Přejít na obsah

bojler

Doporučené příspěvky

určitě TDI ono je to o necelích 30k sleva u benzínu a 50k by byla sleva u TDI které bylo mimo fleet skoro neprodejné. Což by dávalo smysl... a 1,2 77kw by byla stále mimo fresh o 20k levnější...

Editováno: , autor: kuprt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je nová nabídka výhodnější, tak jsou většinou skladové vozy podpořené slevou. Už se to takhle stalo u Rapidů po zveřejnění rozšířených paketů Plus. Pokud Škoda vyloženě nebude chtít naobjednat auta do výroby, tak skladové Rapidy podpoří hned.

U Fabie by se měl v nejbližší době projevit pokles u verze Active Champion. Active Fresh bude mít v ceně metalízu a rozšířenou výbavu. A co se dívám, tak to skoro vypadá, že už u některých prodejců ceny o něco klesly.

-------

Jinak zbyla ještě jedna novinka k Citigo. U něho proběhlo lednové zdražení odlišně než u ostatních modelů. Kromě plošného zvýšení ceny o 2000Kč (CNG verze 3000Kč) v rámci zvýšení DPH na 21% se ještě navíc zvedla cena u stupňů Ambition a Elegance

Ambition - zdražení o dalších 5000Kč, dál stoupla cena paketu Plus o 5000Kč, přibyly do něho přední mlhovky

Elegance - zdražení o dalších 5000Kč, dál stoupla cena paketu Plus o 5000Kč, přibyl do něho SunSet

Celkově tedy u Ambition a Elegance stoupla cena o cca 12000Kč. Rozdíl mezi Active Plus a Ambition Plus se zvýšil na 25 000Kč. Po představení akčního modelu Fabia Active Fresh Easy (1.2/44kW, 209 900Kč) bude nejlevnější pětidveřové Citigo s klimatizací dokonce dražší (Active Plus + klimatizace = 213 200Kč).

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Rapid Fresh - kombinace snížené ceny a rozšířené výbavy
    • Active
      • do výbavy přibývá:
        • tonovaná skla
        • klimatizace
        • radio Blues
        • přední mlhovky
        • kola 15 palců pro všechny motorizace
        • dálkové ovládání centrálního zamykání

        [*]1.2HTP/55kW ... 269 900Kč (sleva 23 000Kč)

        [*]1.2TSI/63kW ... 284 900Kč (sleva 18 000Kč)

      [*]Ambition

      • do výbavy přibývá:
        • litá kola 15 palců
        • sunset
        • přední mlhovky
        • radio Blues Swing
        • malý kožený paket
        • multifinkční volant pro ovládání rádia
        • Climatronic
        • zadní parkovací senzory

        [*]1.2TSI/63kW ... 299 900Kč (sleva 28 000Kč)

        [*]1.2TSI/77kW ... 319 900Kč (sleva 33 000Kč)

        [*]1.6TDI/77kW ... 379 900Kč (sleva 33 000Kč)

      [*]Elegance

      • do výbavy přibývá:
        • litá kola 16 palců
        • tempomat
        • signalizace vzdálenosti vzadu
        • multifunkční volant pro ovládání radia a telefonu
        • příprava pro GSM II s Bluetooth
        • MDI
        • SunSet
        • zadní stěrač

        [*]1.6TDI/77kW ... 409 900Kč (sleva 39 000Kč)

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímalo by mě, jestli některé detaily píšou schválně a nebo už se v tom ani sami nevyznají. U Yetiho Active Fresh uvádí hlavové airbagy v základu a nic takového přitom v ceníku není.

Jinak pro zajímavost, o akci Fresh pro Rapid nevěděli prodejci ještě v pátek večer :-) No a na Slovensku akce přijde taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to psal do vlákna Rapidu. Rapid byl z 95% představený už na podzim 2011. Obrovské haló pokračovalo ve druhém kvartále kolem prototypů, srandafotky s plachtou, jeden test pro novináře, najednou čtvrt roku ticho po pěšině. V půlce září oznámení ceny, o nějakém podrobnějším testu ani vidu ani slechu. Začátek prodeje těsně před představením OIII a zároveň s výprodejem Octavie II za prakticky totožné ceny.

No a do toho všho Peugeot/Citroen s cenou "od 220 000Kč". Přitom za tu cenu je tříválec s horšími parametry než HTP, klimatizace je za výrazně vyšší cenu.

Podle všeho je přijetí Rapidu vlažné i na jiných trzích. Jestli si dobře pamatuju, tak plán na letošek byl jen cca 60 000 prodaných kusů. Uvidíme.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Simply klefa - dneska se uz na ty odkazy nepodivam :), protoze nemam drogy pro klienty (jak mi skodovka radi na konci)

Vážený uživateli,

webová aplikaceje v současné době nedostupná z důvodu údržby systému. Stránky budou opět spuštěny v nejkratším možném termínu.

Omlouváme se za případné potíže.

Dear customer,

Website is currently unavailable due to system maintenance. Site will run again in the shortest possible time.

We apologize for any inconvenience.

Drogi Kliencie,

dziękujemy za to, że z nami jesteś. Bardzo przepraszamy za niedostępność naszej strony, ale obecnie trwają prace konserwacyjne.

Prosimy o cierpliwość i zapraszamy ponownie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolko sa vlastne tych Rapidov predalo a aky bol plan? Vie to niekto z vas?

Keci na fore su v tomto pripade uplne irelevantne. Ak trh v EU klesol v minol roku na uroven 1995 tak je jasne, ze vsetky novo uvedene modely budu mat problem. Zase by som tak tragicky s tym Rapidom nevidel. Prisiel vo velmi tazkej dobe. A to iste sa bude tykat OIII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když porovnáš aktuální ceny s "pasovanou" konkurencí, je na tom po zlevnění a doplnění výbavy Rapid o poznání líp. Active je už vcelku použitelná, Ambition je vybavená poměrně solidně. Citroen s klimatizací a tříválcem začíná na 252 000Kč (Rapid na 269 900Kč), čtyřválec je u Citroenu za 272 000Kč a u Škody za 284 900Kč. Rozdíly ve výbavě minimální. U vyšší výbavy je Rapid s výbavou dokonce o něco málo lepší a je za prakticky stejnou cenu.

U Fluence neznám ceny aut na objednávku a rozsah výběru u skladových aut. Prý je těsně před faceliftem. Pokud budeme porovnávat ceník skladových aut, tak je Fleunce pořád výrazně levnější. Uvidíme po faceliftu. Jen tak na okraj, Fluence s 1.6/81kW má udávanou stovku za 11,7s a Rapid s 1.2TSI/63kW za 11,8s. Hojandé s 1.4/73kW má stovku u I30 combi za 13,5s. :kol-33: Nějak se nám ty hodnoty maximálního výkonu rozchází s realitou.

Jinak co se dívám, tak ani Octavia nevychází překvapivě cenově úplně špatně. Zvlášť pokud budu brát, že podmínkou je kufr, ale už nerozhoduje liftback/combi. Těším se na ceny Golfu Variant. Pokud by si zachoval stávající podobu ceníku zvýšenou o příplatek cca 40k za combi, tak by to byl velmi zajímavý kandidát.

Rozdíl mezi Rapidem a Octavou je po zlevnění, při stejném výkonu a obdobné výbavě 50 000Kč. Což je podle mě zhruba odpovídající.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...