Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Zdravím na fóru,

před tejdnem sem si nechal namontovat LPG do své fábky,

je to 1,2 HTP 47kW. Zatím jsem celkem spokojenej, spotřeba zatím kolem 7,5-7,8l/100km. Ale cas od casu to na trojku chvílu cacuká, ale ne vzdycky? Poradí nekdo co s tím? Zařízení je montovaný nový, od firmy HL propan, Magic2, přímo pro třívalcové motory.

vypadá to na ten Elpigaz, ale ten neznám. Tady bych byl asi obzvlášť obezřetný a zjistil si počet přestaveb, nejlépe udělaných na Fabku (nejlépe na tvou motorizaci), nevím co máš za motor, protože jestli je to např. jediné zastoupení v republice, tak se taky může stát, že firmě to nepůjde a skončí a pak kam to půjdeš servisovat že. Jsi někde od Lanškrounu?

Zdravím na fóru,

před tejdnem sem si nechal namontovat LPG do své fábky,

je to 1,2 HTP 47kW. Zatím jsem celkem spokojenej, spotřeba zatím kolem 7,5-7,8l/100km. Ale cas od casu to na trojku chvílu cacuká, ale ne vzdycky? Poradí nekdo co s tím? Zařízení je montovaný nový, od firmy HL propan, Magic2, přímo pro třívalcové motory.

dělá to v rozmezí 2 až 3t. ot/min?

Jo, ale jenom někdy, někdy je to bez problémů a někdy když mě přepne plyn, a jedu někde do kopečka a roztahuju trojku tak to udělá.

vypadá to na ten Elpigaz, ale ten neznám. Tady bych byl asi obzvlášť obezřetný a zjistil si počet přestaveb, nejlépe udělaných na Fabku (nejlépe na tvou motorizaci), nevím co máš za motor, protože jestli je to např. jediné zastoupení v republice, tak se taky může stát, že firmě to nepůjde a skončí a pak kam to půjdeš servisovat že. Jsi někde od Lanškrounu?

Ano z Ústí nad Orlicí.Dík za odpově´.proto jsem se ptal,protože také mám pochybnosti.Do zprávy jsem mu psal,aby dal vědět počet realizací případné reference.Rozhodně k vůli 1000kč nebudu riskovat.

vypadá to na ten Elpigaz, ale ten neznám. Tady bych byl asi obzvlášť obezřetný a zjistil si počet přestaveb, nejlépe udělaných na Fabku (nejlépe na tvou motorizaci), nevím co máš za motor, protože jestli je to např. jediné zastoupení v republice, tak se taky může stát, že firmě to nepůjde a skončí a pak kam to půjdeš servisovat že. Jsi někde od Lanškrounu?

Ano z Ústí nad Orlicí.Dík za odpově´.proto jsem se ptal,protože také mám pochybnosti.Do zprávy jsem mu psal,aby dal vědět počet realizací případné reference.Rozhodně k vůli 1000kč nebudu riskovat.

moje řeč -_-

bohužel na tu stranu nic neznám, jen kousek od Mor.Třebové, v Mezihoří (u Městečka Trnávka) montuje borec Magic 2 od HL Propan

Upraveno od Malta

Jo, ale jenom někdy, někdy je to bez problémů a někdy když mě přepne plyn, a jedu někde do kopečka a roztahuju trojku tak to udělá.

tak to je tím že je chudá směs a jakmile tam není to co má být tak jednotka, aby nedošlo k poškození katal. nespálenou směsí, odpojuje vstřiky a to je to cukání.

Nevím jak Magic od HL Propan, ale u Tartarini, jsme to řešili správným průměrem trysek a pak softwarovým obohacováním směsi v rozmezí otáček 2- 3 t. Později upraven software přímo výrobcem (obsahoval předvstřik), nevyžaduje nabohacování směsi.

dík za radu, stavím se u servisáka at se na to mrkne. snad s tím něco udělá.

to malta:

Jakou máš prosímtě velikost nádrže, a průměrnou spotřebu. Měl jsi někdy se sekvenčním vstřikováním nějaké větší problémy?

to malta:

Jakou máš prosímtě velikost nádrže, a průměrnou spotřebu. Měl jsi někdy se sekvenčním vstřikováním nějaké větší problémy?

nádrž má toroid 47l, dostanu tam tak 44l :D když je prázdná a spotřeba? Když to nehoním tak dokáži jezdit za 6,5l, ale normálka jezdím průměrně za 7 až 7,5l. Rekord mám (mám pocit že už jsem to tady psal na fóru) 9,15l ale to bylo 80% dálnice při rychlostech 120-160 tacho + 20% město (Praha).

A problémy?

Kromě cukání (než jsme odladili) žádné. Snad z času na čas se mi rožne check motoru (chybové hlášení je směs příliš chudá) a rozsvěcuje se mi obvykle v režimu 2800 - 3000 ot/min. Ale jak jsem četl na fóru, rozsvěcení kontrolky motoru dělá i benzíňákům.

Upraveno od Malta

to malta:

Já bych měl dle papírů mýt nádrž na 45 l, taky toroid, když se tankova poprvé tak tam údajně daly 40l, ale zatím jsem ji ještě nevyjel úpně celou, nejvíc sem tankoval nějakých 27 litrů.

to malta:

Já bych měl dle papírů mýt nádrž na 45 l, taky toroid, když se tankova poprvé tak tam údajně daly 40l, ale zatím jsem ji ještě nevyjel úpně celou, nejvíc sem tankoval nějakých 27 litrů.

no předpisově by ti mělo vlézt do 45l nádrže 36l (80% plnění).

Na Feldě jsem měl 45l válec a plnění jsem měl max 32l <_< a to bylo naprd, nic jsem na to nedojel.

Teď jsem max. spokojený (sice vím že to není ideál) ale konzultoval jsem to se servisákem a v pohodě a navíc, když beru plnou, vždy hned jedu, takže než někde zastavím, mám vždy méně než 80% nádrže, tak si s tím nedělám těžkou hlavu

to malta:

no ideální to není ani u mě, ale jezdím denně z Lysic do Brna, takže jako ideální volba tankování se mě jeví Lipůvka (mimochodem tam je teďka cena 13,80kč za litr :D ). Takže i když tam dají trochu víc tak se nic moc neděje. Musím otestovat dojezd na plnou nádrž.

to malta:

no ideální to není ani u mě, ale jezdím denně z Lysic do Brna, takže jako ideální volba tankování se mě jeví Lipůvka (mimochodem tam je teďka cena 13,80kč za litr :D ). Takže i když tam dají trochu víc tak se nic moc neděje. Musím otestovat dojezd na plnou nádrž.

tak to se můžeme potkávat -_- , já jezdím denně Jevíčko-Kuřim a tankuji v Lipůvce pravidelně (řekl bych tak 95% mého veškerého tankování), cena je tam od včerejška, to potěší ;)

to malta:

Měl jsi někdy problémy s tankováním v Lipůvce? Jaká je tam dlouhodobá kvalita plynu?

to malta:

Měl jsi někdy problémy s tankováním v Lipůvce? Jaká je tam dlouhodobá kvalita plynu?

nikdy žádné a to tankuji jak u Jet tak i naproti. Zato jsme i přes varování servisáka jednou vzal Flagu v Č.Hoře (musel jsem z nouze) a zle se mi to nevyplatilo.

Flaga totiž obsahuje malé množství oleje a ten není dobrý pro sekv.vstřik. Ucpal se mi jeden vstřik a auto jelo na dva válce a přešlo do nouz.režimu. Museli mi to vyčistit (500,-) a od té doby se Flaze vyhýbám velkým obloukem a ikdybych měl jet 200 km na benzín, tak ji nevezmu.

to malta:

No je otázka, jestli se ti ucpal vstřik tím že to byl plyn Flaga, a nobo tím, že v Černé hoře tankuje hrozně málo lidí. ( já sem za celou dobu tam snad nikoho tankovat neviděl). Ale v sobotu sem musel jet do Blanska tak sem natankoval v Ráječku a žádný problémy se mě do dotankování u Jetu neprojevili.

to malta:

No je otázka, jestli se ti ucpal vstřik tím že to byl plyn Flaga, a nobo tím, že v Černé hoře tankuje hrozně málo lidí. ( já sem za celou dobu tam snad nikoho tankovat neviděl). Ale v sobotu sem musel jet do Blanska tak sem natankoval v Ráječku a žádný problémy se mě do dotankování u Jetu neprojevili.

bohužel byl, servisák mě na to upozorňoval nebrat Flagu obecně. Jinak s Feldou jsem bral jedině v ČH (jenže tam jsem měl podtlak)

to malta:

zajímavé, aspoň budu vědět na co si dávat pozor. Díky moc za rady.

to malta:

Měl jsi někdy problémy s tankováním v Lipůvce? Jaká je tam dlouhodobá kvalita plynu?

nikdy žádné a to tankuji jak u Jet tak i naproti. Zato jsme i přes varování servisáka jednou vzal Flagu v Č.Hoře (musel jsem z nouze) a zle se mi to nevyplatilo.

Flaga totiž obsahuje malé množství oleje a ten není dobrý pro sekv.vstřik. Ucpal se mi jeden vstřik a auto jelo na dva válce a přešlo do nouz.režimu. Museli mi to vyčistit (500,-) a od té doby se Flaze vyhýbám velkým obloukem a ikdybych měl jet 200 km na benzín, tak ji nevezmu.

ako je na tom Flaga a podtlak ??

nevies ?

to malta:

Měl jsi někdy problémy s tankováním v Lipůvce? Jaká je tam dlouhodobá kvalita plynu?

nikdy žádné a to tankuji jak u Jet tak i naproti. Zato jsme i přes varování servisáka jednou vzal Flagu v Č.Hoře (musel jsem z nouze) a zle se mi to nevyplatilo.

Flaga totiž obsahuje malé množství oleje a ten není dobrý pro sekv.vstřik. Ucpal se mi jeden vstřik a auto jelo na dva válce a přešlo do nouz.režimu. Museli mi to vyčistit (500,-) a od té doby se Flaze vyhýbám velkým obloukem a ikdybych měl jet 200 km na benzín, tak ji nevezmu.

ako je na tom Flaga a podtlak ??

nevies ?

pro podtlak bych zase řekl že je to jeden z nejlepších. Když jsem měl Feldu, tak jsem naopak vyhledával pokud možno Flagu

to malta:

zajímavé, aspoň budu vědět na co si dávat pozor. Díky moc za rady.

není zač -_- , plyňaci si musí pomáhat :D

bol nejaky rozdiel medzi Flagou a zvyskom sveta ??

alebo to bolo len na doporucenie ?

bol nejaky rozdiel medzi Flagou a zvyskom sveta ??

alebo to bolo len na doporucenie ?

slyšel jsem že měl vyšší oktanové číslo, ale nevím nejsem chemik, takže nemohu potvrdit, ale určitě bude nejčistší (tuším jsou to Rakušáci) a ti nevyrábí z ruské ropy

ted jsem z toho zmatenej, nevím kam mám dát dotaz (jestli sem, nebo do Fabia 1,2 + lpg) no ale to je jedno.

Co se týče cukání mezi 2-3tis. otáček, tak po debatě s mým švárou, a po vysledování kdy to nejvíc dělá, to jest po přenutí na plyn (tj. 40st. C a 1600 ot.) tak si myslím, jestli by nepomohlo nastavit řídící jednotku tak, aby přepínala při vyšší teplotě.

Jaký je váš názor?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.