Publikováno Srpen 31, 200916 r Dobry den potreboval by som poradit nakolko som nikde na fore nenasiel podobny problem. Mam Fabiu Combi 1.2 47kw rv2004, musel som menit vyfuk nakolko uz kompletne prehrdzavel, tak som kupil (na odpuracania technika v skodovke) stredny a posledny diel vyfuku od vyrobcu Tyll. Vyfuk mi vymenili vsetko v poriadku, najazdil som asi 2500km a vyfuk zacal prefukovat na obidvoch spojoch, teda 1spoj - stredny clen pripojeny na prvy diel pritiahnuty objimkou a na spoji prefukuje, tak isto aj na spoji ako je pripojeny posledny diel na stredny. Posledny diel dost vibruje (orig. vyfuk, posledny skoro ziadne vibracie.) Takze by som chcel poprosit ako riesit tento problem, ci kupit vyfuk od ineho vyrobcu, alebo pouzit ine riesenie. Dopredu dakujem.
Srpen 31, 200916 r Pokud jsi si to nechal měnit v servise, tak bych skusil rozhodně reklamaci na odvedenou práci....jináč se značkou TYLL na Škodovku by co vím neměl být problém
Září 1, 200916 r Autor ... este som zabudol napisat, ze mi menili aj vlnovec, mohlo by to nejako suvisiet s tym?
Září 1, 200916 r ... este som zabudol napisat, ze mi menili aj vlnovec, mohlo by to nejako suvisiet s tym? Rozhodne mohlo. Taky jsem si nechal vymenit vlnovec a pote to byla katastrofa. Vibrace se prenaseli od motoru az do posledniho dilu. Motor byl hlucny. Nedalo se s tim jet v nizkych otackach, musel sem jezdit o 500 vys. Reklamoval jsem to. Nejdriv to zkouseli ruzne presazovat, ale nic nepomohlo. Dali me tam misto vlnovce kompletni lehce jety cely 1. dil a jsem spokojen.
Září 1, 200916 r Autor Rozhodne mohlo. Taky jsem si nechal vymenit vlnovec a pote to byla katastrofa. Vibrace se prenaseli od motoru az do posledniho dilu. Motor byl hlucny. Nedalo se s tim jet v nizkych otackach, musel sem jezdit o 500 vys. Reklamoval jsem to. Nejdriv to zkouseli ruzne presazovat, ale nic nepomohlo. Dali me tam misto vlnovce kompletni lehce jety cely 1. dil a jsem spokojen. a ten cely 1 diel bol original, alebo nieco ako Tyll? Lebo potom by som kupil Tyll cely diel a dufam by to bolo vyriesene..
Září 1, 200916 r a ten cely 1 diel bol original, alebo nieco ako Tyll? Lebo potom by som kupil Tyll cely diel a dufam by to bolo vyriesene.. Original.
Září 7, 200916 r zatím ho mám ještě origo (172 000km) ale určitě ho budu měnit až bude foukat, tedy v něm bude někde díra, teď v létě jsem ho kontroloval, když jsem měl díru v zadním dílu a hledal jsem kde to fouká, tak jsem zkouknul i vlnovec. Takže má odpověď je pokud v něm nemáš díru a nefouká, tak neměnit
Září 16, 200916 r Autor Jak se projevoval opotřebený vlnovec? Proč jste si ho nechali vyměnit? bol deravy, prefukoval a neslo to uz zavarit.
Srpen 12, 201015 r Už mám výměnu vlnovce také za sebou. Po ránu už motor neměl moc dobrý zvuk, takže jsem začal výměnou zadního dílu výfuku, který už před časem započal reinkarnaci v cedník. To úplně nepomohlo, takže přišla řada na vlnovec, který jsem už delší dobu podezříval. Výměna proběhla ve firemním servisu Tyll na Praze 9, cena 1250 Kč, na počkání (za 40 minut hotovo) - maximální spokojenost. Zvýšené vibrace se naštěstí nedostavily, auto je tiché jako už dlouho nebylo. Ztratil se dunivý zvuk při akceleraci a kupodivu se s autem i lépe rozjíždí. Dřív se auto při rozjezdu trošku dusilo, takže jsem ho musel déle držet na spojce (když jela klima na plný výkon, tak už byl dost kumšt se s autem vůbec rozjet). Teď jezdí jako za mlada. A asi to i vysvětluje větší opotřebení spojky u mého exempláře (provoz z velké části v Praze). Tu bych chtěl před zimou také vyměnit. Dunění při akceleraci a problémy při rozjezdu (hlavně v zimě) pozoruju už od nějakých 40 tkm (nyní 93 tkm), takže původní vlnovec toho u HTP opravdu moc nevydrží. A já furt hledal problém v sání, ve svíčkách a v benzínu.
Srpen 12, 201015 r dovolím si ti oponovat, mám 193 000km a mám vlnovec původní. Jediné co jsem zatím měnil z výfukové soustavy byl zadní díl před rokem, tedy při nějakých 175t km .
Srpen 12, 201015 r Brácha měnil u slabšího HTP po 60tkm a sedmi letech. Na životnost bude určitě mít vliv i způsob provozu. Ty jezdíš hodně dálky a mimo město, já hlavně Prahu. Upraveno Srpen 12, 201015 r od rkonf
Srpen 12, 201015 r jak to víš, ty jsi někdy se mnou jel ? Jasně máš pravdu , krátké potrhy nesvědčí ani výfuku ani vlnovci Upraveno Srpen 12, 201015 r od Malta
Květen 31, 201213 r zdravi sem po vymene vlnovce a v rychlosti na 100km/h mi prijde ze auto ma takovej hucivej az dunivec zvuk...je to normalni??? je fakt ze mam asi podle mechanika uhnilou prepazku v koncovim dilu
Červen 15, 201213 r Přesně to samé s hlukem jsem právě taky řešil po kompletní výměně výfuku. Nakonec se ukázalo,že servis navařuje obvykle (pro šetřílky) ten nejlevnější vlnovec, který je určen pro čtyřválce 1.4 MPI.Mají méně opletení a jsou celkově tužší,takže přenášejí vibrace a všechny možné pazvuky dál na výfuk.Musí se proto zvolit vlnovec určený přímo pro tříválce a připlatit, pak je klid bez problémů.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.