Cjoctavian Vloženo 10. Březen 2010 Sdílet Vloženo 10. Březen 2010 V konfigurátoru se píše: "Sportovní úprava podvozku obsahuje odlišné tlumiče, pérování a stabilizátor. Vše je navíc vyladěno podle zvolené motorizace a hmotnosti vozu." Takže podle mě to nebudou jenom kratší pružiny, ale komplet. A stejně tak bych řekl, že tenhle podvozek je stejnej s tím, co se nabízí jako příslušenství. Proč by nabízeli 2 odlišný sportovní podvozky? tak to som nevedel, ze je k tomu aj stabilizator. A neviem preco, ale mam pocit, ze ten z prislusenstva (-30mm Eibach) je iny ako ten sportovy z prvovyroby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 tak to som nevedel, ze je k tomu aj stabilizator. A neviem preco, ale mam pocit, ze ten z prislusenstva (-30mm Eibach) je iny ako ten sportovy z prvovyroby... Ten z příslušenství je jinej ten má -30mm, a ten seriový sportovní -15mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 Tak zober ten -30. Na stranke Eibachu sa pise, ze vobec neprides o komfort... Sam o nom uvazujem, az nasetrim Len stale neviem, ci len pruziny, alebo aj tlmice...s tlmicmi by to bolo asi podstatne lepsie, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 Tak zober ten -30. Na stranke Eibachu sa pise, ze vobec neprides o komfort... Sam o nom uvazujem, az nasetrim Len stale neviem, ci len pruziny, alebo aj tlmice...s tlmicmi by to bolo asi podstatne lepsie, ze? Mám -30mm, podvozek byl vybrán v konfigurátoru spolu se 17" Pegasus. Kamarád má přesně to stejné co já a je to naprosto stejně tvrdé. Jestli na Einbachu tvrdí že nepřijdeš o komfort tak je to proto, že s tím nezkusili české silnice, nebo kdo ví jestli to zkoušeli vůbec, protože tvrdí úplný kec. Nemám důvod lhát ani nechci nikomu nic vymlouvat, ale silně doporučuji si to napřed vyzkoušet jestliže já jsem málo věrohodný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 Ved ja ti verim A mozno to co predava Eibach je nejake ine ako to, co ponuka Skoda (aj ked tiez od Eibach)... Aj ked najpravdepodobnejsie je to to iste, len nase cesty su otrasne... Ale ma dost presvedcilo o kvalite - aspon na dobrych cestach... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Tak když to shrneme tak tedy sportovní origo podvozek je jen o pružinách? Já teď právě budu měnit tlumiče a nevím zda se na to musí kupovat nějaký speciální na sportovní podvozek. Jinak musím potvrdit, že je to tvrdší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 Tak mi odepsali za škodovky ohledně seriového sport. podvozku: Vážený pane, děkujeme Vám za Váš dotaz. Nabídka mimořádné výbavy platí pouze v případě, když si vůz objednáváte z výroby. Bohužel dodatečně sportovní podvozek dodělat nelze. S pozdravem Walter Nagy info@skoda-info.cz Škoda - Info - Line: 800 600 000 Tak mi to nedalo a myslím si že soudruzi na info lince blafují, dal jsem si práci a prolezl ETKu a kromě jiných tlumičů, pružin a horních pryžových dorazu jsem jinou změnu v dílech nenašel!!! Proti seriovýmu podvozku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 Dneska jsem dával nový tlumiče, na předkách byli i pružiny a na zadku zůstali starý pružiny. Ale co čert nechtěl, předek se zvednul a zadek zůstal sníženej, takže je to takový divný, tak jsem si objednal i pružiny do zadu, aby se to celé zvedlo, což se mi líbí víc a je to fakt jak allroad... víc se mi to líbí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 Dneska jsem dával nový tlumiče, na předkách byli i pružiny a na zadku zůstali starý pružiny. Ale co čert nechtěl, předek se zvednul a zadek zůstal sníženej, takže je to takový divný, tak jsem si objednal i pružiny do zadu, aby se to celé zvedlo, což se mi líbí víc a je to fakt jak allroad... víc se mi to líbí Dával jsi origo škoda? Pokud ano tak jsi dal jiný než tam byly původně. Jsou barevně označený a musí se tam dát zase ty samé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 Jo jo, dával jsem tam origoš. Teď jsou tam ty, kde na pružinách jsou dvě fialový tečky. Do zadu chci dát taky pružiny, aby se mi to celkově zvedlo. Je to lepší na naše cesty a i to líp tlumí nerovnosti. Jinak tlumiče jsou všechny stejný ne? jde akorát o pružiny a ty zvedají to auto. A nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 Jo jo, dával jsem tam origoš. Teď jsou tam ty, kde na pružinách jsou dvě fialový tečky. Do zadu chci dát taky pružiny, aby se mi to celkově zvedlo. Je to lepší na naše cesty a i to líp tlumí nerovnosti. Jinak tlumiče jsou všechny stejný ne? jde akorát o pružiny a ty zvedají to auto. A nebo se pletu? No podle ETKy jsou vřdy pružiny a knim přesně tlumiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Mám z výroby (2008) 17 pegasy a sportovní podvozek... Zrovna jak jsem teď přezouval na letní jsem koukal na péro jak je značený... 4 barevný tečky nahoře na tom posledním oblouku. Ale nepoznamenal jsem si to... ale mám 1,8TSI a tak by ti to asi bylo k ničemu. JInak tahle kombinace sedí jak motokára... kam to pošlu tam to jede.. žádné zaklekmutí na přední kolo a zadní do vzduchu... Kdo si chce tohle užívat, je to dobrá volba... Jízdní komfort... na dobré silnici je to OK, ale citíte i hrubost asfaltu... Pokud jsou koleje či díry, vymlátí to z vás duši... Mám přímé srovnání se standartním podvozkem na 15 a ten rozdíl je opravdu překvapivě obrovský... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Tak já teď scháním na zadní nápravu k těm novým tlumičům nový pružiny a můžu říct, že je to na prd. Nikdo neví nic. Všechno podle VIN. Nakonec jsem koukal v jednom autosalonu na Yetiho a co jsem nenašel. Vpředu dvě fialové čárky. Tak jsem na to čuměl jak puk. Dokonce tu na foru psal někdo, že má 4x4 se zvýšeným podvozkem taky dvě fialové vpředu, ale zjistit zadek je problém už. Na yetim jsem to zjistil, ale nevím jeslti by to mělo bejt ono. A co se týče prodejců tak vý houby. Dokonce mi jeden psal, že na Octavii druhé generace je přes 49 druhů pružin. No to mi teda pos....r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Budu trošku lovit v paměti... ale mám pocit, že to je tak že pružina s určitým katalogovým číslem je dále rozdělena na několik podkategorii - rozlišených barevnými tečkami - podle tuhosti a progresivity. To se ale řeší jen v prvomontáži na lince, kdy auto dostane na jednu nápravu stejně označené pružiny. V náhradních dílech (etka) se už toto neřeší a montují se pružiny podle vinu - katal čísla a bez barevného značení. Proto můžeš např dvě fialové čárky najít na tak odlišných modelech jako je Roomster 4x4 a octa které mají jistě zcela odlišné pružiny. Také tomu odpovídá ta informace o 49 typech pružin... 4-5 katalogových čísel podle motorizace krát třeba 7-10 barevných variant od každé... O tom třídění pružin podle teček v prvomontáži jsem četl někde... ale už je to dávno a nevím kde... Možná kniha Octavia od Cedrycha...??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Tak to jsem teda v pěkný....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 Lze teda sériový podvozek snížit (o těch cca 1,5cm) bez ztráty komfortu a bez enormních nákladů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 samozrejme, ze da bez straty komfortu, len nepoznam nejake aftermarketove pruziny, co znizuju len o 1,5 cm...Beznejsie je -3 alebo 3,5 cm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 -3,5 bych se už asi bál, kolik je nejmíň? Můžeš pls dát nějaký typ na ty pružiny? A lze použít původní (nesportovní) tlumiče? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 H&R alebo Eibach... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Tak vzhledem k celoročnímu použití mého auta by asi přicházely v úvahu Eibach Pro-Kit Performance Springs. Nemáte někdo zkušenost jak je to s komfortem se sériovými tlumiči? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Komfort sa vraj velmi nemeni - iba vzrastie stabilita auta, ja by som do nich aj siel, ale sa bojim o zivotnost seriovych tlmicov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Tak jestli jsou pružiny jen kratší a konstruovaný i k sériovejm tlumičům, tak by tl. nemusely moc trpět. Teď ještě ověřit, jestli "Komfort sa vraj velmi nemeni" platí i pro naše (rozbité) cesty. Nebo jsi viděl i ohlasy od českých uživatelů? Já obecně to tvrdší, "VW nastavení" nepovažuju za moc komfortní, sériový podvozek OII se 17" tak na hranici přijatelnosti. Čistě sportovní, snížený podvozek by mi už asi vytřásl duši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Tak to velmi neviem. Zatial som na tuto otazku nedostal uspokojivu odpoved. Na nemeckych forach si tie pruziny Eibach velmi pochvaluju - lenze mam pocit, ze tam su v inej galaxii, ked tam riesia ci na zimu 18" alebo 19"... Ale osobne si myslim, ze je to naozaj dobra a pohodlna kombinacia - narozdiel od orginalneho priplatkoveho Skoda podvozka (co je vlastne komplet Eibach). Dokonca mi ho aj dealer vyhovoril pri objednavani noveho auta (mam 17" disky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Zatial som na tuto otazku nedostal uspokojivu odpoved. Na nemeckych forach si tie pruziny Eibach velmi pochvaluju - lenze mam pocit, ze tam su v inej galaxii, ked tam riesia ci na zimu 18" alebo 19"... 18" na zimu! I když známej má na RS zimní taky 17/225. Byl bych rád, kdyby ty Eibachy byly komfortní. Mám taky 17" a nic tvrdýho nechci, ten origo sport. podvozek jsem taky záměrně nebral. Eibach Pro-Kit Performance má tuším -2,5 cm? Taky koukám, že to nemají dělené podle motorizace...resp. jen dva typy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. Květen 2010 Sdílet Vloženo 26. Květen 2010 jj, maju to delene do 1000kg a do 1100 (ce je nafta a 2,0 TSI)... Inac sused na svojej Octavii RS (a nasich katastrofalnych cestach) tiez pouziva zimne 225/45 R17... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.