Přejít na obsah

cítím každou díru


Koste

Doporučené příspěvky

Ahoj, chtěl jsem vás poprosit o radu.

Mám Superb krátce, je na něm najeto cca 101000 km. Doufal jsem, že auto se rozhodně lépe vypořádá s nerovnostmi našich zkur....ch silnic. Ale v tom autě je cítit každá díra! Když jedu po kolejích, nebo kostkách, jako by se to auto mělo rozskočit. Samozřejmě mě napadá výměna tlumičů, ramen, čepů?? Ale čím začít? Co zhruba je po cca 100tis na podvozku měnit? Podotýkám, že nevím, co, kdy a hlavně za jakou kvalitu bylo měněno. Mám na autě 17, což může hrát taky roli, ale předpokládám, že s origo 17 by se měl umět podvozek vyrovnat. Každopádně celkový dojem v tomto bodě je špatnej. :-( Máte někdo podobné zkušenosti? Děkuji Honza

Editováno: , autor: Koste
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Jiříkem.Petříku co to tu píšeš za blbosti.Tady se určitě nejedná o to jestli má 17 kola a nebo 16 kola.

Koste podívej já bych určitě vzal káru zajel na testy tlumičů do servisu a tam ti hned řeknou jestli jsou v háji nebo ne.Osobně si myslím že při takovém malém množství kilometrů to tlumičema nebude.Mohl by to být v háji nějaký kulak nebo rovnou celá náprava ale to už ti taky v servisu řeknou.Poznají to tam.

myslím si že ikdybys tam měl nechat za kontrolu nějakou několikaset korunovou položku tak se to vyplatí.Toliko můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to tak jasně neviděl. Různí Supi mají z výroby různé podvozky. Já sám mám, zvlášť na 17" v létě a po Praze, podobné pocity jako Koste v prvním příspěvku. Auto mám přitom technicky zcela v pořádku a tyto pocity mám od samého začátku, kdy jsem s ním začal jezdil (zaručených 130 tisíc a žádný tuning podvozku), až do současnosti (190 tisíc). Beru to jako daň silnému a těžkému motoru (2.8 V6). Když jsem měl jednou půjčeného 1,9 TDi, choval se podvozek výrazně jinak, skoro jsem z toho dostával mořskou nemoc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci vy mne chcete rict, ze ste nepoznali rozdil mezi 16" a 17" ?? :)

Tomu nerozumim :)

Jestli neni rozdil v profilu 55 a 45 tk nwm :( ....na 16" se to auto houpe na 17" je to horsi a 18" a vejs jsou uz jen horsi :) komfortem to je hodne znat se na me nezlobte ...

Jinak samozrejme resit predni napravu nu ...

Editováno: , autor: Petřík junior
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci vy mne chcete rict, ze ste nepoznali rozdil mezi 16" a 17" ?? :)

Tomu nerozumim :)

Jestli neni rozdil v profilu 55 a 45 tk nwm :( ....na 16" se to auto houpe na 17" je to horsi a 18" a vejs jsou uz jen horsi :) komfortem to je hodne znat se na me nezlobte ...

Jinak samozrejme resit predni napravu nu ...

tak ako vravis.

17 ky E37 Cygnusy 225/45 - citil som vsetko (koleje hlavne :( )

17 ky E35 MAM (replica A6 ) 225/45 - uz je to o poznanie lepsie (mozno opravili cesty :D )

16 ky plechace 205/55 - zimne obutie - ako na gauci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci vy mne chcete rict, ze ste nepoznali rozdil mezi 16" a 17" ?? :)

Tomu nerozumim :)

Jestli neni rozdil v profilu 55 a 45 tk nwm :( ....na 16" se to auto houpe na 17" je to horsi a 18" a vejs jsou uz jen horsi :) komfortem to je hodne znat se na me nezlobte ...

Jinak samozrejme resit predni napravu nu ...

Ale jo poznal jsem rozdíl,ale není to zas takový skok abych cítil auto na kdejaké nerovnosti.A pokud Koste psal že mu to klepe a skáče na každé nerovnosti a chce se mu to rozkočit tak si myslím že to ten rozdíl nebude.Ale pokud chce mít jistotu tak je třeba si půjčit od někoho 16ky(pokud nemá) a uvidí je-li to opravdu jen kolama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, no musím říct, že jste mě moc nepotěšili.. :-/ Mám 2,0 TDi r.v. 2006.

Ono určitý vliv budou mít i ty kola, ale jak jsem psal. Se 17" si přece podvozek musí poradit. S tlumiči jsem byl na testu, dva už by chtělo vyměnit, ale není to nic kritického, ale každopádně to budu řešit jako první věc. I prohlídku ve Škoda asi absolvuji, ale jestli je to celá přední náprava a ještě k tomu čepy?? No to se z toho poseru! :help:

Každopádně děkuji za konzultaci, doufám, že to vyřeší z větší části ty tlumiče. Rozhodně k tomu ještě nepřispívá ta palubka, ale to je zase jiná kapitola. :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, no musím říct, že jste mě moc nepotěšili.. :-/ Mám 2,0 TDi r.v. 2006.

Ono určitý vliv budou mít i ty kola, ale jak jsem psal. Se 17" si přece podvozek musí poradit. S tlumiči jsem byl na testu, dva už by chtělo vyměnit, ale není to nic kritického, ale každopádně to budu řešit jako první věc. I prohlídku ve Škoda asi absolvuji, ale jestli je to celá přední náprava a ještě k tomu čepy?? No to se z toho poseru! :help:

Každopádně děkuji za konzultaci, doufám, že to vyřeší z větší části ty tlumiče. Rozhodně k tomu ještě nepřispívá ta palubka, ale to je zase jiná kapitola. :-(

celá přední náprava to znemaná včetně čepů.Je to sada dvanáctí dílů obsahující ramena a čepy + šrouby atd.Záleží jakou značku člověk zvolí.Cena je už od nějakých 5000kč ale to je věc názorů.Ale jinak počkej co ti řeknou v servise.Dnes už je to o něčem jiném.kolega kdysi měnil nápravu na audině a ještě dával 30 papírů.Dnes už je to zlomek.Ale je fakt,že to zamrzí.No uvidíš co a jak.Každopádně se pak poděl s výsledkem jo.Držím palce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Beru to jako daň silnému a těžkému motoru (2.8 V6). Když jsem měl jednou půjčeného 1,9 TDi, choval se podvozek výrazně jinak, skoro jsem z toho dostával mořskou nemoc...

No a při tom je 2.8 stejně těžká jako 1.9ka. Takže tím to nebude.

Ahoj, no musím říct, že jste mě moc nepotěšili.. :-/ Mám 2,0 TDi r.v. 2006.

Ono určitý vliv budou mít i ty kola, ale jak jsem psal. Se 17" si přece podvozek musí poradit.

Jezím na 17" a pohoda. Natočeno mám 138tis a podvozek komplet orig. Koukni na přední stabilizátor a tyčky, ten bývá častou příčinou. Taky může bejt ko ložisko (horní uložení) tlumiče. Těžko říct takhle na dálku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nazdar!

Slíbil jsem, že se s Vámi podělím o případné informace ze servisu. Takže test podvozu - tlumiče, absolutně OK, vše ostatní nevykazuje známky toho, že by bylo něco v nepořádku.

Teď budu přezouvat na zimní plecháčky, tak ještě v tomto vidím určitou naději, na léto mám 17" a ještě na nich mám číny pneumatiky. (Už na autě byly jako funglovky z 08, takže snad to puky nebudou). Každopádně, jestli bude velikej rozdíl, myslím, že budou 17" na prodej. :-)

No a jesli ne, tak fakt nevím, nerad bych, aby bylo na prodej celý auto! :-)

Jinak v servise mi podložili palubovku, musím říci, že je to ohromný rozdíl! Takový jsem opravdu nečekal, tak snad to chvilku vydrží a nebude muset celá dolů..

Zatím nazdar, dám vědět, jak to dopadlo s plecháčkama,

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honziku me by zajimalo co ti to auto dela :) ...16" jsou urcite mekky kafe, ale ze by 17" delali toto nwm nwm :)

Palubka uz mne taky zacina nevis co ti tam dali ? :)

Nazdar!

No je asi pravda, že jsem hodně náročnej. Možná by se nad tím nidko z vás nepozastavil. Ale jednoduše řečeno, přeskočím do fabie I. nebo oktavky II., najeto cca shodně okolo 100tis a obě ty auta se prostě chovají líp na nerovnostech. Nemůžu si pomoci. :-) Ještě by to mohlo být tím, že Superb je prostě generačně starší, ale to jen oproti oktávce a to mi přijde jako laciná výmluva.

Co se týká té palubky, netuším, co mi s ní dělali. Jen vím, že se v ní hrabali i skrz sklápěčku. Ale někde jsem tu četl rady, co s tím. Každopádně to hodně pomohlo. No ale jak teď přituhlo, než se auto ohřeje, vrže mi zase středovej tunel okolo popelniku a páky!!! Hoši, je to možný??? Začínám ztrácet trpělivost. Ale vždycky jsem toto auto chtěl, tak to s ním nějak přežiju. Jen mi tyto maličkosti (vrzání interiéru) přijdou podivný na takový auto..

Docela ulítávám na starých a starších BMW. Měl jsem 635CSi, brácha má 728i z roku 86. Neuvěříte, jak to auto plave po nerovnostech, jako jsou koleje!!! Jako na létajícím koberci! Opravdu, mám svůj Superb rád, ale když porovnám pohodlí a kvalitu na nerovné silnici, je to jako porovnávat hrušky a jablka. I přes ten věkový rozdíl!! :-) A to je BMW odladěno spíše do sportovna. Co takhle S-kláda??

No, takže tak.. :-) Možná bude nejlepší, když se v tom mým autě sklouzneš? Odkud jsi? - jo že by Pardubky? :-)

Teda jestli ho dovezu ready o víkendu na přezutí do Brna, v takovým počasí.. :-)

Honza

Editováno: , autor: Koste
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dal 16ky a slíbil, že napíšu..

Takže trošku se to zlepšilo.. Ale pořád nejsem spokojenej. Asi jo to ve mně, protože kdo v tom jel, neřekl nic.

Auto prostě trošku poskakuje na nerovnostech, kanalech, uvnitř pořád něco povrzává, když to teď není palubovka, tak středovej tunel okolo popelniku, nebo něco ve dveřích. No prostě a jednoduše se s tím budu muset smířit.. :-/ Myslím, že to lepší nebude. Rozhodně na auto tohoto typu a kategorie ve své době se mi to zdá hodně divný. Myslím, že se v létě pokouknu po RS 2,0tdi a nebo to prostě zakousnu. :-)

Co si ale nemohu vynachválit je jízda po dálnici.. :-) jezdím často Pha-Brno a to je fakt paráda, jen si člověk sedne, dá nohy za hlavu a jede. :-)

A pak se mi to auto moc moc líbí, takže se zakousnu! :-)

Mějte se!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...