Maranelo Vloženo 29. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2009 Ahoj nevedel by prosim nekdo kam patri soucastka z foto? Nechaval jsem si u kamose mechanika prehodit prevodovku a tohle mu zustalo a uz nevi kam s tim... ja bych ji ale rad vratil odkud spadla nejsem profi mechos jen domaci a tak verim ze kazda soucastka ma na aute svoji funkci Diky vsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 29. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2009 No koukam kamarad bude asi taky jen domaci kutil kdyz mu neco zustane ne?? podle tvaru a barvy bych rekl ze to bude jen nejaka uchytka, asi byla na te druhe prevodovce , proto mu zustala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maranelo Vloženo 3. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2009 bohuzel nemam dilnu jinak bych si tu prevodovku prehodil sam je tam vic veci ktery se mi moc nezdaj ale ted uz s tim vic nenadelam... druha prevodovka byla nova takze vim ze je to odnekud z auta takhle zlute natreny srouby jsem nasel na drzaku motoru/prevodovky ale nikam mi ten plech nepasuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 Je na tom vyražený nějaký číslo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 podle mě je to ke startéru a drží to trubku/chladič serva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maranelo Vloženo 3. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2009 Je na tom vyražený nějaký číslo? prave ze neni jinak bych mrknul do ETKy jen znak VW a OOOO Germany KYO podle mě je to ke startéru a drží to trubku/chladič serva mrknu tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...