OIZIK Vloženo 30. Srpen 2009 Vloženo 30. Srpen 2009 ahoj mam dotaz vyrabi se 6sti stupnova manualni prevodovka na fabii? (myslim tim 1,2,3,4,5,6,R) mam fabii 1,2 htp r.v.2005 nebo nejaka ktera by sla tam dostat? Citovat
cartmanko Vloženo 30. Srpen 2009 Vloženo 30. Srpen 2009 rska ma 6kvalt ale nedostanehos ho tam. pre tvoj motor 6 stupnova alternativa nie je. Citovat
Luďa Vloženo 30. Srpen 2009 Vloženo 30. Srpen 2009 Možná dostaneš, ale složitě. Určitě máš menší průměr spojky než RSo. Někde soe to i řešilo, jak napasovat 6q převodovku na benzinový motory pomocí "přechodky". Ale nestojí to za tu dřinu. Citovat
marvin Vloženo 30. Srpen 2009 Vloženo 30. Srpen 2009 hodně štěstí při shánění "benzínového" 6-ti kvaltu pro 1,2 HTP. Rychlost je závislá od odporu vzduchu. A v určitém okamžiku se odpor vzduchu a výkon motoru sejdou a pak už vyhrává jen fyzika. Efektem bude, že s 6-ti kvaltem budeš řadit jako blázen a rychleji to stejně nepojede (platí pro 1,2 HTP "black" i "red" font) Citovat
OIZIK Vloženo 31. Srpen 2009 Autor Vloženo 31. Srpen 2009 nejde oto ze potrebuji jed rychleji ale chtel jsem dosahnout toho ze to ve 140 nebude tolik zrat. Citovat
Standis Vloženo 31. Srpen 2009 Vloženo 31. Srpen 2009 stačí hledat, je to sice u nafty, ale když zkusíš napsat klukům co to tam dělali, třeba ti pomůžou http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...dovka&st=25 Citovat
marvin Vloženo 31. Srpen 2009 Vloženo 31. Srpen 2009 Úspora paliva ve 140 km/h se se 6q těžko vrátí - zvláště u atypického benzínu 1,2 HTP (který má v kopcích dost problémů sám se sebou). A i kdybys měl ve 140 km/h ušetřit s 6q cca 1,5 lt/100 km, tak bys při ceně převodovky 20 tKč musel ujet tou "140" 40 tisíc km. Bavíme se o "teoretické" převodovce za 20 tKč, která má upravený pouze 6q do rychloběhu. Tu 6-tku tam budeš řadit v dlouhých klesáních, do stoupání stejně pojedeš na 5-stupeň. Něco jiného by byla převodovka poskládaná na zakázku - vykanibalizovaná kolečka z různých převodek už od jedničky. Jenže tady se zase nevejdeš do 20 tKč. Záměna diesel/benzín je z důvodu provozních otáček nevhodná (tam, kde se benzínové motory začínají probouzet, diesely většinou končí). Je to jen fyzika Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.