleží co máš za systém. Mně se včera i dnes stalo, že auto přeplo, pak jsem jel chvíli z kopce, teplota na budíkách malinko poklesla a pak když jsem to roztahoval na 3 do vyšších otáček, tak mi to na 4 na chvíli zmrtvělo a zablikal check (nebyla prostě dodávka plynu do vstřikovačů), takže hádám, že pochládl reduktor a nedokonale zplynoval dodaný kapalný plyn.

U mě to vypadalo dá se říct stejně, na benzin jízda v pohodě, po zahřátí se to přeplo na LPG a asi po 1km jízdy na LPG se rozvístil chcek motoru a motor šel asi na nouzák.(začal škubat, při akceleraci škubal a nešlo vůbec zrychlit. max jízda na trojku). Takže jsem zhasl motor a znova nastartoval, vypl rovnou LPG a na benzín už to pak jelo v pohodě. Takže doufám, že chyba bude jen v tom. Odpoledne jedu na diagnostiku ať zjistím, co to bylo za chybu :-)

Tak na diagnostice se zjistilo, že byla chyba v zapalování na druhém válci. Takže buď se odporoučel vstřik, což doufám, že se nestalo. Nebo to prostě někde přimrzlo, snad :-) Dneska u nás bylo -25°C...Uvidím co to bude dělat dál.

°NEŘEŠIT A NEBRÁT VŠE JAKO ZÁVADU PŘI -25°C

ok neřeším to, je to moje první zima s LPG, tak nevím co všechno můžu čekat :-)

no holt tříhrnek neprohřeje tak rychle a tak dobře motor jak třeba 1,4MPi

Zatím to řeším tak, že plyn ráno vypínám, až se motor prohřeje, tak ho pak zapnu a je po problému :-)

v těchto mrazech může být nedostatečně prohřátý reduktor a může tudíž váznout zplynování a pak záleží co máš za systém. Mně se včera i dnes stalo, že auto přeplo, pak jsem jel chvíli z kopce, teplota na budíkách malinko poklesla a pak když jsem to roztahoval na 3 do vyšších otáček, tak mi to na 4 na chvíli zmrtvělo a zablikal check (nebyla prostě dodávka plynu do vstřikovačů), takže hádám, že pochládl reduktor a nedokonale zplynoval dodaný kapalný plyn.

Jak tak pozoruju, tak mám asi v háji termostat... V těchto dnech mi ručička teploměru běžně lítá od 70 do 90 st., vyjímkou nejsou ani nižší cifry...

Měl bych dotaz - asi nejlépe směrem na Karel.LPG: je možné, aby v případě, který popisuje Malta, se systém BRC choval tak, že přepne zpět do BA?

popíšu BRC, to dělám nejčastěji....systém má teplotní čidlo na reduktoru, podle kterého dochází po ohřevu vody v reduktoru=správné odpařování plynu(proto je blbost snižovat tuto teplotu), k přepínání na plyn, to ovčem ještě neznamená, že při velkých mrazech systém přepne...na liště vstřikovačů je čidlo teploty a tlaku plynu,takže pokud teplota nedosáhne plusových teplot(dle programu), neumožní lišta rozběhnutí vstřikovačů, aby se nepoškodily....za jízdy pak může dojít k tomu, že se reduktor nebo lišta natolik ochladí,spíš reduktor, že se do motoru dostane hůř odpařený plyn(proto zozsvěcování check-bohatá směs-odpojování válce),takže prostě se smiřte s tím, že to bude trvat déle pro přepnutí, co doporučuji, dát kus kartonu před chladič, nahoře vyříznout díru o velikosti víčka od solviny a funguje to, auta ne nepřehřejí a i líp topí.....

Jak tak pozoruju, tak mám asi v háji termostat... V těchto dnech mi ručička teploměru běžně lítá od 70 do 90 st., vyjímkou nejsou ani nižší cifry...

termostat máš v pořádku, dělá mi to také, stačí aby jsi trochu zvolnil, nebo jel půl kilometru z kopce a dojde k ochlazení ... mě třeba trvá skoro 20km v těchto mrazech než se mi nastálo usadí ručička kolmo ... je to vlastnost tříhrnků, prostě tam ten jeden válec na výhřev chybí :kol-46: , takže se vůbec neznepokojuj :kol-31:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.