Publikováno Srpen 13, 200916 r Neviete niekto nahodou aky je rozdiel medzi tymito motormi, teda ci sa da s 51kw spravit 59kw ci je rozdiel v strekoch, alebo iba v RJ. Dakujem
Srpen 13, 200916 r Určite je iná RJ motora a ak ma pamäť neklame, sú nejaké zmeny aj v chladiacom systéme... Vstrekovače sú ale rovnaké.
Srpen 14, 200916 r Je tam jiný turbo... 59kW má natáčecí lopatky a 51 má jen obtok.... jak bylo řečeno zaručeně jiná ř.j. O vstřikovačích nic nevim.... Spíš jsem zjišťoval rozdíl mezi 59kW a 66kW a je to ještě jiný Turbo.... já mám Garrett a 66kW má Turbo KKK a má jiný vstřikovače... a zaručeně jinou ř.j.
Srpen 14, 200916 r Lewis: Iné turbo (KKK) má len verzia 59 kw s DPF. Verzia 59 kw bez DPF a 51 kw majú rovnaké turbo (Garrett).
Srpen 17, 200916 r Aha... no a prosím víš číslo označení toho turba.... Protože já to tenkrát už psal někde ohledně chipu... chtěl jsem to nachipovat a jel jsem nejdřív na brzdu a mám 95 koní... a když jsem právě zjišťoval co a jak, tak jsem byl upozorněn na motor z audi... a protože vim že mám Scouta z výstavy myslím v Paříži, tak mi řekli, jestli mi tam nešoupli pro tu dobu výběhový motor z audi 66kW... (já mám 70kW) a tak jsem zjišťoval to turbo a tak... a bylo mi řečeno to co jsem psal že 51 má obyč a 59 variabilní lopatky... Načeš mi řekli označení Turba Garrett, který jsem samozřejmě zapomněl a navíc na svém turbu jsem ho ani nenašel... Garrett tam mám...
Prosinec 27, 200915 r Já jsem tu psal že 59kW má turbo s variabilními lopatkami. tak mi to řeklo několik lidí, ale teď jsem v Globuse otevřel chytrou knížku s názvem Škoda FabiaII a hledal jsem kapitolu o turbu abych se dozvěděl jestli tam je napsanej seriový tlak turba a dočetl jsem se že 51kW a 59kW mají turbo s obtokem a variabilní lopatky má jen verze s DPF... Ty vstřiky taky nevim jestli nejsou náhodou stejný.... jediný rozdíl by tedy byl v softu a pak si nedovedu vysvětlit tak markantní rozdíl v ceně auta...
Říjen 7, 201212 r Chystám sa kúpiť Š-Fábia 1,4 TDI,59 KW,nechcem však kúpiť s motorom čo má filter pevných častíc DPF, ako zistím či Fábia má alebo nemá tento nepodarený filter ďakujem
Říjen 8, 201212 r ted nemam před sebou servisní knížku, ale hned nazačatku je to tam napsaný. Máš tam datový kod a vněm to je napsaný, kdyžtak zitra až pujdu do auta tak ti to napiši přesněji
Říjen 9, 201212 r Tak, zjistíš to na datovém štítku, který je bud na podlaze kufru nebo v servisní knížce. Pokud je v něm kod 7GG (viz foto) tak Filtr pevných částic má.
Říjen 9, 201212 r Ďakujem pekne zdarec Emo :kol-24:a nenalieva sa olej do motora z ľavej strany Upraveno Říjen 9, 201212 r od Emanuel
Srpen 24, 201411 r jak nekteri pisou fabie 51 a 59kw ma naprosto stejny obtokovy turbo a az 59kw verze s dpf ma vntjinak 51 a 59kw ma ruzny trysky, 59kw ma trysky z 1.9 tdi 74kwpak je rozdil ve spojce a setrvaku a samozrejme v prevodovkach
Leden 26, 201510 r Mel bych dotaz: vi nekdo jaky rozdil v motorech 59kw s dpf a bez? Jestli je rozdil ve vstrikach vacce atd.
Leden 30, 201510 r Bouzel ne. Motor s DPF tedy kod BMS ma jiny blok,jiny snimani otacek kliky,jinou vacku ,jiny vstriky atd.
Únor 21, 201510 r to urcite neni pravda motory BMS a BNV jsou prakticky totozny az na turbaoba maj trysky stejny s motorem AXR Upraveno Únor 21, 201510 r od kortyzon
Únor 22, 201510 r jj, mělo by to být jak píše Tommy, s DPF je to docela jinej motor, myslim že to je EDC 15 vs EDC 17, takže elektrika jinak, měření otáček jinak, vačka jiná, aby to bylo schopno vypálit filtr... Motor s DPF nebrat, při KO motoru se dost blbě shání jiný.
Leden 22, 20214 r zdravím pánové, v rámci bnm a bnv motorů, jaký je rozdíl v převodovkách? Respektive jsou záměnné? Předpokládal bych, že 59kW má delší převody a docela by se mi líbila na mé čipnuté 51kW, kde bych delší převody ocenil třeba na dálnici. Jako točit 3000+- kvůli 130kmh mi přijde moc. Díky za odpověď
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.