_dodo Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Dnes mi menili na Fabke 1.2 HTP s ABS zadne loziska a aj brzdove oblozenia (bubny trosku zosustruzili). Problem je v tom, ze mi ide nizsie brzdovy pedal ako pred vymenou. Da sa to nejak doladit alebo je to tym ze je trosku stocene z bubnov? Na druhej strane je ale zase oblozenie nove, takze by to nemalo byt az take citelne. Dalej pri prucom brzdeni mi nieco klepe, taky kovový zvuk. Cim ide auto rychlejsie, tym je frekvencia vyssia. Roby to ale iba ked prucie zabrzdim, a dost to pocut. Neviete cim to moze byt? Pravdepodobne to ide asi iba z jedneho zadneho kolesa. Zacalo to hned po tejto vymene. Dovtedy vsetko v pohode. Neviete prosim poradit? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 (editace) Ahoj, dnes jsem byl nucenej auto pořádně zahamtnout a trvalo to tak 5 vteřin. Od té doby, když brzdím trochu více, slyším jakoby z prostředku auta (možní i vzadu) takové lupání. Brzdič žádný viset nezůstává, tak vůbec nevím, čím to. Když přibrzďuji lehčeji, je to ok. Napadá mě, jestli neodchází brzdový válec. Po zastavení a dalším rozjížděním to občas taky lehce klepne, ale spíš mi to připadá, jako by se ty brzdiče odlepily. Poloosy jsem zkoušel a ty jsou ok, aspoň necvakaj při vytočených kolech a rozjezdu. Nestalo se to někomu? Editováno: 28. Září 2009, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 já bych tipl, že se ti roztrhl jeden nebo oba silentbloky ramene - mrkni se na ně klepou při prudký akceleraci a brzdění a nebo když přejíždíš více nerovností za s sebou - takovej kovovej zvuk ťukanců jakoby pod nohama...jesti to bude tím, tak se vy...na origa a dej silentbloky z cupry, nebo alespoň zesílený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 Mrknu na ně, ale tohle spíš zní jakoby z půlky auta, nikoliv z nohou. A když tomu naložím při rozjezdu, nic neklepe, jen při přudším brždění jakoby se něco urvalo a klepe to. Musím to prolézt, snad něco najdu. Jak se pozná, že odchází brzdový válec. Kámoš má taky fábii a říkal, že to auto brzdí nějak slaběji. Desky jsou komplet nový, kotouče už jsou asi na výměnu. Mají těch 19mm,ale myslím, že kotoučema to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 (editace) Tak silentbloky jsou jak nový, nic utrženého:( Ještě jedna věc mě ale zajímá. To dělá už od koupě. Když motor natočím, cítím takové šustění, když sešlápnu spojku a držím ji, je slyšen jen pěknej klapot motoru, zas ji pustím a takové šustění Editováno: 27. Září 2009, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 tak s tím šuštěním to máme stejné, mám F1 1.9 TDi, rok výroby 2000 a po prohřítí motoru nebo když mu naložím, tak to šuštění přejde v nepříjemné klepání (pravděpodobně nějaké ložisko v převodovce a nebo vypínací ložisko spojky...no a to praskání při brždění pociťuji taky, ale jak pišeš pouze při prudkém zabrždění a pouze z levé strany od předku - uz to koumu asi týden, byl jsem u dvou mechaniků a ty mi zjistili, že mám vůli v řízení...právě před týdnem jsem dělal celou GO přední nápravy (tlumiče, čepy, stabilizátory, silenbloky a td...), tím pádem se veškerý vůle utěsnily a projevili se pravděpodobně na tom řízení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 já si všiml, že to lupání je spíše od zadní nápravy. Je zajímavý, že to spíš dělá, když jedeme 2. Když jedu sám, tak jsem to neslyšel ani jednou, tak mě napadá, zda to není nějaký mechanismus, co rozděluje brzdný účinek mezi přední a zadní nápravou. Jinak k tomu šustění nebo jak to hodnotit, tak to je pořád stejné. Nepociťuju rozdíl mezi studeným a teplým motorem. Je to slyšet jen na neutrálu a nebo při pomalé jízdě na jedničku či dvojku a když mám nohu z plynu. Je možný, že to je třeba už něco v převodovce nebo se ozývá spojka či setrvačník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomaso Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Ahoj, dnes jsem byl nucenej auto pořádně zahamtnout a trvalo to tak 5 vteřin. Od té doby, když brzdím trochu více, slyším jakoby z prostředku auta (možní i vzadu) takové lupání. Brzdič žádný viset nezůstává, tak vůbec nevím, čím to. Když přibrzďuji lehčeji, je to ok. Napadá mě, jestli neodchází brzdový válec. Po zastavení a dalším rozjížděním to občas taky lehce klepne, ale spíš mi to připadá, jako by se ty brzdiče odlepily. Poloosy jsem zkoušel a ty jsou ok, aspoň necvakaj při vytočených kolech a rozjezdu. Nestalo se to někomu? Ahoj, mám uplně stejný problém. Podařilo se ti ho nějakým způsobem vyřešit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomaso Vloženo 24. Březen 2010 Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 Tak problém se vyřešil tím, že jsem přezul na letní kola (liťáky) zimáky jsou plecháče. Že by něco s kolem? Každopádně už to nedělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.