Publikováno Srpen 30, 200916 r ahoj mam dotaz vyrabi se 6sti stupnova manualni prevodovka na fabii? (myslim tim 1,2,3,4,5,6,R) mam fabii 1,2 htp r.v.2005 nebo nejaka ktera by sla tam dostat?
Srpen 30, 200916 r rska ma 6kvalt ale nedostanehos ho tam. pre tvoj motor 6 stupnova alternativa nie je.
Srpen 30, 200916 r Možná dostaneš, ale složitě. Určitě máš menší průměr spojky než RSo. Někde soe to i řešilo, jak napasovat 6q převodovku na benzinový motory pomocí "přechodky". Ale nestojí to za tu dřinu.
Srpen 30, 200916 r hodně štěstí při shánění "benzínového" 6-ti kvaltu pro 1,2 HTP. Rychlost je závislá od odporu vzduchu. A v určitém okamžiku se odpor vzduchu a výkon motoru sejdou a pak už vyhrává jen fyzika. Efektem bude, že s 6-ti kvaltem budeš řadit jako blázen a rychleji to stejně nepojede (platí pro 1,2 HTP "black" i "red" font)
Srpen 31, 200916 r Autor nejde oto ze potrebuji jed rychleji ale chtel jsem dosahnout toho ze to ve 140 nebude tolik zrat.
Srpen 31, 200916 r stačí hledat, je to sice u nafty, ale když zkusíš napsat klukům co to tam dělali, třeba ti pomůžou http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...dovka&st=25
Srpen 31, 200916 r Úspora paliva ve 140 km/h se se 6q těžko vrátí - zvláště u atypického benzínu 1,2 HTP (který má v kopcích dost problémů sám se sebou). A i kdybys měl ve 140 km/h ušetřit s 6q cca 1,5 lt/100 km, tak bys při ceně převodovky 20 tKč musel ujet tou "140" 40 tisíc km. Bavíme se o "teoretické" převodovce za 20 tKč, která má upravený pouze 6q do rychloběhu. Tu 6-tku tam budeš řadit v dlouhých klesáních, do stoupání stejně pojedeš na 5-stupeň. Něco jiného by byla převodovka poskládaná na zakázku - vykanibalizovaná kolečka z různých převodek už od jedničky. Jenže tady se zase nevejdeš do 20 tKč. Záměna diesel/benzín je z důvodu provozních otáček nevhodná (tam, kde se benzínové motory začínají probouzet, diesely většinou končí). Je to jen fyzika
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.