drass Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Neviete niekto nahodou aky je rozdiel medzi tymito motormi, teda ci sa da s 51kw spravit 59kw ci je rozdiel v strekoch, alebo iba v RJ. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Určite je iná RJ motora a ak ma pamäť neklame, sú nejaké zmeny aj v chladiacom systéme... Vstrekovače sú ale rovnaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Je tam jiný turbo... 59kW má natáčecí lopatky a 51 má jen obtok.... jak bylo řečeno zaručeně jiná ř.j. O vstřikovačích nic nevim.... Spíš jsem zjišťoval rozdíl mezi 59kW a 66kW a je to ještě jiný Turbo.... já mám Garrett a 66kW má Turbo KKK a má jiný vstřikovače... a zaručeně jinou ř.j. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Lewis: Iné turbo (KKK) má len verzia 59 kw s DPF. Verzia 59 kw bez DPF a 51 kw majú rovnaké turbo (Garrett). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 Aha... no a prosím víš číslo označení toho turba.... Protože já to tenkrát už psal někde ohledně chipu... chtěl jsem to nachipovat a jel jsem nejdřív na brzdu a mám 95 koní... a když jsem právě zjišťoval co a jak, tak jsem byl upozorněn na motor z audi... a protože vim že mám Scouta z výstavy myslím v Paříži, tak mi řekli, jestli mi tam nešoupli pro tu dobu výběhový motor z audi 66kW... (já mám 70kW) a tak jsem zjišťoval to turbo a tak... a bylo mi řečeno to co jsem psal že 51 má obyč a 59 variabilní lopatky... Načeš mi řekli označení Turba Garrett, který jsem samozřejmě zapomněl a navíc na svém turbu jsem ho ani nenašel... Garrett tam mám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drass Vloženo 17. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 OK tak ako to teda je su tie turba rovnake? Naklapacie ci obycajne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 Věřil bych Igorovi, že jsou stejné.... ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 V knižke Fabia II z vydavateľstva Grada sa píše tiež tak ako vraví Igor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 Já jsem tu psal že 59kW má turbo s variabilními lopatkami. tak mi to řeklo několik lidí, ale teď jsem v Globuse otevřel chytrou knížku s názvem Škoda FabiaII a hledal jsem kapitolu o turbu abych se dozvěděl jestli tam je napsanej seriový tlak turba a dočetl jsem se že 51kW a 59kW mají turbo s obtokem a variabilní lopatky má jen verze s DPF... Ty vstřiky taky nevim jestli nejsou náhodou stejný.... jediný rozdíl by tedy byl v softu a pak si nedovedu vysvětlit tak markantní rozdíl v ceně auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Chystám sa kúpiť Š-Fábia 1,4 TDI,59 KW,nechcem však kúpiť s motorom čo má filter pevných častíc DPF, ako zistím či Fábia má alebo nemá tento nepodarený filter ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SOLTEK Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 ted nemam před sebou servisní knížku, ale hned nazačatku je to tam napsaný. Máš tam datový kod a vněm to je napsaný, kdyžtak zitra až pujdu do auta tak ti to napiši přesněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SOLTEK Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Tak, zjistíš to na datovém štítku, který je bud na podlaze kufru nebo v servisní knížce. Pokud je v něm kod 7GG (viz foto) tak Filtr pevných částic má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 (editace) Ďakujem pekne zdarec Emo :kol-24:a nenalieva sa olej do motora z ľavej strany Editováno: 9. Říjen 2012, autor: Emanuel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 jak nekteri pisou fabie 51 a 59kw ma naprosto stejny obtokovy turbo a az 59kw verze s dpf ma vntjinak 51 a 59kw ma ruzny trysky, 59kw ma trysky z 1.9 tdi 74kwpak je rozdil ve spojce a setrvaku a samozrejme v prevodovkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy00 Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Mel bych dotaz: vi nekdo jaky rozdil v motorech 59kw s dpf a bez? Jestli je rozdil ve vstrikach vacce atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 pouze turbo a soft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy00 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Bouzel ne. Motor s DPF tedy kod BMS ma jiny blok,jiny snimani otacek kliky,jinou vacku ,jiny vstriky atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) to urcite neni pravda motory BMS a BNV jsou prakticky totozny az na turbaoba maj trysky stejny s motorem AXR Editováno: 21. Únor 2015, autor: kortyzon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 jj, mělo by to být jak píše Tommy, s DPF je to docela jinej motor, myslim že to je EDC 15 vs EDC 17, takže elektrika jinak, měření otáček jinak, vačka jiná, aby to bylo schopno vypálit filtr... Motor s DPF nebrat, při KO motoru se dost blbě shání jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2018 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Euqalyptus Vloženo 2. Červen 2020 Sdílet Vloženo 2. Červen 2020 Aký je vlastne rozdiel medzi tými motormi? Turbo, či trysky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezerker Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 zdravím pánové, v rámci bnm a bnv motorů, jaký je rozdíl v převodovkách? Respektive jsou záměnné? Předpokládal bych, že 59kW má delší převody a docela by se mi líbila na mé čipnuté 51kW, kde bych delší převody ocenil třeba na dálnici. Jako točit 3000+- kvůli 130kmh mi přijde moc. Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.