Přejít na obsah

orig. sportovní podvozek


Luke288

Doporučené příspěvky

V konfigurátoru se píše:

"Sportovní úprava podvozku obsahuje odlišné tlumiče, pérování a stabilizátor. Vše je navíc vyladěno podle zvolené motorizace a hmotnosti vozu."

Takže podle mě to nebudou jenom kratší pružiny, ale komplet. A stejně tak bych řekl, že tenhle podvozek je stejnej s tím, co se nabízí jako příslušenství. Proč by nabízeli 2 odlišný sportovní podvozky?

tak to som nevedel, ze je k tomu aj stabilizator.

A neviem preco, ale mam pocit, ze ten z prislusenstva (-30mm Eibach) je iny ako ten sportovy z prvovyroby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zober ten -30. Na stranke Eibachu sa pise, ze vobec neprides o komfort...

Sam o nom uvazujem, az nasetrim :) Len stale neviem, ci len pruziny, alebo aj tlmice...s tlmicmi by to bolo asi podstatne lepsie, ze?

Mám -30mm, podvozek byl vybrán v konfigurátoru spolu se 17" Pegasus.

Kamarád má přesně to stejné co já a je to naprosto stejně tvrdé. Jestli na Einbachu tvrdí že nepřijdeš o komfort tak je to proto, že s tím nezkusili české silnice, nebo kdo ví jestli to zkoušeli vůbec, protože tvrdí úplný kec. Nemám důvod lhát ani nechci nikomu nic vymlouvat, ale silně doporučuji si to napřed vyzkoušet jestliže já jsem málo věrohodný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi odepsali za škodovky ohledně seriového sport. podvozku:

Vážený pane,

děkujeme Vám za Váš dotaz. Nabídka mimořádné výbavy platí pouze v případě, když si vůz objednáváte z výroby. Bohužel dodatečně sportovní podvozek dodělat nelze.

S pozdravem

Walter Nagy

info@skoda-info.cz

Škoda - Info - Line: 800 600 000

Tak mi to nedalo a myslím si že soudruzi na info lince blafují, dal jsem si práci a prolezl ETKu a kromě jiných tlumičů, pružin a horních pryžových dorazu jsem jinou změnu v dílech nenašel!!! Proti seriovýmu podvozku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem dával nový tlumiče, na předkách byli i pružiny a na zadku zůstali starý pružiny. Ale co čert nechtěl, předek se zvednul a zadek zůstal sníženej, takže je to takový divný, tak jsem si objednal i pružiny do zadu, aby se to celé zvedlo, což se mi líbí víc a je to fakt jak allroad... víc se mi to líbí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem dával nový tlumiče, na předkách byli i pružiny a na zadku zůstali starý pružiny. Ale co čert nechtěl, předek se zvednul a zadek zůstal sníženej, takže je to takový divný, tak jsem si objednal i pružiny do zadu, aby se to celé zvedlo, což se mi líbí víc a je to fakt jak allroad... víc se mi to líbí

Dával jsi origo škoda? Pokud ano tak jsi dal jiný než tam byly původně. Jsou barevně označený a musí se tam dát zase ty samé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, dával jsem tam origoš. Teď jsou tam ty, kde na pružinách jsou dvě fialový tečky. Do zadu chci dát taky pružiny, aby se mi to celkově zvedlo. Je to lepší na naše cesty a i to líp tlumí nerovnosti. Jinak tlumiče jsou všechny stejný ne? jde akorát o pružiny a ty zvedají to auto. A nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, dával jsem tam origoš. Teď jsou tam ty, kde na pružinách jsou dvě fialový tečky. Do zadu chci dát taky pružiny, aby se mi to celkově zvedlo. Je to lepší na naše cesty a i to líp tlumí nerovnosti. Jinak tlumiče jsou všechny stejný ne? jde akorát o pružiny a ty zvedají to auto. A nebo se pletu?

No podle ETKy jsou vřdy pružiny a knim přesně tlumiče

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám z výroby (2008) 17 pegasy a sportovní podvozek... Zrovna jak jsem teď přezouval na letní jsem koukal na péro jak je značený... 4 barevný tečky nahoře na tom posledním oblouku. Ale nepoznamenal jsem si to... ale mám 1,8TSI a tak by ti to asi bylo k ničemu.

JInak tahle kombinace sedí jak motokára... kam to pošlu tam to jede.. žádné zaklekmutí na přední kolo a zadní do vzduchu... Kdo si chce tohle užívat, je to dobrá volba...

Jízdní komfort... na dobré silnici je to OK, ale citíte i hrubost asfaltu... Pokud jsou koleje či díry, vymlátí to z vás duši... Mám přímé srovnání se standartním podvozkem na 15 a ten rozdíl je opravdu překvapivě obrovský...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já teď scháním na zadní nápravu k těm novým tlumičům nový pružiny a můžu říct, že je to na prd. Nikdo neví nic. Všechno podle VIN. Nakonec jsem koukal v jednom autosalonu na Yetiho a co jsem nenašel. Vpředu dvě fialové čárky. Tak jsem na to čuměl jak puk. Dokonce tu na foru psal někdo, že má 4x4 se zvýšeným podvozkem taky dvě fialové vpředu, ale zjistit zadek je problém už. Na yetim jsem to zjistil, ale nevím jeslti by to mělo bejt ono. A co se týče prodejců tak vý houby. Dokonce mi jeden psal, že na Octavii druhé generace je přes 49 druhů pružin. No to mi teda pos....r

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu trošku lovit v paměti... ale mám pocit, že to je tak že pružina s určitým katalogovým číslem je dále rozdělena na několik podkategorii - rozlišených barevnými tečkami - podle tuhosti a progresivity. To se ale řeší jen v prvomontáži na lince, kdy auto dostane na jednu nápravu stejně označené pružiny. V náhradních dílech (etka) se už toto neřeší a montují se pružiny podle vinu - katal čísla a bez barevného značení. Proto můžeš např dvě fialové čárky najít na tak odlišných modelech jako je Roomster 4x4 a octa které mají jistě zcela odlišné pružiny. Také tomu odpovídá ta informace o 49 typech pružin... 4-5 katalogových čísel podle motorizace krát třeba 7-10 barevných variant od každé...

O tom třídění pružin podle teček v prvomontáži jsem četl někde... ale už je to dávno a nevím kde... Možná kniha Octavia od Cedrycha...???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jestli jsou pružiny jen kratší a konstruovaný i k sériovejm tlumičům, tak by tl. nemusely moc trpět.

Teď ještě ověřit, jestli "Komfort sa vraj velmi nemeni" platí i pro naše (rozbité) cesty. Nebo jsi viděl i ohlasy od českých uživatelů?

Já obecně to tvrdší, "VW nastavení" nepovažuju za moc komfortní, sériový podvozek OII se 17" tak na hranici přijatelnosti. Čistě sportovní, snížený podvozek by mi už asi vytřásl duši. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to velmi neviem. Zatial som na tuto otazku nedostal uspokojivu odpoved. Na nemeckych forach si tie pruziny Eibach velmi pochvaluju - lenze mam pocit, ze tam su v inej galaxii, ked tam riesia ci na zimu 18" alebo 19"...

Ale osobne si myslim, ze je to naozaj dobra a pohodlna kombinacia - narozdiel od orginalneho priplatkoveho Skoda podvozka (co je vlastne komplet Eibach). Dokonca mi ho aj dealer vyhovoril pri objednavani noveho auta (mam 17" disky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatial som na tuto otazku nedostal uspokojivu odpoved. Na nemeckych forach si tie pruziny Eibach velmi pochvaluju - lenze mam pocit, ze tam su v inej galaxii, ked tam riesia ci na zimu 18" alebo 19"...

:D 18" na zimu! I když známej má na RS zimní taky 17/225.

Byl bych rád, kdyby ty Eibachy byly komfortní. Mám taky 17" a nic tvrdýho nechci, ten origo sport. podvozek jsem taky záměrně nebral.

Eibach Pro-Kit Performance má tuším -2,5 cm? Taky koukám, že to nemají dělené podle motorizace...resp. jen dva typy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...