scamp Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 něco podobného mi to taky dělalo už sem si chystal peníze na volnobežku alternátoru v klidu sem jezdil dal stim že když odchází volnoběžka to vydrží pár tisíc kiláků když se zahřál motor byl klid dělalo to hlavně za studena a jednou se ozvala rána a bylo po tom zvuku...něco vypadlo z auta a rozsvítila se kontrolka dobíjení jen sem zkusil jestli jdou brzdy a jde zatáčet volantem a s plynem na podlaze dojel zbylích 60 kiláků domů...no a upadla mi řemenice na altíku řemen naštestí zůstal na svém místě jen byl volnej to mi dovolilo dojet... myslim že sem za volnoběžku stou řemenicí dával 2200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cajzl Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Zdarec chlapi, no to mám radost, mám tu stejnou závadu, už vidím jak se budu o víkendu válet pod autem, ale ještě musím sehnat ten spešl klíč MP1-309. Máte někdo typ kde? Jsem z Brna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 3. Únor 2013 Sdílet Vloženo 3. Únor 2013 (editace) Jak zjistím že je volnoběžka alternátoru ko?Slyším kovové klepání od napínací kladky nebo od alternátoru.Když schodím řemen je po klepání,tak nevím kde je problém........ Volnoběžka na altíku se točí na obě strany stejně (bez odporu) a po zatočení kolečka na napínací kladce slyším jen šustění suchých ložisek. za studen aklepe víc,jak se ohřeje motor tak jen trochu a ještě v nepravidelném rytmu. Editováno: 3. Únor 2013, autor: herrkomisar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Můj alternátor volnoběžku nemá,řekli mi to ve firmě co repasujou alternátory.Podezření padlo na servo čerpadlo.Uvědomuju si že když se začali ozývat klepavé zvuky koukl jsem do nádobky na servo olej a bylo ho tam málo.Takže jsem nějaký čas jezdil s podmírou oleje,dolil jsem cca 2-3dcl.Servo mi sákne u hřídele jak je na něm řemenice.Proto ten únik.Když vezmu za řemenici,trochu se vyklá- je v ní vůle,ale neví jestli to může být tím? Servo je tam od počátku najeto 270tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bober91 Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 (editace) Zdravim Mal som rovnaky problem klepalo to strasne a nevedel som skadial. Niekde na fore som cital ze za pomoci hadice od vysavaca mam pocuvat skadial ten zvuk ide. Ked som to skusil tak to vazne pomohlo zistil som ze to ide z remenice / volnobezky alternatora. Po vymene v servise cca 30min. Sa ozval krasny zvuk motora Remenica 35€ praca 10€ Prikladam fotky Editováno: 18. Červenec 2014, autor: bober91 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 nemusi byt od vysavaca, staci zahradna pol colova hadica je tensia, lahsie sa s nou kdekade dostanes. a je to super, ides az priamo k zdroju hluku , pekne pocujes jak sa zvysuje hlasitost . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MortemX Vloženo 1. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 V 11. 2. 2007 at 23:42, Peterer napsal: A něco dolem. Kompresor od klimy stačí na hadicích zavěsit bokem, to samé i ventilátor chladiče. Včera jsem to dělal na stejném autě, a altík jde vyndat i vrchem, bez demontáže ventilátoru a klimy, a samozřejmě bez demontáže spodního krytu atd (to je výhoda hlavně pro nás co to děláme na zemi před barákem). Jen jsem musel vypustit chladič a sundat z motoru tu velkou vodní hadici. Ta malá sice taky překáží, ale jde to vyndat aniž by se sundala. Sundat jsem tedy musel "jen" servopumpu + napínák řemene a hadici (trubku) sání. Jinak krom tý vodní hadice nic. Kohout na chladiči jde zlehka a povolit se dá pohodlně i zezhora, takže se jen provleče hadice, nasadí na kohout a chladič se vypustí do vhodné čisté nádoby (vyteče jen něco přes litr, max dva, což mě dost překvapilo). Altík jsem vyndaval protože nedobíjí, tak teď ještě někde najít návod jak zjistit jestli stačí vyměnit regulátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.