Přejít na obsah

bojler

Doporučené příspěvky

Mne dokonce prisel osobne email pres jeden auto server, ze by majitel **** salonu by potreboval pujcit moji oktu III v me vybave na zari, za to mi nabizeji financni odmenu a zapujceni Hjundaje i40 combi po celou dobu vystaveni. Ale vic sem se o to nezajimal, tak uz vim odkud asi vítr vanul. :) Bohuzel mam karu firemni, takze to neslo, ale rikal jsem si skoda toho nevyuzit. Takze, ze Hjundaj shani vozy skody v urcitych vybavach na presentaci, na tom asi neco bude.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podronosti o motorizaci, výbavě by nebyly? Docela by mě zajímalo, na základě čeho to srovnání vzniklo. A nezlob se, ale firma s Accentama a Elantrama po 100 000km, to zní tak neskutečně obskurně, že mám fakt touhu zjistit víc.

 

Každopádně ano, máš pravdu. Škoda je pro vyvolené. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i30 1,6 crdi , accent 1,3, elantra 1,6 (oba benzín). Výbava, nevím co k tomu napsat......nic hrozného, vše v elekrice u všech aut, klima mechanická (u těch benzínů), digi u i30, jinak dálkové ov., mlhovky, prostě nic neobvyklého ve výbavě není, alu kola pouze u elantry a i30. Když se prodával accent měl jsem zájem, ale na to už čekali jiní. Myslím,že accent i elantra udělala velmi dobrou službu, žádná závada krom výměny olejů, kapalin, destiček a kotoučů. i30 je taky naprosto bez problémů.(taky pouze spotřebák plus se tam měnily ložiska ve 130t.km) Nevím co je ti divné na firmě co má vozy hnůjdaj (i30 2x v současnosti)......krom toho má šéf passata, pak máme berlinga, a škodovky. Srovnání mám například už dnes s bývalým passatem 2001 96kw, kde bylo zesraté naprosto všechno, od spojky, turba, střiků,nápravy. Prodávali ho se slzou v oku s 150t.km. 

 

Bojler:určitě nechcu vychvalovat hnůjdaj, jenom mám zkušenost s těmato třema autama. Já to beru tak, že prostě na tom nejsou hůř než jiné auta. Třeba další auto už hnůj nebude, já o tom bohužel nerozhoduju. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice to do tohoto vlákna nepatří, ale musím reagovat.

 

 

Já mám v práci accenta a je to neuvěřitelný hnůj. To co s vlastním Roomstrem projedu s prstem v nose, tak tam accent u klouže naprosto nepředvídaně ven ze silnice. O závadách bych radši ani nemluvil. Jenom co si z hlavy vzpomenu: 

-pár dní po koupi - křupání v přední nápravě(vyměněna poloosa na záruku)

-do roka od koupě - prasklo samo čelní sklo(vyměněno na záruku)

-přestává fungovat u parkování servo(několikrát reklamováno a dosud neodstraněno)

-vypíná se rádio a klidně i několik dní nejde zapnout(už mám třetí rádio na záruku a stále dělá to samé)

-vypadly silentbloky z přední nápravy(vyměněno v záruce)

-přestalo startovat(samovolně ulomený kabel u startéru - bohužel už po záruce)

-rozpadlé ložisko v tyči řízení(také po záruce- nové u hnůjdaj 11000Kč)

-věčně sjeté pneu na vnějšku(nikdo nedokáže správně nastavit geometrii)

Kdybych zavzpomínal tak si určitě na něco ještě vzpomenu.

 

To auto bylo koupené nové v r. 2008 a doteď jsem najezdil 158000km.

 

Dále máme ve firmě ještě ix20(to je stejný hnůj) a i30(ten až na spojku v 60000km a mraky H7 drží)

 

Svoje auta jsem měl formana, felicii kombi, fabii kombi a teď roomstera a do všech se jen lil benzin a o víc jsem se nemusel starat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidím,že se to tady začíná rozjíždět - mám ti tady vypsat závady na jedničkové a dvojkové Fabii? Byl by to stejně dlouhý seznam...a zdaleka se neblížily 100 tkm. Když narazíš na nějaký nepodarek,máš prostě smůlu a je jedno,kdo ho vyrobil. Jediné v čem se shodnem,tak to jsou nejmíň poruchové škodovky,co jsem měl doma,nebo v práci a to jsou Felicie. No a Octavia mě zatím drží bez poruch,ale 100% také není.

Edit: tady je seznam závad na mé bývalé FI Combi (a to tam není úplně všechno)  http://forum.skodahome.cz/topic/66377-pawoukuv-combajn/page-2#entry1481402
FII 1.2 TSI hledat nebudu,je to tady docela profláklý vůz

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je na tom zajímavé, že se dokážou sejít dva totálně protichůdné názory. Za sebe můžu říct, že za posledních 450 000km měly naše auta tyto závady (Octavia - tyčky řízení, váha vzduchu, termostat; Fabia - brzdový spínač; Roomster - kosmetika na liště masky). V rámci cca desítky služebních aut, které jsem užíval buď já nebo dané oddělení zatím žádné z auto nemělo fatální závadu.

 

Ale to už jsme odbočili hodně daleko. Mně přijde krok Hyundaie jako dost trapný. Solidní značka se zabývá sebou a nemá potřebu se vymezovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pani, snad necakate, ze reklama bude objektivna. Reklama nikdy objektivnu pravdu nereprezentuje, a Hyundai v tejto kampani neklame, takze problem neexistuje ;)

 

V krajoch zapadnych prebiehaju aj hustejsie porovnavacie kampane. Nokia vs Apple alebo Samsung vs Apple budis prikladom.

 

:kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ode mě už poslední k Škoda/Hnůjdaj .. dneska reklama na i30 combi ...  "Myslíte si, že lepší auto dělá velký kufr a škrabka na led?" .. jinak musím říct, že včera jsem se bavil s jedním nejmenovaným člověkem a opravdu, už mají na autosalonu Škodovky pro porovnání. Paradox je takový, že je to Ambition v základu a proti O3 Combi stojí i30 v plné palbě. Bohužel cenovka je celkem stejná.

 

No nic, jen mě tohle utvrzuje v tom, že korejce fakt ne. Tohle není fér hra. Aspoň je vidět, že škodovka si věří natolik, že se nemusí ubýrat tímto směrem.

 

Btw. co je ještě zajímavé, což jsem se včera taky dozvěděl, že tím, že Kia a Hnůjdaj dává 7 let záruku bez omezení kilometrů, tak se vlastně během 7mi let dá dát na záruku cokoliv. To znamená, že i když najedete s autem 300 000 km a budete jezdit do origo servisu, tak vám klidně zadarmo ve 300 000 km vymění převodovky, turbo, i celý motor na záruku a zadarmo. To je celkem fajn třeba pro taxikáře apod. :D by mě potom zajímalo, kde na to ti korejci berou peníze? Buď ty jejich auta jsou fakt tak ošulený a předražený proti výrobní ceně nebo jsou na tom fakt tak špatně, že lákají zákazníka na takovýhle absurdní věci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tisková zpráva Škody Auto k akci Hojandé:

 

 

Vozy ŠKODA nově také v autosalonech korejské konkurence

​› Exkluzivně během září 2013: Automobily z Mladé Boleslavi nyní v některých autosalonech korejské značky
› Kvalita a přednosti modelů Rapid a Octavia Combi v přímém porovnání s konkurencí
› ŠKODA potvrdila pozici nejprodávanější značky v České republice


​Mladá Boleslav, 4. září 2013 – Automobily ŠKODA jsou zajímavé i pro prodejce jedné z korejských značek. V rámci této zvláštní propagační akce dorazily do některých autosalonů Hyundai kvalitní a především originální české vozy – ŠKODA Octavia a Rapid.

​„Osobní zkušenost s vozem nejen smontovaným, ale i vyvinutým na území České republiky, je nenahraditelná, proto je zajímavé sledovat, jak vedení českého zastoupení korejské značky poskytlo k propagaci našich vozů své autosalony,“ říká Vítězslav Pelc, PR manažer prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „Je to vstřícný krok nejen vůči našim potenciálním zákazníkům, ale také symbolické gesto vůči 26 000 Škodovákům pracujícím ve výrobě, vývoji, prodeji a servisu, kteří stojí za úspěchem naší značky.“

Propagační akce probíhá v režii českého zastoupení korejské značky. Importér některým svým dealerům finančně přispěl na zajištění vozů ŠKODA Rapid a ŠKODA Octavia. Ty jsou pro potřeby této akce prezentovány přímo vedle vozů korejské značky Hyundai. Tato obchodní strategie je na českém trhu uplatňována poprvé.

„Překvapuje nás nadšení pro věc a rychlost, s jakou české zastoupení korejské automobilky dokázalo najít prostor pro prezentaci našich vozů,“ říká Vítězslav Pelc. Zejména časová tíseň podle něj však stojí za některými nedostatky, které srážejí celkový efekt této jinak zajímavé myšlenky: „Drobným zaváháním je dosavadní neschopnost zajistit vozy ŠKODA v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Prodejci Hyundai tak neprezentují, jak vypadá skutečně výhodná nabídka vozů ŠKODA. Návštěvníci autosalonů tak můžou být ochuzeni o nejnovější trendy v oblasti techniky a výbav, které nabízíme. Na druhou stranu mohou alespoň nerušeně ocenit nabídku místa pro posádku a zavazadla nebo praktické detaily, kterými Octavia a Rapid vynikají.“

ŠKODA AUTO v současnosti neuvažuje o tom, že by ve svých autosalonech v České republice podpořila předvádění vozů konkurenčních značek. „Pokud bychom se v budoucnu pro něco takového přeci jenom rozhodli, jako jednička na trhu bychom v rámci férovosti šli do porovnání s někým ve stejné ‚váhové kategorii‘, tedy spíše do srovnání s kvalitními německými vozy,“ doplňuje Pelc.

ŠKODA AUTO je dlouhodobě nejprodávanější značkou na českém trhu s podílem kolem jedné třetiny. Celkově je také nejoblíbenější značkou českých privátních řidičů i firemních zákazníků. Nejúspěšnějším modelem značky je Octavia: každé desáté auto, nově registrované v ČR, nese na zádi právě toto jméno. Rostoucí oblibu si získává i Rapid, který dominuje nižší střední třídě s téměř dvojnásobným náskokem před modelem Hyundai i30. Obdobně si vedou i další modelové řady mladoboleslavské značky. V konečném součtu se během prvních sedmi měsíců letošního roku domácí řidiči rozhodli pro 28 078 vozů s okřídleným šípem na kapotě.

ŠKODA AUTO se v roce 2012 podílela 7,3 % na celkovém exportu České republiky. Jen za poslední dva roky odvedla na dani z příjmu právnických osob do státní pokladny České republiky částku ve výši 5,780 miliard korun. Od roku 1991 investovala ŠKODA AUTO v České republice více než 250 miliard korun, převážně do nových modelů, do výzkumu a vývoje i do rozšiřování výrobních kapacit všech tří českých závodů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po výše uvedeném rozeslala Škoda dopisy prodejcům hojandé a nabídla jim dealerství. A vypadá to, že mediálně tomu nebude konec http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/recenze-oceneni. Je otázka, jestli zůstane u prohlášení, jestli přijdou kampaně a jestli se nějak projeví i v ceníku.

 

Zatím zdroje tvrdí, že Octavia nebude nijak podpořená. Ale vzhledem k ceně RS a Superbu něco čekám. Rapid byl o něco zdražený (resp. odpadla část "extra plus" výbavy), objemově je na tom velmi slušně a navíc přijde krátká verze. Octavia Ambition a Elegance si o "extra plus" říkají..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduše řečeno cena je stejná, ale prozatím podmíněná financováním od ŠkoFINu. U liftbacku se ale cena při financování přes ŠkoFIN snižuje o dalších 20 000Kč. Spaceback prý ale bude mít navíc čtyřletou záruku a zimní kola..

 

Paket StylePLUS je svými prvky odlišný a včetně panoramatické střechy. Ta je mimo paket za 17 000Kč, další rozdílnou výbavou je mezipodlaha v kufru.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...