drass Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Neviete niekto nahodou aky je rozdiel medzi tymito motormi, teda ci sa da s 51kw spravit 59kw ci je rozdiel v strekoch, alebo iba v RJ. Dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Určite je iná RJ motora a ak ma pamäť neklame, sú nejaké zmeny aj v chladiacom systéme... Vstrekovače sú ale rovnaké. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lewis Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Je tam jiný turbo... 59kW má natáčecí lopatky a 51 má jen obtok.... jak bylo řečeno zaručeně jiná ř.j. O vstřikovačích nic nevim.... Spíš jsem zjišťoval rozdíl mezi 59kW a 66kW a je to ještě jiný Turbo.... já mám Garrett a 66kW má Turbo KKK a má jiný vstřikovače... a zaručeně jinou ř.j. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Lewis: Iné turbo (KKK) má len verzia 59 kw s DPF. Verzia 59 kw bez DPF a 51 kw majú rovnaké turbo (Garrett). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lewis Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Aha... no a prosím víš číslo označení toho turba.... Protože já to tenkrát už psal někde ohledně chipu... chtěl jsem to nachipovat a jel jsem nejdřív na brzdu a mám 95 koní... a když jsem právě zjišťoval co a jak, tak jsem byl upozorněn na motor z audi... a protože vim že mám Scouta z výstavy myslím v Paříži, tak mi řekli, jestli mi tam nešoupli pro tu dobu výběhový motor z audi 66kW... (já mám 70kW) a tak jsem zjišťoval to turbo a tak... a bylo mi řečeno to co jsem psal že 51 má obyč a 59 variabilní lopatky... Načeš mi řekli označení Turba Garrett, který jsem samozřejmě zapomněl a navíc na svém turbu jsem ho ani nenašel... Garrett tam mám... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drass Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 OK tak ako to teda je su tie turba rovnake? Naklapacie ci obycajne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lewis Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Věřil bych Igorovi, že jsou stejné.... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malin Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 V knižke Fabia II z vydavateľstva Grada sa píše tiež tak ako vraví Igor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lewis Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Já jsem tu psal že 59kW má turbo s variabilními lopatkami. tak mi to řeklo několik lidí, ale teď jsem v Globuse otevřel chytrou knížku s názvem Škoda FabiaII a hledal jsem kapitolu o turbu abych se dozvěděl jestli tam je napsanej seriový tlak turba a dočetl jsem se že 51kW a 59kW mají turbo s obtokem a variabilní lopatky má jen verze s DPF... Ty vstřiky taky nevim jestli nejsou náhodou stejný.... jediný rozdíl by tedy byl v softu a pak si nedovedu vysvětlit tak markantní rozdíl v ceně auta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emanuel Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Chystám sa kúpiť Š-Fábia 1,4 TDI,59 KW,nechcem však kúpiť s motorom čo má filter pevných častíc DPF, ako zistím či Fábia má alebo nemá tento nepodarený filter ďakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOLTEK Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 ted nemam před sebou servisní knížku, ale hned nazačatku je to tam napsaný. Máš tam datový kod a vněm to je napsaný, kdyžtak zitra až pujdu do auta tak ti to napiši přesněji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOLTEK Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Tak, zjistíš to na datovém štítku, který je bud na podlaze kufru nebo v servisní knížce. Pokud je v něm kod 7GG (viz foto) tak Filtr pevných částic má. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emanuel Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 (edited) Ďakujem pekne zdarec Emo :kol-24:a nenalieva sa olej do motora z ľavej strany Edited October 9, 2012 by Emanuel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kortyzon Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 jak nekteri pisou fabie 51 a 59kw ma naprosto stejny obtokovy turbo a az 59kw verze s dpf ma vntjinak 51 a 59kw ma ruzny trysky, 59kw ma trysky z 1.9 tdi 74kwpak je rozdil ve spojce a setrvaku a samozrejme v prevodovkach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy00 Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Mel bych dotaz: vi nekdo jaky rozdil v motorech 59kw s dpf a bez? Jestli je rozdil ve vstrikach vacce atd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kortyzon Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 pouze turbo a soft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy00 Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Bouzel ne. Motor s DPF tedy kod BMS ma jiny blok,jiny snimani otacek kliky,jinou vacku ,jiny vstriky atd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kortyzon Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 (edited) to urcite neni pravda motory BMS a BNV jsou prakticky totozny az na turbaoba maj trysky stejny s motorem AXR Edited February 21, 2015 by kortyzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
one-z Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 jj, mělo by to být jak píše Tommy, s DPF je to docela jinej motor, myslim že to je EDC 15 vs EDC 17, takže elektrika jinak, měření otáček jinak, vačka jiná, aby to bylo schopno vypálit filtr... Motor s DPF nebrat, při KO motoru se dost blbě shání jiný. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Euqalyptus Posted June 2, 2020 Share Posted June 2, 2020 Aký je vlastne rozdiel medzi tými motormi? Turbo, či trysky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bezerker Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 zdravím pánové, v rámci bnm a bnv motorů, jaký je rozdíl v převodovkách? Respektive jsou záměnné? Předpokládal bych, že 59kW má delší převody a docela by se mi líbila na mé čipnuté 51kW, kde bych delší převody ocenil třeba na dálnici. Jako točit 3000+- kvůli 130kmh mi přijde moc. Díky za odpověď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.