Koste Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 (editace) Ahoj, chtěl jsem vás poprosit o radu. Mám Superb krátce, je na něm najeto cca 101000 km. Doufal jsem, že auto se rozhodně lépe vypořádá s nerovnostmi našich zkur....ch silnic. Ale v tom autě je cítit každá díra! Když jedu po kolejích, nebo kostkách, jako by se to auto mělo rozskočit. Samozřejmě mě napadá výměna tlumičů, ramen, čepů?? Ale čím začít? Co zhruba je po cca 100tis na podvozku měnit? Podotýkám, že nevím, co, kdy a hlavně za jakou kvalitu bylo měněno. Mám na autě 17, což může hrát taky roli, ale předpokládám, že s origo 17 by se měl umět podvozek vyrovnat. Každopádně celkový dojem v tomto bodě je špatnej. :-( Máte někdo podobné zkušenosti? Děkuji Honza Editováno: 10. Září 2009, autor: Koste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 Mam tez to samy Ale na 18" s 40profilem a stelovakem stocenym o cca 5cm Takze nechapu jak na 17ů muzes tohle pocitovat Koukal jsi jestli mas oem podvozek ? Hele zkus treba 16ů to je jak v gauci jinak nwm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merk Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 A copak máš za motor/stupeň výbavy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik_superb Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Nemuzu si pomoct petriku, ale v tvem pripade je klavesnice zbrani a meli by ti ji sebrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Souhlasím s Jiříkem.Petříku co to tu píšeš za blbosti.Tady se určitě nejedná o to jestli má 17 kola a nebo 16 kola. Koste podívej já bych určitě vzal káru zajel na testy tlumičů do servisu a tam ti hned řeknou jestli jsou v háji nebo ne.Osobně si myslím že při takovém malém množství kilometrů to tlumičema nebude.Mohl by to být v háji nějaký kulak nebo rovnou celá náprava ale to už ti taky v servisu řeknou.Poznají to tam. myslím si že ikdybys tam měl nechat za kontrolu nějakou několikaset korunovou položku tak se to vyplatí.Toliko můj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merk Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Já bych to tak jasně neviděl. Různí Supi mají z výroby různé podvozky. Já sám mám, zvlášť na 17" v létě a po Praze, podobné pocity jako Koste v prvním příspěvku. Auto mám přitom technicky zcela v pořádku a tyto pocity mám od samého začátku, kdy jsem s ním začal jezdil (zaručených 130 tisíc a žádný tuning podvozku), až do současnosti (190 tisíc). Beru to jako daň silnému a těžkému motoru (2.8 V6). Když jsem měl jednou půjčeného 1,9 TDi, choval se podvozek výrazně jinak, skoro jsem z toho dostával mořskou nemoc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 (editace) Kluci vy mne chcete rict, ze ste nepoznali rozdil mezi 16" a 17" ?? Tomu nerozumim Jestli neni rozdil v profilu 55 a 45 tk nwm ....na 16" se to auto houpe na 17" je to horsi a 18" a vejs jsou uz jen horsi komfortem to je hodne znat se na me nezlobte ... Jinak samozrejme resit predni napravu nu ... Editováno: 11. Září 2009, autor: Petřík junior Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasekk Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Mám obdobný problém. Nicméně to řeším komplet novou nápravou origo, tlumiče, uložení tlumičů a když už to je rozhozené tak dám i nový ložiska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laam Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Kluci vy mne chcete rict, ze ste nepoznali rozdil mezi 16" a 17" ?? Tomu nerozumim Jestli neni rozdil v profilu 55 a 45 tk nwm ....na 16" se to auto houpe na 17" je to horsi a 18" a vejs jsou uz jen horsi komfortem to je hodne znat se na me nezlobte ... Jinak samozrejme resit predni napravu nu ... tak ako vravis. 17 ky E37 Cygnusy 225/45 - citil som vsetko (koleje hlavne ) 17 ky E35 MAM (replica A6 ) 225/45 - uz je to o poznanie lepsie (mozno opravili cesty ) 16 ky plechace 205/55 - zimne obutie - ako na gauci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Kluci vy mne chcete rict, ze ste nepoznali rozdil mezi 16" a 17" ?? Tomu nerozumim Jestli neni rozdil v profilu 55 a 45 tk nwm ....na 16" se to auto houpe na 17" je to horsi a 18" a vejs jsou uz jen horsi komfortem to je hodne znat se na me nezlobte ... Jinak samozrejme resit predni napravu nu ... Ale jo poznal jsem rozdíl,ale není to zas takový skok abych cítil auto na kdejaké nerovnosti.A pokud Koste psal že mu to klepe a skáče na každé nerovnosti a chce se mu to rozkočit tak si myslím že to ten rozdíl nebude.Ale pokud chce mít jistotu tak je třeba si půjčit od někoho 16ky(pokud nemá) a uvidí je-li to opravdu jen kolama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koste Vloženo 13. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2009 Ahoj, no musím říct, že jste mě moc nepotěšili.. :-/ Mám 2,0 TDi r.v. 2006. Ono určitý vliv budou mít i ty kola, ale jak jsem psal. Se 17" si přece podvozek musí poradit. S tlumiči jsem byl na testu, dva už by chtělo vyměnit, ale není to nic kritického, ale každopádně to budu řešit jako první věc. I prohlídku ve Škoda asi absolvuji, ale jestli je to celá přední náprava a ještě k tomu čepy?? No to se z toho poseru! Každopádně děkuji za konzultaci, doufám, že to vyřeší z větší části ty tlumiče. Rozhodně k tomu ještě nepřispívá ta palubka, ale to je zase jiná kapitola. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koste Vloženo 13. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2009 (editace) . Editováno: 13. Září 2009, autor: Koste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 14. Září 2009 Sdílet Vloženo 14. Září 2009 Ahoj, no musím říct, že jste mě moc nepotěšili.. :-/ Mám 2,0 TDi r.v. 2006. Ono určitý vliv budou mít i ty kola, ale jak jsem psal. Se 17" si přece podvozek musí poradit. S tlumiči jsem byl na testu, dva už by chtělo vyměnit, ale není to nic kritického, ale každopádně to budu řešit jako první věc. I prohlídku ve Škoda asi absolvuji, ale jestli je to celá přední náprava a ještě k tomu čepy?? No to se z toho poseru! Každopádně děkuji za konzultaci, doufám, že to vyřeší z větší části ty tlumiče. Rozhodně k tomu ještě nepřispívá ta palubka, ale to je zase jiná kapitola. :-( celá přední náprava to znemaná včetně čepů.Je to sada dvanáctí dílů obsahující ramena a čepy + šrouby atd.Záleží jakou značku člověk zvolí.Cena je už od nějakých 5000kč ale to je věc názorů.Ale jinak počkej co ti řeknou v servise.Dnes už je to o něčem jiném.kolega kdysi měnil nápravu na audině a ještě dával 30 papírů.Dnes už je to zlomek.Ale je fakt,že to zamrzí.No uvidíš co a jak.Každopádně se pak poděl s výsledkem jo.Držím palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 15. Září 2009 Sdílet Vloženo 15. Září 2009 Beru to jako daň silnému a těžkému motoru (2.8 V6). Když jsem měl jednou půjčeného 1,9 TDi, choval se podvozek výrazně jinak, skoro jsem z toho dostával mořskou nemoc... No a při tom je 2.8 stejně těžká jako 1.9ka. Takže tím to nebude. Ahoj, no musím říct, že jste mě moc nepotěšili.. :-/ Mám 2,0 TDi r.v. 2006. Ono určitý vliv budou mít i ty kola, ale jak jsem psal. Se 17" si přece podvozek musí poradit. Jezím na 17" a pohoda. Natočeno mám 138tis a podvozek komplet orig. Koukni na přední stabilizátor a tyčky, ten bývá častou příčinou. Taky může bejt ko ložisko (horní uložení) tlumiče. Těžko říct takhle na dálku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koste Vloženo 12. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Nazdar! Slíbil jsem, že se s Vámi podělím o případné informace ze servisu. Takže test podvozu - tlumiče, absolutně OK, vše ostatní nevykazuje známky toho, že by bylo něco v nepořádku. Teď budu přezouvat na zimní plecháčky, tak ještě v tomto vidím určitou naději, na léto mám 17" a ještě na nich mám číny pneumatiky. (Už na autě byly jako funglovky z 08, takže snad to puky nebudou). Každopádně, jestli bude velikej rozdíl, myslím, že budou 17" na prodej. :-) No a jesli ne, tak fakt nevím, nerad bych, aby bylo na prodej celý auto! :-) Jinak v servise mi podložili palubovku, musím říci, že je to ohromný rozdíl! Takový jsem opravdu nečekal, tak snad to chvilku vydrží a nebude muset celá dolů.. Zatím nazdar, dám vědět, jak to dopadlo s plecháčkama, Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 Honziku me by zajimalo co ti to auto dela ...16" jsou urcite mekky kafe, ale ze by 17" delali toto nwm nwm Palubka uz mne taky zacina nevis co ti tam dali ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koste Vloženo 15. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 (editace) Honziku me by zajimalo co ti to auto dela ...16" jsou urcite mekky kafe, ale ze by 17" delali toto nwm nwm Palubka uz mne taky zacina nevis co ti tam dali ? Nazdar! No je asi pravda, že jsem hodně náročnej. Možná by se nad tím nidko z vás nepozastavil. Ale jednoduše řečeno, přeskočím do fabie I. nebo oktavky II., najeto cca shodně okolo 100tis a obě ty auta se prostě chovají líp na nerovnostech. Nemůžu si pomoci. :-) Ještě by to mohlo být tím, že Superb je prostě generačně starší, ale to jen oproti oktávce a to mi přijde jako laciná výmluva. Co se týká té palubky, netuším, co mi s ní dělali. Jen vím, že se v ní hrabali i skrz sklápěčku. Ale někde jsem tu četl rady, co s tím. Každopádně to hodně pomohlo. No ale jak teď přituhlo, než se auto ohřeje, vrže mi zase středovej tunel okolo popelniku a páky!!! Hoši, je to možný??? Začínám ztrácet trpělivost. Ale vždycky jsem toto auto chtěl, tak to s ním nějak přežiju. Jen mi tyto maličkosti (vrzání interiéru) přijdou podivný na takový auto.. Docela ulítávám na starých a starších BMW. Měl jsem 635CSi, brácha má 728i z roku 86. Neuvěříte, jak to auto plave po nerovnostech, jako jsou koleje!!! Jako na létajícím koberci! Opravdu, mám svůj Superb rád, ale když porovnám pohodlí a kvalitu na nerovné silnici, je to jako porovnávat hrušky a jablka. I přes ten věkový rozdíl!! :-) A to je BMW odladěno spíše do sportovna. Co takhle S-kláda?? No, takže tak.. :-) Možná bude nejlepší, když se v tom mým autě sklouzneš? Odkud jsi? - jo že by Pardubky? :-) Teda jestli ho dovezu ready o víkendu na přezutí do Brna, v takovým počasí.. :-) Honza Editováno: 15. Říjen 2009, autor: Koste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 15. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 PCE jeste jsi nejel v superbu na stelovaku :D :D Nejlepsi auto na komfort je stara A8 Ne vazne hodne mne to zajima co ti to auto dela jelikoz sem uz v par autech luxusni tridy tez jel a superb v oem mne prijde komfortnejsi jak nova A6,Jaguar XJR apod tkze nevim co stim mas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koste Vloženo 30. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Tak jsem dal 16ky a slíbil, že napíšu.. Takže trošku se to zlepšilo.. Ale pořád nejsem spokojenej. Asi jo to ve mně, protože kdo v tom jel, neřekl nic. Auto prostě trošku poskakuje na nerovnostech, kanalech, uvnitř pořád něco povrzává, když to teď není palubovka, tak středovej tunel okolo popelniku, nebo něco ve dveřích. No prostě a jednoduše se s tím budu muset smířit.. :-/ Myslím, že to lepší nebude. Rozhodně na auto tohoto typu a kategorie ve své době se mi to zdá hodně divný. Myslím, že se v létě pokouknu po RS 2,0tdi a nebo to prostě zakousnu. :-) Co si ale nemohu vynachválit je jízda po dálnici.. :-) jezdím často Pha-Brno a to je fakt paráda, jen si člověk sedne, dá nohy za hlavu a jede. :-) A pak se mi to auto moc moc líbí, takže se zakousnu! :-) Mějte se! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.