Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je tam jiný turbo... 59kW má natáčecí lopatky a 51 má jen obtok.... jak bylo řečeno zaručeně jiná ř.j.

O vstřikovačích nic nevim....

Spíš jsem zjišťoval rozdíl mezi 59kW a 66kW a je to ještě jiný Turbo.... já mám Garrett a 66kW má Turbo KKK a má jiný vstřikovače... a zaručeně jinou ř.j.

Vloženo

Aha... no a prosím víš číslo označení toho turba....

Protože já to tenkrát už psal někde ohledně chipu... chtěl jsem to nachipovat a jel jsem nejdřív na brzdu a mám 95 koní... a když jsem právě zjišťoval co a jak, tak jsem byl upozorněn na motor z audi... a protože vim že mám Scouta z výstavy myslím v Paříži, tak mi řekli, jestli mi tam nešoupli pro tu dobu výběhový motor z audi 66kW... (já mám 70kW) a tak jsem zjišťoval to turbo a tak... a bylo mi řečeno to co jsem psal že 51 má obyč a 59 variabilní lopatky... Načeš mi řekli označení Turba Garrett, který jsem samozřejmě zapomněl a navíc na svém turbu jsem ho ani nenašel... Garrett tam mám...

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Já jsem tu psal že 59kW má turbo s variabilními lopatkami. tak mi to řeklo několik lidí, ale teď jsem v Globuse otevřel chytrou knížku s názvem Škoda FabiaII a hledal jsem kapitolu o turbu abych se dozvěděl jestli tam je napsanej seriový tlak turba a dočetl jsem se že 51kW a 59kW mají turbo s obtokem a variabilní lopatky má jen verze s DPF... Ty vstřiky taky nevim jestli nejsou náhodou stejný.... jediný rozdíl by tedy byl v softu a pak si nedovedu vysvětlit tak markantní rozdíl v ceně auta...

  • o 2 roky později...
Vloženo

Chystám sa kúpiť Š-Fábia 1,4 TDI,59 KW,nechcem však kúpiť s motorom čo má filter pevných častíc DPF, ako zistím či Fábia má alebo nemá tento nepodarený filter

ďakujem :kol-31:

Vloženo

ted nemam před sebou servisní knížku, ale hned nazačatku je to tam napsaný. Máš tam datový kod a vněm to je napsaný, kdyžtak zitra až pujdu do auta tak ti to napiši přesněji :)

  • o 1 rok později...
Vloženo

jak nekteri pisou fabie 51 a 59kw ma naprosto stejny obtokovy turbo a az 59kw verze s dpf ma vnt
jinak 51 a 59kw ma ruzny trysky, 59kw ma trysky z 1.9 tdi 74kw
pak je rozdil ve spojce a setrvaku a samozrejme v prevodovkach

  • o 5 měsíců později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

jj, mělo by to být jak píše Tommy, s DPF je to docela jinej motor, myslim že to je EDC 15 vs EDC 17, takže elektrika jinak, měření otáček jinak, vačka jiná, aby to bylo schopno vypálit filtr... Motor s DPF nebrat, při KO motoru se dost blbě shání jiný.

  • o 3 roky později...
  • o 1 rok později...
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

zdravím pánové,

v rámci bnm a bnv motorů, jaký je rozdíl v převodovkách? Respektive jsou záměnné? Předpokládal bych, že 59kW má delší převody a docela by se mi líbila na mé čipnuté 51kW, kde bych delší převody ocenil třeba na dálnici. Jako točit 3000+- kvůli 130kmh mi přijde moc. 

Díky za odpověď

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...