MirekM Vloženo 13. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Jediný problém, který mě napadl při náhradě originálního těsnění měděným kroužek (ze značkového servisu Škoda přímo k mému motoru, jako náhradní těsnění), je částečná nerovnost měděného těsnění oproti originálnímu, což by mohlo způsobit poškození barvy na dosedací ploše vany po dotažení vypouštěcího šroubu. Nemáte s touto eventualitou někdo zkušenosti (mám měděné těsnění místo originálu poprvé)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Daj hlinikove ,lepsie sa prisposobi . Medene nedavam je moc tvrde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kruty2 Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Máme v rodině 3 fabie. U všech měním olej sám. Šroub s těsněním je na všech původní a olej neteče. Dotahovat s citem A JE TO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 14. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 (editace) před 9 hodinami, stukator napsal: Daj hlinikove ,lepsie sa prisposobi . Medene nedavam je moc tvrde Hliníkové mám nachystané také, staří automechanici mě přesvědčovali, že je lepší vyžíhaná měď ochlazená ve vodě - změkne, než hliník. S hliníkovým těsněním se ti šroub nepovoluje? Je fakt, že na Š105 jsem měl hliníkové a nikdy se vypouštěcí šroub nepovolil, olej netekl, těsnění jsem poprvé vyměňoval po 25 letech provozu. Těsnění mělo poněkud větší průměr a dosedalo do osazení, ne jako u Fabie na plochu natřenou barvou. Na druhou stranu jsem pamětiv elektrikářů, kteří dotahují občas šrouby na hliníkových vodičích neboť hliník pod šrouby časem "teče". Editováno: 14. Prosinec 2016, autor: MirekM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 14. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 (editace) před 9 hodinami, kruty2 napsal: Máme v rodině 3 fabie. U všech měním olej sám. Šroub s těsněním je na všech původní a olej neteče. Dotahovat s citem A JE TO Po 4-té výměně oleje jsem musel šroub povolit a těsnění pootočit o cca 180 st, aby olej nepídil, po páté výměně jsem se na to ..., olej v zimně kapal cca 3 kapky za týden (v garáži na papír), v létě nepídil vůbec. Dotahuji s citem, 1. výměnu ale dělal značkový servis. Editováno: 14. Prosinec 2016, autor: MirekM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Šroub mám na Fábce II HTP 2011 původní, olej si měním sám a měděnou podložku měním vždy. Po asi 200 km šroub ještě dotahuju, protože se vlivem teplot trochu povolí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 14. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Před hodinou, Tomina87 napsal: Šroub mám na Fábce II HTP 2011 původní, olej si měním sám a měděnou podložku měním vždy. Po asi 200 km šroub ještě dotahuju, protože se vlivem teplot trochu povolí.. Měděnou podložku změkčuješ vyžíháním nebo ji používáš ve stavu z výroby? Co barva na olejové vaně pod podložkou při opakovaném použití nové měděné podložky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Koupím v autopříslušenství podložku právě pro Fábii určenou a nic již dále neupravuji - viz foto :-) Barva, co jsem koukal je již pryč..myslím, že to ničemu nevadí.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Mám za to, že origo Cu podložky sú už mäkčené. Tak mi to tvrdil dodávateľ W.... . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 14. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 před 7 minutami, Tomina87 napsal: Koupím v autopříslušenství podložku právě pro Fábii určenou a nic již dále neupravuji - viz foto :-) Barva, co jsem koukal je již pryč..myslím, že to ničemu nevadí.. :-) Pokud bude barva pryč pod celém obvodu podložky, tak podložka těsnit bude. Netuším , jestli by měděná podložka dotěsnila schodek mezi částí kde barva ještě je a jde již není. Proto ten můj dotaz, jestli měděná podložka na rozdíl od origo nezpůsobí postupné oprýskání barvy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Myslím si, že tu barvu částečně rozrušuje i samotný olej. Každopádně u pětiletého vozu je ta barva kolem šroubu pryč. Šroub utahuji hodně na sílu a poté ještě jednou dotáhnu. Zatím jsem neměl problém a nikdy nic neteklo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 14. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 před 5 minutami, Tomina87 napsal: Myslím si, že tu barvu částečně rozrušuje i samotný olej. Každopádně u pětiletého vozu je ta barva kolem šroubu pryč. Šroub utahuji hodně na sílu a poté ještě jednou dotáhnu. Zatím jsem neměl problém a nikdy nic neteklo... Kde nakupuješ měděná těsnění - Škoda servis, "Autodíly Franta Vopršálek" nebo u Vietnamců? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 V Meteoru, což je prodejce autodílů. Koupíš i v AutoKelly anebo samozřejmě ve Škodovce :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 15. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 (editace) před 11 hodinami, Tomina87 napsal: V Meteoru, což je prodejce autodílů. Koupíš i v AutoKelly anebo samozřejmě ve Škodovce :-) Koupil jsem nejprve (před několika lety) u soukromého prodejce autodílů několik kusů, pak několik kusů ve Škoda značkovém servisu. Na první pohled vypadaly úplně stejně, ale tvrdost jsem neměl čím objektivně změřit. Nasypal jsem je do jedné krabičky, takže stejně nyní nevím, "který je který". :-) Editováno: 15. Prosinec 2016, autor: MirekM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanT Vloženo 10. Duben 2018 Sdílet Vloženo 10. Duben 2018 V origo servise jsem měl vždy na faktuře: kroužek těsnící 2 Kč (1.4 16V). Když jsem ho sundával, tak byl nejspíš hliníkový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 12. Duben 2018 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2018 Origo kroužek měl na střihu stříbrnou barvu, ale musel jsem dost zabrat bočními štípačkami, abych jej prestřihnul, tedy hliník to určitě nebyl a dle uvedené barvy měď také ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.